Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Hong Kong er vel billigst å handle fra, men om alle spill slippes der borte aner jeg ikke. Jeg har valgt US fordi det er billigere enn Norge og at mest sannsynlig alt jeg er interessert i kommer dit først.

Er vel ikke store forskjellen uansett, sparer kanskje 50kr ellernoe. Så tror jeg bare holder meg til US.
292 for sunset overdrive i hong kong, og 390 i usa.

Sleeping dogs 250 i hong kong, 390 i usa :)

Hvordan sjekker du det? :) og gidder du å se på forskjellen for Forza Horizon 2?

Her: http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php

 

Søren at jeg kjøpte før du posta...Trodde ikke det var så stor forskjell. Kunne spart en hundrelapp ved å kjøpe Halo og COD fra Hongkong. Men var som sagt bare en 50kr å spare på hver spill så får ikke sove dårlig av det.

Lenke til kommentar

 

 

 

Gameplay fra Ori and the blind forest, ser veldig bra ut.

Ser nydelig ut. Gleder meg veldig, så håper de snart gir oss en lanseringsdato.

Ser at Q4 2014 er nevnt. Håper det stemmer.

 

Eller så kommer legend of korra i disse dager. Så noen gameplayklipp og det så jo mektig så pent ut. Nå har jeg riktignok ikke sett serien, men det sies at det ikke skal være nødvendig.

Lenke til kommentar

Hvis jeg (les: barna) vil ha norsk meny må jeg vel det?

Men det fungerer å spille alle spill kjøpt "i USA" selv om jeg velger tilbake til Norge?

Jeg kjøper via Xbox.com.

Velger USA som land nederst på siden, så får jeg USA priser. Xboxen starter automatisk å laste ned spillet selv om boksen min står satt opp på en annen region.

Er den letteste måten jeg har funnet.

Vet ikke om Microsoft liker dette, og om de evt kan finne på noe tull hvis de ser at man endrer region for å kjøpe spill.

Lenke til kommentar

Noen som har satt opp Xbox One med Altibox TV dekoder?

Når jeg slår over til TV så sliter den til å begynne med å få inn bilde. Kommer opp snø, gul skjerm og av og til bilde om at det ikke er koblet til.

Varer ca 30 sek før alt blir normalt.

NRK kanalene kommer opp med en gang hvis dekoderen står på en av de kanalene når jeg begynner å se på TV. Da kommer problemene når jeg skifter til en ikke NRK kanal for første gang, selv om jeg har sett på TV en stund.

Noen som har lignende problemer?

Lenke til kommentar

Noen som har satt opp Xbox One med Altibox TV dekoder?

Når jeg slår over til TV så sliter den til å begynne med å få inn bilde. Kommer opp snø, gul skjerm og av og til bilde om at det ikke er koblet til.

Varer ca 30 sek før alt blir normalt.

NRK kanalene kommer opp med en gang hvis dekoderen står på en av de kanalene når jeg begynner å se på TV. Da kommer problemene når jeg skifter til en ikke NRK kanal for første gang, selv om jeg har sett på TV en stund.

Noen som har lignende problemer?

 

Ingen problemer med TV-signalene her, men hadde problem med at kanallisten i OneGuide tydeligvis ikke var oppdatert for å reflektere den nye til Altibox. Har ikke testet om akkurat det er fikset...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...