Ezio Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 De har jo sagt selv at de ikke bryr seg om hva folk gjør. Faktisk så tror jeg at de gnir seg i hendene at folk kjøper direkte i US Store, for det går vel direkte inn til dem. Mens om man kjøper på den norske blant annet, så går jo andel av disse pengene inn til Microsoft Norge?Om man henvender seg til Microsoft Norge og spør om dette, så sier sikkert de fleste at det ikke er lov, for å ikke miste kjøpere. Det er tross alt Microsoft Norge som taper penger på at vi skifter og ikke Microsoft i seg selv. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 De har jo sagt selv at de ikke bryr seg om hva folk gjør. Faktisk så tror jeg at de gnir seg i hendene at folk kjøper direkte i US Store, for det går vel direkte inn til dem. Mens om man kjøper på den norske blant annet, så går jo andel av disse pengene inn til Microsoft Norge? Om man henvender seg til Microsoft Norge og spør om dette, så sier sikkert de fleste at det ikke er lov, for å ikke miste kjøpere. Det er tross alt Microsoft Norge som taper penger på at vi skifter og ikke Microsoft i seg selv. Så lenge det ikke er den norske stat som taper penger. Da hadde det antageligvis vært fengselsstraff for å bruke feil region. 1 Lenke til kommentar
bas Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Noen som har testa å skife lokasjon for å få billigere spill, har US california akkurat nå , men ikke prøvd noen andre land. Noen som har testa `? Ryktene begynner å svirre om at MS blokkerer basert på IP, mange som f.eks ikke får gjennomført handelen på HK markedsplass, men som går rett igjennom hvis man gjør det med en HK VPN. US ser tilsynelatende ut til å fungere for alle enn så lenge. Hvilke rykter? Larzen? Nope, medlemmer på et annet britisk forum jeg frekventerer (http://forums.thedigitalfix.com/forums/showthread.php?t=626983&page=210) som har meldt om dette de siste dagene. Bare les noen av de siste sidene med innlegg denne uka, flere som melder det samme. Endret 24. oktober 2014 av bas Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 De har jo sagt selv at de ikke bryr seg om hva folk gjør. Faktisk så tror jeg at de gnir seg i hendene at folk kjøper direkte i US Store, for det går vel direkte inn til dem. Mens om man kjøper på den norske blant annet, så går jo andel av disse pengene inn til Microsoft Norge? Om man henvender seg til Microsoft Norge og spør om dette, så sier sikkert de fleste at det ikke er lov, for å ikke miste kjøpere. Det er tross alt Microsoft Norge som taper penger på at vi skifter og ikke Microsoft i seg selv. Så lenge det ikke er den norske stat som taper penger. Da hadde det antageligvis vært fengselsstraff for å bruke feil region. Vel, de gjør det. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Noen som har testa å skife lokasjon for å få billigere spill, har US california akkurat nå , men ikke prøvd noen andre land. Noen som har testa `? Ryktene begynner å svirre om at MS blokkerer basert på IP, mange som f.eks ikke får gjennomført handelen på HK markedsplass, men som går rett igjennom hvis man gjør det med en HK VPN. US ser tilsynelatende ut til å fungere for alle enn så lenge. Hvilke rykter? Larzen? Nope, medlemmer på et annet britisk forum jeg frekventerer (http://forums.thedigitalfix.com/forums/showthread.php?t=626983&page=210) som har meldt om dette de siste dagene. Bare les noen av de siste sidene med innlegg denne uka, flere som melder det samme. Skal ikke basere noe på hva folk sier. Jeg kjøpte noe nettopp fra Hongkong uten VPN etc. Å det funker for meg.. Er nok vedkommende som har skrevet feil opplysninger etc. Ser jo drøssvis av folk som ikke klarer å kjøpe ting fra Xbox One fra en annen region fordi de ikke vet åssen man gjør det. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Når jeg kjøpte Halo MCC for en stund siden, så fikk jeg opp en payment error på første forsøk. Var bare en ''Error 534234bvzZ'' sak, så den fortalte ikke mye. Uansett, prøvde på nytt etter 5 min og den gikk gjennom uten problemer. Det var nok heller at den fikk en timeout pga stor pågang eller noe. Du får nok opp en ''Payment Rejected'' beskjed om de faktisk blokkerer deg. EDIT: Dette var på US Store. Endret 24. oktober 2014 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
bas Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Skal ikke basere noe på hva folk sier Man skal ikke basere noe på hva folk sier? Så alt må være selvopplevd for at man skal tro det? Det er ikke én enkelt hendelse som i "vedkommende" som rapporterer dette, det er flere som opplever akkurat det samme. Dette er dessuten rimelig oppgående folk ("kjenner" noen av de via live) som har handlet på andre markedsplasser tidligere. Jeg har uansett ingen personlig agenda da jeg selv benytter meg av muligheten til å handle på andre markedsplasser, det var bare for å opplyse om at noen begynner å oppleve problemer de ikke har hatt tidligere, så tro akkurat hva du vil. Endret 24. oktober 2014 av bas Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Er xbox live nede nå? Prøvde å koble meg på for å ta en runde Forza Horizon 2 som jeg vist må være tilkoblet internet for å starte å får nå bare opp "DNS klarer ikke å løse Xbox-Servernavn"... Var på xbox live tidligere i dag , nette fungerer glimrende på PS4en og samtlige datamaskiner i hus, så internett tilkobling har jeg vertfall... Noen som har vært borti samme problemet ? Endret 24. oktober 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Er xbox live nede nå? Prøvde å koble meg på for å ta en runde Forza Horizon 2 som jeg vist må være tilkoblet internet for å starte å får nå bare opp "DNS klarer ikke å løse Xbox-Servernavn"... Var på xbox live tidligere i dag , nette fungerer glimrende på PS4en og samtlige datamaskiner i hus, så internett tilkobling har jeg vertfall... Noen som har vært borti samme problemet ? Alt er hvertfall på ifølge Xbox.com/status. Prøv å fjern/reconnect det trådløse på Xboxen.. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Evil-Duck: Alt er oppe ifølge: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-live-status Prøv å restart ruteren din. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jepp , koblet meg til med mobilen nå og kom rett inn... Lurer på hva som foregår med routeren til husverten. For håpe det ikke er noe langvarig. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Noen andre som har opplevd at stereo headset adapteren har kvelda? Funket plutselig ikke idag. Prøvd flere kontrollere, og alt er up to date.. Headset funker på pc også.. Hmmm. Kan det være no driit med november updaten? Mute knappen vil heller ikke lyse da jeg muter Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Min adapter fungerer vertfall helt fint enda. Mute knappen lyser opp og. Endret 24. oktober 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Min adapter fungerer vertfall helt fint enda. Mute knappen lyser opp og. Sinnsykt irriterende. Er ikke lenge siden jeg kjøpte adapteren heller. Fungert kjempefint helt til nå Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg tolket ditt opprineligge inlegg slik at du hadde gjort dette (siden du faktisk har brukt adapteren tidligere), men skader jo ikke å nevne det. Du har gjort dette ? http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/update-controller-for-stereo-headset-adapter Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg tolket ditt opprineligge inlegg slik at du hadde gjort dette (siden du faktisk har brukt adapteren tidligere), men skader jo ikke å nevne det. Du har gjort dette ? http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/update-controller-for-stereo-headset-adapter Ja, det har jeg gjort for lenge siden på begge kontrollere Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Testet adapteren på begge kontrollerne dine? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Kan hende du har ødelagt ledningen på innsiden av adapteren også. Om noe som er nokså i dårlig kvalitet blir vridd og bøyd på i en stund så kan ledningene ryke. Eventuelt dårlig batteri på kontrollen ( uten at jeg vet for sikkert). Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Testet på begge kontrollene, og batteriet er fulladet Hvordan jeg kan ha ødelagt noe på den er uforståelig da den er brukt nøyaktig fire ganger Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Testet på begge kontrollene, og batteriet er fulladet Hvordan jeg kan ha ødelagt noe på den er uforståelig da den er brukt nøyaktig fire ganger Vet ikke jeg, noe må jo være galt. Kanskje en produksjon feil. Hvor kjøpte du den fra?. Jeg har ikke skaffet meg adapteren enda, venter til Microsoft er ferdig med å lage en trådløs adapter (leste om det ett eller annet sted som jeg ikke finner veien tilbake til nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå