Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke one guide til å fungere hos meg, gjør som noen her fortalte og satt den til Norsk mens jeg satt opp guiden, alt fungerte der men når jeg setter tilbake til US så funker det ikke. Gidder ikke å sitte å bytte frem og tilbake så da blir den funksjonen ubrukt hos meg tror jeg..

 

Har akkurat samme problem, dessverre. Fungerer fint med norsk location, men den får ikke oppdatert OneGuide når den er satt til US. Får bare vente til man får engelsk språk og kan bruke Kinect m/norsk location, og så heller bytte til US hvis man skal kjøpe spill eller få tak i nye apps som ikke er tilgjengelig på den norske store-en.

Lenke til kommentar

Var jo snakk om før xbox one kom at man kunne installere og registrere det online sånn at man ikke kan installere det på nytt på en annen konto hvis jeg ikke husker feil.

Det var før internett gikk bananas og krevde denne og mange andre nyttige funksjoner fjernet, pga frykt for endringer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Noen som har testa å skife lokasjon for å få billigere spill, har US california akkurat nå , men ikke prøvd noen andre land. Noen som har testa `?

Ja det fungerer, skifter mellom USA og Hongkong.

 

Må du legge til ny adresse osv, eller skifte bare lokasjon, for jeg skifta lokasjon til hong kong og da kosta ting 55 dollar i dollar, så ikke store forskjellen

Lenke til kommentar

 

Var jo snakk om før xbox one kom at man kunne installere og registrere det online sånn at man ikke kan installere det på nytt på en annen konto hvis jeg ikke husker feil.

Det var før internett gikk bananas og krevde denne og mange andre nyttige funksjoner fjernet, pga frykt for endringer.

 

 

Endringer som ikke gikk i forbrukerne sitt favør. Microsoft ville fjerne eierskapet og fleksibiliteten som mange liker med konsollspill. Det sier seg selv at folk mislikte det.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det fungerer bra på musikk, det er bare noen som henger igjen i 90 tallet, når det gjelder spill.

folk i Norge streamer musikk mest av alle, man har ikke noe eierskap av det,

 

så nei, det sier ikke seg selv at folk misliker det

Lenke til kommentar

Jeg syns egentlig det fungerer greit som det er nå:

Kjøp Online og spill på alle XBO med egen konto.

Kjøp på disk og spill kun med disk. Men du kan selge det videre.

 

Men hadde for så vidt vært greit med kun online og ikke "brukt"-salg.

Edit: kunne heller tatt litt mindre pr. spill siden man ikke kan selge det videre.

Endret av indahla
Lenke til kommentar

Noen som har testa å skife lokasjon for å få billigere spill, har US california akkurat nå , men ikke prøvd noen andre land. Noen som har testa `?

 

Ryktene begynner å svirre om at MS blokkerer basert på IP, mange som f.eks ikke får gjennomført handelen på HK markedsplass, men som går rett igjennom hvis man gjør det med en HK VPN. US ser tilsynelatende ut til å fungere for alle enn så lenge.

Lenke til kommentar

 

Noen som har testa å skife lokasjon for å få billigere spill, har US california akkurat nå , men ikke prøvd noen andre land. Noen som har testa `?

 

Ryktene begynner å svirre om at MS blokkerer basert på IP, mange som f.eks ikke får gjennomført handelen på HK markedsplass, men som går rett igjennom hvis man gjør det med en HK VPN. US ser tilsynelatende ut til å fungere for alle enn så lenge.

 

 

Hvilke rykter? Larzen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...