Muggkaare Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Penello har uansett kommet med så mye feilinformasjon det siste året at jeg hadde vært litt skeptisk til det meste som kommer fra han. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Her svarer Albert Penello på spørsmålet. Om jeg ikke tar feil, så er vel Albert en av de ledende systemarkitektene til Xbox One? http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=76585023#post76585023 Oversatt: Du kan bruke en av de 13 digitale markedsplasser som tilsvarer våre lanseringsmarkedene, forutsatt at du har et gyldig betalingsinstrument for disse landene. Betalingsinstrument er da et vanlig bankkort som tåler netthandel. Betalingsinstrumentet er ikke det potensielle problemet som kan oppstå, men feilaktig oppgitt billingaddresse. Vil tro at MS er klar over at det er mulig å misbruke det på denne måten, men at det er såppass få brukere som gjør det at de ikke gidder å ta seg bryet med å fikse det enda. Skal ikke se bort ifra at når de har sluppet et par månedlige oppdateringer til og de får litt mer tid på seg, så legger de ut en IP-sperre på utenlandske stores, slik at vi blir tvunget over til den norske. Om dette skjer eller ikke vet jeg ikke men jeg tviler hvertfall på at de kommer til å straffe folk for dette. Det er jo altfor lett å misbruke. Endret 21. oktober 2014 av SIR WOLFIE 87 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Virker ikke som dem er så pirket på det... 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Her svarer Albert Penello på spørsmålet. Om jeg ikke tar feil, så er vel Albert en av de ledende systemarkitektene til Xbox One? http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=76585023#post76585023 Oversatt: Du kan bruke en av de 13 digitale markedsplasser som tilsvarer våre lanseringsmarkedene, forutsatt at du har et gyldig betalingsinstrument for disse landene. Betalingsinstrument er da et vanlig bankkort som tåler netthandel. Betalingsinstrumentet er ikke det potensielle problemet som kan oppstå, men feilaktig oppgitt billingaddresse. Vil tro at MS er klar over at det er mulig å misbruke det på denne måten, men at det er såppass få brukere som gjør det at de ikke gidder å ta seg bryet med å fikse det enda. Skal ikke se bort ifra at når de har sluppet et par månedlige oppdateringer til og de får litt mer tid på seg, så legger de ut en IP-sperre på utenlandske stores, slik at vi blir tvunget over til den norske. Om dette skjer eller ikke vet jeg ikke men jeg tviler hvertfall på at de kommer til å straffe folk for dette. Det er jo altfor lett å misbruke. De kan sikkert gjøre det, men tviler på at det skjer. Det siste Microsoft ønsker nå er ler negativ PR. De er tross alt på god vei tilbake. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Uansett tror jeg det er best å holde tett om dette, vil jo ikke gi de noen ideer heller. Om de får flere hundre sånne hendvendelser daglig som de må ta opp til høyere hold, kan det hende det blir stopp på moroa. So stop it. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Så akkurat en video fra halo 3 mcc @1080p/60fps på ign, og jeg ble skuffet. Det så ut som spillet gikk på speed! Er det slik sluttresultatet blir når det kommer ut er jeg veldig usikker på om jeg kommer til å kjøpe det :S Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Virker ikke som dem er så pirket på det... Bra tiltak å spørre om det! Med andre ord, fortsett som før! 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Kjøpte Forza Horizon 2 idag etter å ha kjøpt makkverket som er Driveclub. Å Gud for et bil spill!!! Dette var gøy altså Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Gøyeste spillet på One og PS4 til nå av det jeg har spilt. Håper at Sunset Overdrive blir minst noe i nærheten fun å spille. Forza Horizon 2 minner meg om Dirt 2 på en god måte (jeg digga Dirt 2). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Gøyeste spillet på One og PS4 til nå av det jeg har spilt. Håper at Sunset Overdrive blir minst noe i nærheten fun å spille. Forza Horizon 2 minner meg om Dirt 2 på en god måte (jeg digga Dirt 2). En noe negativ omtale fra Videogamer. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Denne blir lang....: Etter å ha vært på det berømte gjerdet en stund nå mellom xbox one og ps4, falt valget på xbox(uten kinect). Dette pga av gode jevnlige oppdateringer fra MS som tillot skikkelig dnla støtte samt andre oppdateringer som øker brukervennligheten til konsollen. For eksempel One Guide som gjør at mine 2 sønner på 4 og 6 år lettere kan se tv på egenhånd. Med noen enkle trykk kan de finne frem i barnekanalene ved å se etter kanal logoene. De kan også enkelt se på dvd/blu-ray og spille spill når det nye skylanders blir åpnet julaften. Selv ser jeg lite på tv egentlig, men nytteverdien av hva xboxen kan gjøre på det feltet har fått meg til å se mer på tv den uken jeg har hatt maskinen. Har også benyttet dnla støtten en god del og streamet serier og film fra en app på nettbrettet. Håper virkelig at spotify kommer forresten. Jeg er også en ivrig twitch og youtube seer og de appene er i bruk hver eneste dag Maskinen i seg selv fungerer helt perfekt uten noen form for ulyder. Hadde litt strev med å sette opp oneguide og enhetskontroll til tven og forsterkeren. Hadde gått til innkjøp av en ir kabel fra clas ohlson som viste seg å være problemet. Tv, forsterker og Get Box skulle styres med hjelp av ir kabelen som hadde 2 ledninger som stakk ut fra pluggen med 2 ir sendere på hver. Problemet var at bare en av ledningene funket så jeg måtte ta en sjans og kappe den som ikke funket og spleise den på ledningen som funket. Det gikk heldigvis bra, selv om jeg ikke har lodde utstyr, så nå kan jeg nyte å bruke oneguide og smartglass til å styre underholdnings senteret i stua Har ikke spilt noe særlig enda utenom bittelitt fifa 15 som fulgte med på kjøpet. Det er det første fotball spillet jeg har prøvd siden Nintendo World Cup.....Er noe annerledes for å si det sånn og jeg er da ikke så veldig fotball interessert heller, så jeg vet ikke hvor mye fifa jeg gidder i det store og hele. Har også demoen til forza horizon 2, og det blir definitivt kjøpt så snart jeg får lønn. Ellers vil det vel bli spilt så mangt ett spill på xboxen, foruten fps spill som er forbeholdt pc av selvsagte grunner. Kontrolleren er jeg veldig fornøyd med, selv etter utallige år med kun DS3 bruk. Eneste jeg tror kan bli et problem er de fremste skulderknappene. Men håper det bare er en tilvenningssak. Jeg kan ikke forstå noe annet at xbox one skal kunne vokse seg større på markedet med alt den har å tilby. Så spørs det da om den der kinect saken noensinne vil bli et must have..... Tror det var smart at MS droppet den fra pakken. En "gamer" vil vel helst ha noe håndfast å bruke og nye uinnvidde vil gå etter pris og tilgjengelighet på konsollen. Der var jo sony smarte og hadde lavere pris med et godt forsprang på å gi ut sin konsoll. Derav står de som de store vinnerne. Om antall pixler på tv skjermen og MS sine lanserings brølere hadde så veldig mye å si i det store og hele kan diskuteres frem og tilbake. Jeg tror selv det hadde mest å si for de spesielt interesserte. For den generelle kjøper som fikk med seg at nye konsoller kom på markedet tror jeg nok at pris hadde en del å si. Samt hvilen konsoll som først var tilgjengelig og at folk går for det de kjenner, mtp at sony har markert seg godt på mobil og tv markedet mener jeg. MS har tatt en helomvending siden de lanserte xbox one med en rekke brølere på slep. Jeg husker jeg selv satt å så på lanseringsshowet og gapskrattet over hvor idiotisk de gikk ut med "tv konsollen" sin. Etter det har de virkelig jobbet med å vinne tilbake de som ble i tvil og fortsetter de slik samtidig som de forhåpentligvis kan komme med noe littegrann innovativt og stabilt, foruten kinect, kan de kanskje greie å komme på Sony sitt nivå mtp salgstall. Men Sony kommer vel med playstation now og sine egne vr briller så det spørs da om de to tingene kan toppes på noen som helst måte utenom å gjøre akkurat det samme. Jeg var som sagt innledningsvis på gjerdet om hva jeg skulle kjøpe. Har fulgt nøye med i begge leire og satt her en kveld og summerte opp hva som var viktig for meg. Da ble det slik at noen ektra pixler og litt fps her og der kom lenger ned på lista enn det hva MS har greid å få til nå snart ett år etter sin lansering sammenlignet med sony. Beundringsverdig av de som giddet å lese dette innlegget. Håper det hang på grep. Endret 22. oktober 2014 av Nerdrage 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 kan vel ikke være så dårlig som de skal ha det til?, de gutta snakker jo egentlig om alle spill i historien. man kan bare bytte navn på det de snakker om så passer det meste. også avslutter de med "slightly disappointing". høres jo ut som de snakker om det dårligste spillet som er laget. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg stoppet å se når en av dem sa "inFamous is the dullest game". Da viste jeg at ingenting som ble sagt var av noe verdi for meg.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 haha, det fikk meg til å se videre fordi jeg er enig i det, men så sa de at Resistance var veldig bra, make no sense Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Homefront til Xbox One har fått utgivelsesdato 31.12.2799. Med andre ord forventer Microsoft at Xbox One vil være på markedet en god stund. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Blir spennende å se om det når frem til releasedato da. 31.12 er alltid litt risky, med jul og nyttår og sånt. Forhåpentligvis sender nettbutikkene det ut senest 18.12. 2799. Lenke til kommentar
tvk85 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Håper virkelig at spotify kommer forresten. Du kan buke Plex, som ikke i appen som ikke støtter musikk eller plugins enda, men DLNA-server på PC/MAC/NAS m/Spotify plugin/channel via mediacenter preview-en. Fungerer fint og man kan med det snappe det f.eks når man spiller eller ser på TV: Godt oppsummert og jeg tror du valgte rett console, for øvrig Endret 22. oktober 2014 av tvk85 Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Her svarer Albert Penello på spørsmålet. Om jeg ikke tar feil, så er vel Albert en av de ledende systemarkitektene til Xbox One? http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=76585023#post76585023 Oversatt: Du kan bruke en av de 13 digitale markedsplasser som tilsvarer våre lanseringsmarkedene, forutsatt at du har et gyldig betalingsinstrument for disse landene. Betalingsinstrument er da et vanlig bankkort som tåler netthandel. Betalingsinstrumentet er ikke det potensielle problemet som kan oppstå, men feilaktig oppgitt billingaddresse. Vil tro at MS er klar over at det er mulig å misbruke det på denne måten, men at det er såppass få brukere som gjør det at de ikke gidder å ta seg bryet med å fikse det enda. Skal ikke se bort ifra at når de har sluppet et par månedlige oppdateringer til og de får litt mer tid på seg, så legger de ut en IP-sperre på utenlandske stores, slik at vi blir tvunget over til den norske. Om dette skjer eller ikke vet jeg ikke men jeg tviler hvertfall på at de kommer til å straffe folk for dette. Det er jo altfor lett å misbruke. Da er det bare å bytte fra VISA-kort til prepaid-kortene man får kjøpt hos f.eks. Offgamers så bryter man ingen lover. En IP-sperre vil jo hindre de landene hvor Xbox One ikke har blitt lansert enda (og det er ganske mange) fra å kunne kjøpe digitale spill. Hvis man sperrer muligheten til å kjøpe fra andre land (med gyldig betalingsinstrument) så setter man på en regionsperre og går vekk fra sonefri. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Gøyeste spillet på One og PS4 til nå av det jeg har spilt. Håper at Sunset Overdrive blir minst noe i nærheten fun å spille. Forza Horizon 2 minner meg om Dirt 2 på en god måte (jeg digga Dirt 2). En noe negativ omtale fra Videogamer. Vet ikke med de. Har hatt en noe anti-Xbox følelse av de folka til tider, selv om det var positive til Forza Horizon 2. Venter med å se andre steder. Dessuten har jeg elsket "uvanlige" spill som har blitt slaktet eller fått mediåker score som Dead Rising f. eks. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Koden fungerer ikke. Noen som har tatt den allerede? Sikker på at du skrev den rett? Har trippelsjekket at det er riktig. Det var nok noen som var før deg, dessverre. Testet koden selv nå og den funket. Mulig den ikke virket i går? La den inn på kontoen min på xbox.com og ikke via xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå