Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 det har ikke noe å si, xbone kobler til nærmeste server til din IP Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Om jeg kjøper et spill digitalt via usa xbox.com kan jeg da spille på EU servere om jeg da bytter fra us til EU igjen?? Eller er den locka til US da? EU servere, mest sannsynlig datasenter i Irland. Er faktisk usikker på dette, på Diablo 3 (som har vanlig P2P matchmaking) så hadde jeg ''same region only'' i multiplayer options, og jeg spilte med sinnsykt mange amerikanere. La så inn en override på Europe only, så virka det som det ble greit igjen. På spill som har dedikerte servere (Titanfall, Forza, BF4 etc), så blir nok europeiske servere valgt automatisk. Men jeg aner ikke hvordan det virker på CoD f.eks, som bruker vanlig P2P matchmaking. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Evolve 6HYVY-VRPJ9-KPHX9-MDYFY-HFHKZ Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Om jeg kjøper et spill digitalt via usa xbox.com kan jeg da spille på EU servere om jeg da bytter fra us til EU igjen?? Eller er den locka til US da? EU servere, mest sannsynlig datasenter i Irland. Er faktisk usikker på dette, på Diablo 3 (som har vanlig P2P matchmaking) så hadde jeg ''same region only'' i multiplayer options, og jeg spilte med sinnsykt mange amerikanere. La så inn en override på Europe only, så virka det som det ble greit igjen. På spill som har dedikerte servere (Titanfall, Forza, BF4 etc), så blir nok europeiske servere valgt automatisk. Men jeg aner ikke hvordan det virker på CoD f.eks, som bruker vanlig P2P matchmaking. For min del så spiller jeg ikke online på xbox one. Skaffa den kun for exclusive spill som forza, sunset overdrive til fredag og kommende halo singleplayer. Spiller hovedsaklig på pc, og andre konsoll exclusiver på ps4 og wii-u, så har bare xboxen pga tilbuds spill og exclusiver Endret 30. oktober 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Litt kjedelig med Evolve Alpha og Sunset Overdrive samtidig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) First world problems ? Bare å prioritere alpha da siden der er det en tidsbegrensning. Endret 30. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hvordan er Sumo med tanke på å bytte tilbake til amerikansk region?Lurer også på dette. Regner ned appen blir værende, men kanskje man ikke får logget inn...? Og hvordan er appen generelt? Edit: Ser at appen er tilgjengelig på ps4 også. Da bruker jeg heller den, så slipper jeg å bytte regioner osv. Har man en Windows 8 eller Windows Phone 8 enhet med Xbox One SmartGlass og region satt til Norge, kan man gå inn her og laste ned appen i dette programmet, så vil den automatisk begynne å laste ned på XBoxen, selv om den står i en annen region. Det er SmartGlass til Android og iOS også, men de har jeg ikke prøvd.Det stemmer ikke. Min XBO var satt til USA og selv om jeg valgte å installere fra SmartGlass på min WP8 stertet den ikke å installere på XBO før jeg endret lokasjon til Norge. Det har fungert med alt annet jeg har testet, men det fungerte ikke med Sumo. Sorry for feil info. Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 har lastet ned smartglass til min iphone, men har bare tilgang til norsk store på den. vet dere hvordan jeg forandrer den til å få US store, slik jeg har det på xboxen min? På Windows Phone og Windows 8 bruker den samme lokasjon som telefonen/PC er satt til. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 har lastet ned smartglass til min iphone, men har bare tilgang til norsk store på den. vet dere hvordan jeg forandrer den til å få US store, slik jeg har det på xboxen min? Jeg tror ikke det går uten at man endrer litt avanserte innstillinger på telefonen. Om noen har en god løsning på dette, så gi gjerne beskjed. Har Android OS. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) har lastet ned smartglass til min iphone, men har bare tilgang til norsk store på den. vet dere hvordan jeg forandrer den til å få US store, slik jeg har det på xboxen min? Jeg tror ikke det går uten at man endrer litt avanserte innstillinger på telefonen. Om noen har en god løsning på dette, så gi gjerne beskjed. Har Android OS. Har android selv, er en innstilling i appen hvor man kan sette den til samme region som xbone, vet ikke om det er likt på iphone. Edit: Under instillinger - "bruk konsollens region" Endret 30. oktober 2014 av major_stuen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hvis noen sitter igjen med en Alpha-nøkkel til Xbox One de ikke får brukt så send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 662C4-DTGV2-9CQT2-XGWWW-HRKTZ 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 662C4-DTGV2-9CQT2-XGWWW-HRKTZ Tusen takk! Funket som bare det! :-) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Kan noen sende meg en alpha-kode til Evolve også på PM og hvis noen har en til overs? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det ser ut som preview-medlemmer får tilsendt alpha-kode automatisk. Jeg fikk ihvertfall det. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ja, jeg fikk også kode i går fra Xbox. Tommel opp for Xbox! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) 5pm er 17:00 her på berget det? Tenker da på Evolve. Fikk en invite til PS4 også som er i morgen. Skal bli spennende å se hvordan servere osv holder seg på XBO og PS4.... EDIT: Takk kewell79 Endret 30. oktober 2014 av LarZen Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 det er UK, så 18.00 her 1 Lenke til kommentar
JTT Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ser at gamezone sender ut COD:AW idag. Vet dere om det er mulig å spille på serverene på lørdag og søndag selvom spillet har release på mandag?? .. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Klarer ikke kjøpe Titanfall fra Hong Kong Store. Noen som har prøvd å handle noe der i det siste? Neogaf skriver om at den er blokkert av MS. Må jeg forte meg å handle/forhåndsbestille fra Us store nå da? At den også stenges snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå