Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Bruker tritton warhead 7.1 halo 4 theme. kosta meg 1600 , fikk komplett til å sette ned prisen med 900 kr xD

headsette er 100% tråløst så chat brikken vil ikke ha noe for seg. du hører gameplay i dolby, å chat bruker jeg kinectn som mic, og jeg hører venna mine i headsette , som det skal vanligvis gjøre :)

Fine de. Betalte 1000 kr på Gamestop her ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker tritton warhead 7.1 halo 4 theme. kosta meg 1600 , fikk komplett til å sette ned prisen med 900 kr xD

headsette er 100% tråløst så chat brikken vil ikke ha noe for seg. du hører gameplay i dolby, å chat bruker jeg kinectn som mic, og jeg hører venna mine i headsette , som det skal vanligvis gjøre :)

 

Jævla kjipt for venna dine som må høre deg gjennom kinect micen men..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herlig. Kjøpte Astro A50 nå seint på lørdag og den kom på døra allerede tidlig på mandag idagen. Kjøpte fra komplett soms sagt.

Etter et par timer med spilling så er jeg virkelig fornøyd med produkte. Var ikke noe galt med det som mange andre har hatt problemer med. Nå kan jeg knapt vente til COD og Halo kommer!

Lenke til kommentar

Herlig. Kjøpte Astro A50 nå seint på lørdag og den kom på døra allerede tidlig på mandag idagen. Kjøpte fra komplett soms sagt.

 

Etter et par timer med spilling så er jeg virkelig fornøyd med produkte. Var ikke noe galt med det som mange andre har hatt problemer med. Nå kan jeg knapt vente til COD og Halo kommer!

 

Må du bruke ledning mellom kontroller og headsett for å kunne bruke mick?

Lenke til kommentar

 

Herlig. Kjøpte Astro A50 nå seint på lørdag og den kom på døra allerede tidlig på mandag idagen. Kjøpte fra komplett soms sagt.

 

Etter et par timer med spilling så er jeg virkelig fornøyd med produkte. Var ikke noe galt med det som mange andre har hatt problemer med. Nå kan jeg knapt vente til COD og Halo kommer!

 

Må du bruke ledning mellom kontroller og headsett for å kunne bruke mick?

 

Må bruke Xbox One Adapteren, så ja. Men om man ikke har planer å bruke chat så nei.

Lenke til kommentar

Joja.. Nå er de aller fleste headset laget for forrige generasjon.

Men er enig i at det er dårlig at ting ikke er trådløst. Lever tross alt i 2014 og det var ikke noe problem med å ha trådløs på Xbox360 så da burde det i grunn ikke være et problem å ha det slikt fra starten av..

Tipper blant annet TB har betalt drøssevis av penger til Microsoft for å være det første helt trådløse headsette..

 

 

Leste ett eller annet sted på nette at de var i gang med å lage flere komplett trådløse headsett iallfall.

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt tv på xbox en stund nå så merker jeg at lyden har begynt å tulle litt. Merket i dag at det hakker innimellom og gjør det egentlig veldig irriterende å se tv. Forsvinner om jeg setter opp tv på nytt på xboxen. Har prøvd litt forskjellig innstillinger, men hjelper lite.

 

Kan tyde på at det sliter med å holde seg stabilt i lengden. Får håpe de fikser det med en update.

Hadde samme problem før når jeg hadde rikstv, lyden var også i en annen tone av og til (pitchet). Fann ingen løsning på dette uansett hvilke innstillinger jeg hadde, både på xboxen, tuneren og forsterkeren (for ordensskyld så funket alt fint hver for seg). Med ny tuner fra annet tilbyder ble alt løst!

Lenke til kommentar

Slutt med det fanboy-tøvet ditt Bruce Wayne. Nintendo og Sony gjør akkurat det samme.

 

Jeg sa da ikke noe om det? Jeg vet de gjør det. Jeg har alle konsollene og foretrekker Xbox One. Jeg valgte kun å nevne MS i innlegget da dette tross alt er en Xbox One tråd, og jeg ikke gadd å lage en fanboy/konsollkrig slik som du ypper opp til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...