Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Man skal ikke ta nevnverdig kritikk om et spill veldig seriøst. Ingen spill er feil frie, og alltid noe et spill kan gjøre bedre. Mitt beste tips er å se på youtube videoer av spillet (walktrough) om man er usikker. Da får man en bedre oversikt om det er spill man ønsker å spille..

Jeg har deriblant stor kost meg med spill som har blitt slaktet av spill artikler. Jeg har aldri brydd meg nevnverdig om hva andre synes om et spill ettersom jeg gjør opp min egen mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

snip

God (lang) post, men enig i alt det du sier.

 

Jeg tror også at Dan Matrick gikk til Zyga og at Phil Spencer tok over roret var veldig bra for Microsoft og xbox.

 

Phil er en fyr man liker, og han har styrt xbox teamet i riktig retning. Xbox dreit seg dessverre lit ut før lansering med budskapene de hadde. Men i det siste så gjør de det veldig godt.

 

Nå ønsker jeg meg bare flere first party spill, så er alt 100%

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Håper virkelig at spotify kommer forresten.

 

Du kan buke Plex, som ikke i appen som ikke støtter musikk eller plugins enda, men DLNA-server på PC/MAC/NAS m/Spotify plugin/channel via mediacenter preview-en. Fungerer fint og man kan med det snappe det f.eks når man spiller eller ser på TV:

 

Godt oppsummert og jeg tror du valgte rett console, for øvrig :)

 

 

kan du utdype litt hvordan du gjør det?

Lenke til kommentar

Er det fortsatt sånn på xbox one at når jeg adder folk her inne, så går de rett i vennelista mi, men det er umulig for meg å vite om de har lagt til meg?

 

Litt kjipt å legge til "500" folk i vennelista så er det bare 20 stk som har deg på vennelista si.

 

Skulle ønske det var gammeldags :p Får ikke testet nå, er litt langt unna xboxen min :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

man får opp ett "activity" ikon på Home, under friends hvis noen legger deg til.

hvis du legger til folk, så blir du en "follower" av den personen, men det kommer opp som dere er venner, for at du skal komme under vennerkategorien må de også legge til deg.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

 

Håper virkelig at spotify kommer forresten.

 

Du kan buke Plex, som ikke i appen som ikke støtter musikk eller plugins enda, men DLNA-server på PC/MAC/NAS m/Spotify plugin/channel via mediacenter preview-en. Fungerer fint og man kan med det snappe det f.eks når man spiller eller ser på TV:

 

Godt oppsummert og jeg tror du valgte rett console, for øvrig :)

 

 

kan du utdype litt hvordan du gjør det?

 

 

Du må først laste ned, installere og sette opp Plex DLNA-server om du ikke har gjort det allerede på din ønskede plattform:

https://plex.tv/downloads

Last ned og konfigurer Spotify plugin (du trenger premium abn):

https://forums.plex.tv/index.php/topic/107169-rel-spotify2/

 

Start Media Center previw appen på xbox one, velg Plex media Server > Music > Music Channels > Spotify

Lenke til kommentar

 

 

Håper virkelig at spotify kommer forresten.

 

Du kan buke Plex, som ikke i appen som ikke støtter musikk eller plugins enda, men DLNA-server på PC/MAC/NAS m/Spotify plugin/channel via mediacenter preview-en. Fungerer fint og man kan med det snappe det f.eks når man spiller eller ser på TV:

 

Godt oppsummert og jeg tror du valgte rett console, for øvrig :)

 

 

kan du utdype litt hvordan du gjør det?

 

last ned plex server for Windows, legg inn en plugin som heter spotify2 og logg inn med spotify kontoen din der. så er det klart for å brukes via xboxen sin media app. funker greit nok, men jeg får ikke alle spillelistene mine inn der. så jeg måtte gjøre noe annet ved å bruke Jamcast på pcn og kjøre lyden fra spotify over til xboxen med et virtuelt lydkort fra jamcast. Deretter styrer jeg spotify på pcn med spotify appen min på nettbrettet mitt. funker som bare det det!

Lenke til kommentar
HaloFest: A Celebration Fit for a Spartan

Halo: The Master Chief Collection is Microsoft and 343 Industries’ tribute to longtime fans, the culmination of more than 13 years of storytelling, adventure and gameplay. For the first HaloFest, 343 built a living museum of Halo history, but this time, the history is encapsulated in its purest form, the Master Chief’s epic saga. So this year, in celebration of those memories and the future that lies ahead, Halo will take over the Avalon Theatre in Los Angeles on Nov. 10, the day before Halo: The Master Chief Collection arrives worldwide.

 

First look at Halo 5: Guardians. Fans will have a chance to experience the Halo 5: Guardians Multiplayer Beta before its release on Dec. 29. An exhibition match between eSports pros will provide a first glimpse at the future of Halo multiplayer gameplay.

http://news.xbox.com/2014/10/games-halo-fest-announcement

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja har lett etter noe som jamcast, men jeg har mac, og skulle egentlig bare sendt lyden fra macen, (slik airplay fungerer) til DLNA appen til xbone. men det eksisterer tydligvis ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

 

Håper virkelig at spotify kommer forresten.

 

Du kan buke Plex, som ikke i appen som ikke støtter musikk eller plugins enda, men DLNA-server på PC/MAC/NAS m/Spotify plugin/channel via mediacenter preview-en. Fungerer fint og man kan med det snappe det f.eks når man spiller eller ser på TV:

 

Godt oppsummert og jeg tror du valgte rett console, for øvrig :)

 

 

kan du utdype litt hvordan du gjør det?

 

 

Du må først laste ned, installere og sette opp Plex DLNA-server om du ikke har gjort det allerede på din ønskede plattform:

https://plex.tv/downloads

Last ned og konfigurer Spotify plugin (du trenger premium abn):

https://forums.plex.tv/index.php/topic/107169-rel-spotify2/

 

Start Media Center previw appen på xbox one, velg Plex media Server > Music > Music Channels > Spotify

 

får det ikke til å funke, spotify appen sier bare "invalid user credentials"

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Håper virkelig at spotify kommer forresten.

 

Du kan buke Plex, som ikke i appen som ikke støtter musikk eller plugins enda, men DLNA-server på PC/MAC/NAS m/Spotify plugin/channel via mediacenter preview-en. Fungerer fint og man kan med det snappe det f.eks når man spiller eller ser på TV:

 

Godt oppsummert og jeg tror du valgte rett console, for øvrig :)

 

 

kan du utdype litt hvordan du gjør det?

 

 

Du må først laste ned, installere og sette opp Plex DLNA-server om du ikke har gjort det allerede på din ønskede plattform:

https://plex.tv/downloads

Last ned og konfigurer Spotify plugin (du trenger premium abn):

https://forums.plex.tv/index.php/topic/107169-rel-spotify2/

 

Start Media Center previw appen på xbox one, velg Plex media Server > Music > Music Channels > Spotify

 

får det ikke til å funke, spotify appen sier bare "invalid user credentials"

 

 

Du har ikke tilfeldigvis registert deg via facebook? Da må du isåfall logge på via spotify.com og sjekke hvilken username du har. Og du må som sagt ha premium abn. Brukernavn og passord setter du ved å trykke på configure-knappen før du åpner plugin for øvrig..

Endret av tvk85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...