Filmvenn Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Du kan se det via Halo Channel på en måte, men det er nok med betaling. Med Halo MC Edition så får du alle episodene av miniserien gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 da er det like greit å kjøpe spillet da, TV serie med 4 spill Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Desember-oppdateringen til XboxOne vil være en mindre enn den i november neste måned, men Phil Spencer lover screenshot-funksjon i 2015. http://www.ign.com/articles/2014/10/22/december-xbox-one-update-smaller-wont-include-screenshot-feature?abthid=5447fee61059563a69000028 Jeg er uansett virkelig imponert over hvor mye de jobber med å faktisk forbedre XboxOne sin brukevennelighet. Jeg vet du er veldig tøff hvis du disser Xbox og sånt, men her er et punkt Xbox jobber mye bedre med enn Playstation. Ja, noen funksjoner er ikke helt nødvendige. Men at XboxOne`en min kan spille av MKV-filer er flott å se. 5 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Nå blir det faktisk litt verdt det å skaffe achievments. På XBO så har jo alle achievments bilder i motsetning til PS4. Og med en oppdatering som kommer snart så kan du legge dem som bakgrunns bilde. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det ser helt jævlig ut med bilde som wallpaper, testa det selv. Men i showcase ser achievement bildene kule ut (på profilen) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Den eneste updaten jeg trenger er å få spille av min egen musikk i bakgrunnen mens jeg spiller et spill. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ja, skjønner ikke hva som er problemet egentlig, hvorfor de ikke legger det til, party chat fungerer i bakgrunnen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Får du spilt av egen musikk i snap-mode mens du spiller? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Får du spilt av egen musikk i snap-mode mens du spiller? Ja, men hvem gidder å spille i snap-mode? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Sikkert haugevis. Men ja, det var et spørsmål fordi jeg lurte. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Haha. Noen på Playstation som er litt for slepphendte, akkurat som PSN i et nøtteskall to be frank. 4 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Må si jeg er imponert over oppdateringene så langt. Kudos til OS-teamet til Xbox. Jeg håper de satser like hardt i 2015, for det er fortsatt en del ting jeg savner.-Screenshot-funksjon -Mulighet til å gi digitale spill i gave-En bedre og mer oversiktlig achievement app. Gjerne med en liste over de spillene jeg har brukt mest tid på (lignende Nintendo's Activity Log)-Mapper-Mulighet til å ha gjennomsiktige ikon (slik at bakgrunnen blir mer synlig)-Gamerpics med motiver fra spillverdenen-Bakgrunnsmusikk uten snap-mode-Mer synlige avatarer (men valgfrie for de som ikke vil bruke de)-Flere tabs slik som på X360. En for spill, en for apps, en for film/tv, en for markedsplassen og en for innstillinger (kan skjønne at noen foretrekker det nåværende UI-et, men selv synes jeg at det er mer oversiktlig på 360).-Mulighet til å feste apps til snap center funksjonen slik at den ikke nullstiller seg hver gang jeg skrur av Xboxen Endret 23. oktober 2014 av Leflus Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Naboen i etasjen over driver å pigger badet sitt om dagen, Kinecten min tar jo helt av her! hahaha Prøver å finne en digital preorder til GTA V, burde snart være tilgjengelig.. men finner ingenting :/ Endret 23. oktober 2014 av olehenri Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har det ikke kommet noe Digital preorder til Xbox One av GTA V enda? Har ihvertfall vært det en stund til PS4. Både på EU og US. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 finner ingen.. hverken på storen eller på nettet noe sted.. Skal ikke ha noe fysisk så vil snart få preorderet digitalt så jeg får den 1 mill bonusen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 GTA V har jeg pre-ordra fysisk. Kjøpt så mye digitalt i det siste. Blir det første ikke-digitale spillet utenom Far Cry 4 jeg sikkert kjøper i år og siden Dead Rising 3 ved lansering i fjor. Men ikke noe å beskymre deg for. Den digitale utgaven kommer nok snart, ihvertfall før release. Forhåpentligvis kommer den mulig remastered utgaven av Grand Theft Auto: San Andreas også til One. Ihvertfall bekrefta til 360. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Får ikke one guide til å fungere hos meg, gjør som noen her fortalte og satt den til Norsk mens jeg satt opp guiden, alt fungerte der men når jeg setter tilbake til US så funker det ikke. Gidder ikke å sitte å bytte frem og tilbake så da blir den funksjonen ubrukt hos meg tror jeg.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Nytt intervju (podcast) med Phil Spencer: http://www.ign.com/articles/2014/10/23/podcast-unlocked-episode-167-phil-spencer-interviewSammendrag av intervjuet for de som ikke har lyst til å høre podcasten: -Universal game preferences coming soon-didn't have a MCC Xbox One bundle because they wanted to push Sunset-Phil wasn't satisfied with Crackdown 2, thought it was rushed-Phil says the announcement of Xbox One took a huge toll on team,i.e. bad response-Ryan asks Phil how he would have handled Xbox One if he was in charge from the beginning, Phil says that he would've wanted the fan's feedback more, would have made it more gaming focused-Xbox One hardware failure rate is significantly better than 360-HDD size will probably increase in future-Phil wants darker tone for Gears 4, more akin to Gears 1.-Gonna see more classic games brought back like Killer Instinct and Phantom Dust-Rare is making something, pitching to Phil in a couple of weeks-Wants Minecraft to be more connected, with pc,mobile and console-Xbox team wants to make install/download times faster.They have done several tests with Xbone and PS4 with 3rd party software http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=135526603#post135526603 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Dette såg ganske tøft ut, 16 minutt med Quantum Break gameplay; http://www.ign.com/videos/2014/10/23/16-minutes-of-quantum-break-gameplay-on-xbox-one Endret 24. oktober 2014 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå