Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Ja jeg brydde meg ikke med å sende den inne da det verserte rykter om at Oktober oppdateringen skulle orden det, noe den også gjorde :)

Men selv om det verste forsvant med denne oppdateringen, har din også mer viftestøy enn den gamle? Det irriterer meg fortsatt at den ikke er så stille om den bør være.

Det er korrekt. Den holder fortsatt ikke standarden som den første import konsollen gjorde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får dere til styring av dekoderen via Xone? (Strøm osv) Canal digital forøvrig

Jepp! Både dekoderen uten PVR og med :)

hm, har prøvd å legge inn dekoderen, men den finner ikke modellen.. Prøvd å kjøre veiledningsprosessen også, den klarer dessverre ikke å styre verken strøm eller volum. Har en T-we box mini(ADB 2840c). Har du noen forslag til fiks?

Lenke til kommentar

Ja jeg brydde meg ikke med å sende den inne da det verserte rykter om at Oktober oppdateringen skulle orden det, noe den også gjorde :)

Men selv om det verste forsvant med denne oppdateringen, har din også mer viftestøy enn den gamle? Det irriterer meg fortsatt at den ikke er så stille om den bør være.

Det er korrekt. Den holder fortsatt ikke standarden som den første import konsollen gjorde.

Da har du sikkert det samme problemet som jeg har. Det er definitivt viften.

Lenke til kommentar

hm, har prøvd å legge inn dekoderen, men den finner ikke modellen.. Prøvd å kjøre veiledningsprosessen også, den klarer dessverre ikke å styre verken strøm eller volum. Har en T-we box mini(ADB 2840c). Har du noen forslag til fiks?
Nei, dessverre. Jeg har bare de gamle Sagem'ene og begge to fungerte med en gang (andre kodetest).

Edit: er jo mulig å ringe eller chatte med Xbox Support for å høre.

Endret av indahla
Lenke til kommentar

Har oppdateringen ordnet coil bråket som jeg regnet med det ville? Eller har dem ikke fått til å ordne dette via software?

Ryktene viste seg å stemme :) Ingen coil whine her, bare litt støy fra kulekager på viften nå. Men det er det ingen softwareoppdatering som kan fikse :p

Lenke til kommentar

Plants vs. Zombies Garden Warfare nå tilgjengelig på EA Access.

Kjør på! Fantastisk morsomt spill. Fantastisk morsomt! Sa jeg fantastisk morsomt?

EA access gir veldig mye for pengene. Bare 20kr måneden for alle de spilla pluss alt bonuset.

Synes det merkelig at så få ser ut tilå bry seg om det. Håper flere har kjøpt det enn det virker som.

Lenke til kommentar

Plants vs. Zombies Garden Warfare nå tilgjengelig på EA Access.

Kjør på! Fantastisk morsomt spill. Fantastisk morsomt! Sa jeg fantastisk morsomt?

EA access gir veldig mye for pengene. Bare 20kr måneden for alle de spilla pluss alt bonuset.

Synes det merkelig at så få ser ut tilå bry seg om det. Håper flere har kjøpt det enn det virker som.

Jeg slengte meg på nå. Laster ned Garden Warfare og Need for Speed Rivals (har ikke prøvd dette enda).

Etter nye oppdateringa på Xbox One er jeg i tillegg imponert. Satte opp dekoderen (gammel Grundig dekoder for RiksTV). Søkte på postnummer og vips funket den på første forsøk. Skulle gjerne sett det tidligere, men bedre seint enn aldri Microsoft.

Lenke til kommentar

Legg inn sagem , da fungerer det fint på adb dekodere på parabol og kabel tv Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Har oppdateringen ordnet coil bråket som jeg regnet med det ville? Eller har dem ikke fått til å ordne dette via software?

Min er nå fullstendig stillegående. Mye bedre enn min ps4 her, veldig imponert over kjølingen.

Spørsmål, hvordan finner jeg egentlig demoer på xbox one? Fant ingen kategori i storen. (Har forresten ikke kinect)

Lenke til kommentar

Min er nå fullstendig stillegående. Mye bedre enn min ps4 her, veldig imponert over kjølingen.

Spørsmål, hvordan finner jeg egentlig demoer på xbox one? Fant ingen kategori i storen. (Har forresten ikke kinect)

Er demo seksjon i game storen. Hvertfall for meg.

Lenke til kommentar

På en annen side, en kompis av en kompis av meg har allerede fått tak i det nye COD spillet. I følge kompisen min så stjal han det og han fortalte at gameplayet er veldig likt BlackOps 2. Hvorvidt seriøst man skal ta det vet jeg ikke men han sendte bilder av spillet iallfall :)

Flere her inne som skal ha spillet forresten?

For min del så blir det spilling av COD frem til Halo kommer ut igjen.

Er en del spill jeg gjerne skulle ha kjøpt med må priotere de spillene jeg vet er verdt pengene i mine øyne og som er bra for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...