Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Med mindre det er en kjent feil med denne "ledningen" på innsiden, så kan jeg ikke forstå at de skal ha brukt noen ledning overhode, vil tro alt er loddet direkte til en PCB, et annet design ville vært fullstendig meningsløst. Vil nok tro at det enkelt å greit er en komponent som har tatt kvelden og at det er en garrantisak er vertfall en no brainer. Uansett en kjedlig sak, har selv blitt svært avhengig av denne adapteren. Endret 24. oktober 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Med mindre det er en kjent feil med denne "ledningen" på innsiden, så kan jeg ikke forstå at de skal ha brukt noen ledning overhode, vil tro alt er loddet direkte til en PCB, et annet design ville vært fullstendig meningsløst. Vil nok tro at det enkelt å greit er en komponent som har tatt kvelden og at det er en garrantisak er vertfall en no brainer. Uansett en kjedlig sak, har selv blitt svært avhengig av denne adapteren. Kjøpte du den fra utlandet/Amazon ellernoe? Eller fra en norsk butikk alla Elkjøp? Isåfall så kan du prøve å bytte den inn om det er fra norsk butikk. Eventuelt kontakte Microsoft, de sender nok en ny en. Kompisen min fikk blant annet tilsendt en helt ny Xbox One av Microsoft uten å måtte sende inn sin gamle. Hva som nøyaktig var årsaken visste de ikke, men konsollen slo seg ikke på. De sa at de var kjent med saken og var i arbeid med å fikse problemet og at de ikke trengte å få tilsendt Xboxen tilbake ettersom de ikke hadde behov for den. Den ble forøverig kjøpt fra nettsiden dems, så det er muligens noe garanti ved kjøp der. Men uansett en fin gest av de. Jeg er hvertfall en av de som sjeldent tar seg bryet å sende ting tilbake. Men det avhenger selvfølgelig av pris og viktighet. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Nå ble jeg litt forvirret her, snakker vi ikke om Headsett adapteren ? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jojo, jeg bare trakk inn noe som skjedde her om dagen selvom det ikke var veldig relatert til din post. Bortsett fra at du mest sannsynlig kan få tilsendt en ny en avhengig av hvor du har kjøpt den selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Siste gameplay video fra Quantum Break såg faktisk utrolig bra ut Håper det er like stilig og underholdende å spille som det ser ut. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Tror jeg rett og slett bare kjøper meg nytt headset. Orker ikker garanti/retur og møkk. Er fra komplett.no og da er det mye styr. Noen som har original stereo headsetet til Xbox one? Hvordan er det? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Er da ikke headsette det er noe galt med i følge deg. Så hvorfor du skal kjøpe ett nytt headsett som du også da trenger adaptern til. Er vel noe feil med adapteren tydeligvis, men den koster bare 200kr så er ikke akk behov for å kjøpe nytt headsett Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Er da ikke headsette det er noe galt med i følge deg. Så hvorfor du skal kjøpe ett nytt headsett som du også da trenger adaptern til. Er vel noe feil med adapteren tydeligvis, men den koster bare 200kr så er ikke akk behov for å kjøpe nytt headsett Headsetet jeg brukee til vanlig er så tungt og jævlig, og adaptern koster jo 200 uansett så gikk for stereo headsetet som har adapter inkl. Funker fjell og kosta meg igrunn kun 300 kr Endret 25. oktober 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Når en bytter xbox one, hvordan får en alle "save's" over på den nye? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Ligger vel i skyen. Så lenge man har Xbox Live Gold ihvertfall. EDIT: Gold eller ei, skyen håndterer dette. Endret 25. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Ligger vel i skyen. Så lenge man har Xbox Live Gold ihvertfall. Trenger ikke gold for Cloud saves på XB1. http://www.expertreviews.co.uk/games/1301275/xbox-one-cloud-storage-will-be-unlimited-for-all-according-to-microsoft Er kun på PS4/PS3 du må betale for cloud saving (og X360 muligens). Endret 25. oktober 2014 av SIR WOLFIE 87 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ligger vel i skyen. Så lenge man har Xbox Live Gold ihvertfall. Har det ja.. Så er ingenting jeg må skru på manuelt eller sette på synkronisering? :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Takk for korreksjonen, vil ikke fare med vranglære Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ligger vel i skyen. Så lenge man har Xbox Live Gold ihvertfall. Har det ja.. Så er ingenting jeg må skru på manuelt eller sette på synkronisering? :-) Det eneste du trenger å gjøre er å logge på Xbox Live kontoen din på den nye xboxen. Etter det skal alt fungere slik det fungerte på den gamle konsollen. Når du starter opp spill som du har gamle saves på, vil de synkroniseres under oppstart av spillet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Når en bytter xbox one, hvordan får en alle "save's" over på den nye? Det er som andre har sagt at det er bare å logge seg inn på den nye xboxen. Jeg har to hjemme og når jeg har spilt på en så blir savegamet oppdatert og den henter ned den siste versjonen når jeg tar i bruk den andre xboxen. Dette fungerer utmerket og er rett og slett genialt. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 knall ! takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Spilte Skyrim i Project spark Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Da er AC Unity Gold Edition bestilt. Fortsatt lenge til lansering. Har spilt alle AC spillene som har kommet, og da blir det å spille denne også... 1 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Er det noen her som har mulighet til å sende ut invites til preview-program? Endret 26. oktober 2014 av Bertelsen Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Er det noen her som har mulighet til å sende ut invites til preview-program? I den nye oppdateringa er det bare faenskap, så best å heller være tålmodig å vente på public release. Må leave´e og joine party 4-5 ganger før alle slutter å høres ut som roboter, og for at de skal kunne høre meg. Ikke kan man joine spill i progress heller Xboxen har også fryst opptil 2-3 ganger om dagen når man går til home mens man er i et spill. Endret 26. oktober 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå