JokerN_ Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Om noen har mulighet til å legge meg til i preview program, hadde det vært knall! Gamertag: PinkmanXx Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hong Kong er vel billigst å handle fra, men om alle spill slippes der borte aner jeg ikke. Jeg har valgt US fordi det er billigere enn Norge og at mest sannsynlig alt jeg er interessert i kommer dit først.Er vel ikke store forskjellen uansett, sparer kanskje 50kr ellernoe. Så tror jeg bare holder meg til US.292 for sunset overdrive i hong kong, og 390 i usa.Sleeping dogs 250 i hong kong, 390 i usa Hvordan sjekker du det? og gidder du å se på forskjellen for Forza Horizon 2? Her: http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php Søren at jeg kjøpte før du posta...Trodde ikke det var så stor forskjell. Kunne spart en hundrelapp ved å kjøpe Halo og COD fra Hongkong. Men var som sagt bare en 50kr å spare på hver spill så får ikke sove dårlig av det. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Blir disconecta en del fra Xbox Live nå, er det bare meg? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Gameplay fra Ori and the blind forest, ser veldig bra ut. Ser nydelig ut. Gleder meg veldig, så håper de snart gir oss en lanseringsdato. Ser at Q4 2014 er nevnt. Håper det stemmer. Eller så kommer legend of korra i disse dager. Så noen gameplayklipp og det så jo mektig så pent ut. Nå har jeg riktignok ikke sett serien, men det sies at det ikke skal være nødvendig. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-live-status?icid=furl_status Er visst noe som skjer nå. Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Del gamertag så skal jeg prøve å legge deg til. Hvis du har mulighet GT: TheMoose76 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Selvsagt. Legger til dere som har skrevet opp. Invitert! Husk å sjekke meldinger jevnlig på Xboxen. Endret 21. oktober 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hvis jeg (les: barna) vil ha norsk meny må jeg vel det? Men det fungerer å spille alle spill kjøpt "i USA" selv om jeg velger tilbake til Norge? Jeg kjøper via Xbox.com. Velger USA som land nederst på siden, så får jeg USA priser. Xboxen starter automatisk å laste ned spillet selv om boksen min står satt opp på en annen region. Er den letteste måten jeg har funnet. Vet ikke om Microsoft liker dette, og om de evt kan finne på noe tull hvis de ser at man endrer region for å kjøpe spill. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Har en kompis som fikk refundert pengene for live og destiny som ble kjøpt via xbox.com etter rundt en uke, men eg har aldri hatt noen problemer med å kjøpe derfra. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Hvor kan jeg skaffe gift cards billigst digitalt? Edit: Ser forresten at Hong Kong har billige priser. Skal teste om jeg får kjøpt noe derifra. Edit 2: Japp, da ble det Sunset Overdrive for 296 kr. Endret 21. oktober 2014 av webby3000 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Prøvd å google litt rundt nå uten hell.. Er det noen som helst mulighet for å spille Skyrim på xbone? Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Noen som har satt opp Xbox One med Altibox TV dekoder? Når jeg slår over til TV så sliter den til å begynne med å få inn bilde. Kommer opp snø, gul skjerm og av og til bilde om at det ikke er koblet til. Varer ca 30 sek før alt blir normalt. NRK kanalene kommer opp med en gang hvis dekoderen står på en av de kanalene når jeg begynner å se på TV. Da kommer problemene når jeg skifter til en ikke NRK kanal for første gang, selv om jeg har sett på TV en stund. Noen som har lignende problemer? Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Prøvd å google litt rundt nå uten hell.. Er det noen som helst mulighet for å spille Skyrim på xbone? Ikke mulig å spille X360 spill På XOne Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Nei, det var det jeg tenkte meg, men ingen Skyrim på marketplace? Eller noe nytt om det? Dæven jeg ble keen på å spille det, merker jeg.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ser at Q4 2014 er nevnt. Håper det stemmer. Eller så kommer legend of korra i disse dager. Så noen gameplayklipp og det så jo mektig så pent ut. Nå har jeg riktignok ikke sett serien, men det sies at det ikke skal være nødvendig. http://www.ign.com/articles/2014/10/21/the-legend-of-korra-the-game-review Tror nok jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Da har jeg satt i gang advance exchange nummer 2 av konsollen. Third time's the charm, er det ikke det det heter Gir meg ikke før jeg før en som er så lydløs som den skal være i hvert fall! xD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Da har jeg satt i gang advance exchange nummer 2 av konsollen. Third time's the charm, er det ikke det det heter Gir meg ikke før jeg før en som er så lydløs som den skal være i hvert fall! xD Hva var galt med konsollen. Har du også en liten fugl i viften som kvitrer ? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jupp, den kvitrer.... og dessverre hjelper det lite å be den holde kjeft Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 http://www.ign.com/articles/2014/10/21/the-legend-of-korra-the-game-review Tror nok jeg holder meg unna. Uffda... Det så jo som sagt pent ut. Da setter jeg meg på gjerdet og venter på ori istedenfor :-P Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Noen som har satt opp Xbox One med Altibox TV dekoder? Når jeg slår over til TV så sliter den til å begynne med å få inn bilde. Kommer opp snø, gul skjerm og av og til bilde om at det ikke er koblet til. Varer ca 30 sek før alt blir normalt. NRK kanalene kommer opp med en gang hvis dekoderen står på en av de kanalene når jeg begynner å se på TV. Da kommer problemene når jeg skifter til en ikke NRK kanal for første gang, selv om jeg har sett på TV en stund. Noen som har lignende problemer? Ingen problemer med TV-signalene her, men hadde problem med at kanallisten i OneGuide tydeligvis ikke var oppdatert for å reflektere den nye til Altibox. Har ikke testet om akkurat det er fikset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå