Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se om min konsoll blir kurert for bråk med den nye oppdateringen :)

 

Det blir den sikkert. Når coil-lyden forsvant fra min konsoll, så åpnet det bare for en annen ulyd. Den store viften inni konsollen høres som en fugl som kvitrer lavt. Det gjorde ikke konsollen som ble kjøpt rundt lansering.

Lenke til kommentar

Basert på et raskt øyekast virket TV-guiden for Altibox å være en smule far out...noen som har testet mer?

 

Problemet dukket opp når Altibox for noen uker siden fant ut de skulle endre på kanal rekkefølgen! Jeg gav beskjed om dette til MS, men vet ikke om de fikk tid til å fikse det sammen med Altibox.

 

Uansett, jeg bruker ikke NO lokale, så får teste mer når jeg kommer hjem fra jobb i dag.

Hvertfall oppdatere OneGuide og sjekke ut. Men i løpet av preview har jeg kunne endret kanaler med kinect, så noe fungerer hvertfall.

Lenke til kommentar

Ja altså konsollen har vel i grunn knapt blitt brukt siden lansering :p Men bare det faktum at den var der var jo irriterende, men det spørst om jeg gidder å sende den inn pga. fuglen i vifta. Tror ikke det skal bli ett irritasjonsmoment. Får se når jeg finner roen i nye huset, når alt er satt opp og er på plass :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Basert på et raskt øyekast virket TV-guiden for Altibox å være en smule far out...noen som har testet mer?

 

Problemet dukket opp når Altibox for noen uker siden fant ut de skulle endre på kanal rekkefølgen! Jeg gav beskjed om dette til MS, men vet ikke om de fikk tid til å fikse det sammen med Altibox.

 

Uansett, jeg bruker ikke NO lokale, så får teste mer når jeg kommer hjem fra jobb i dag.

Hvertfall oppdatere OneGuide og sjekke ut. Men i løpet av preview har jeg kunne endret kanaler med kinect, så noe fungerer hvertfall.

 

 

 

Norsk OneGuide fungerer når du bruker US lokale

Lenke til kommentar

 

 

Basert på et raskt øyekast virket TV-guiden for Altibox å være en smule far out...noen som har testet mer?

 

Problemet dukket opp når Altibox for noen uker siden fant ut de skulle endre på kanal rekkefølgen! Jeg gav beskjed om dette til MS, men vet ikke om de fikk tid til å fikse det sammen med Altibox.

 

Uansett, jeg bruker ikke NO lokale, så får teste mer når jeg kommer hjem fra jobb i dag.

Hvertfall oppdatere OneGuide og sjekke ut. Men i løpet av preview har jeg kunne endret kanaler med kinect, så noe fungerer hvertfall.

 

 

 

Norsk OneGuide fungerer når du bruker US lokale

 

 

Stemmer det.

 

Men man må skifte til NO først, sette opp One Guide for så å bytte tilbake til US.

Lenke til kommentar

Ja altså konsollen har vel i grunn knapt blitt brukt siden lansering :p Men bare det faktum at den var der var jo irriterende, men det spørst om jeg gidder å sende den inn pga. fuglen i vifta. Tror ikke det skal bli ett irritasjonsmoment. Får se når jeg finner roen i nye huset, når alt er satt opp og er på plass :)

 

Den "kvitringa" har jeg hatt på begge Xbox One maskinene, både den jeg leverte inn og replacement, irriterer meg nok til at jeg føler for å få en ny en. Ble lovet at support skulle ringe meg opp igjen etter at de fikk registrert at den gamle maskina var inne hos dem for å få en ny advance replacement, men i dag fikk jeg mail nummer to om at jeg ikke har sendt den inn og at de vil belaste kortet mitt for beløpet... Irriterende når jeg til og med sjekka UPS trackingen og så selv at den var inne hos dem bare 4-5 dager etter at jeg sendte den tilbake...

Lenke til kommentar

Er det noe Microsoft er gode på så er det iallfall å fikse problemer. De er sinnsykt service innstilte.

I grunn så skal man sende tilbake Xboxen sin om man krever ny. Men jeg og kompisen min slapp det og fikk en helt ny Xbox360 tilsendt uten kostnader, og den gamle fungerte fint etter noen dager. (Usikker på hva problemet faktisk var".

Men Microsoft skal ha ros for å være flinke med oppdatering til henholdsvis Dashboarden og systemet.

 

Ang at folk kjøper fra US Store etc ser jeg på som uproblematisk. Sikkert godt over 30% som gjør dette og om det skal "skje" noe så blir det IP lock, bare aldri i livet at de banner så mange når de allerede blir nedkjørt av ps4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, virker som det er litt sommel/surr i systemet dems for meg i hvert fall nå :p Sendte inn original Xbone den 25. sept, de fikk den 30. sept, men fortsatt ikke registrert hos dem at de har den tydeligvis. Ringte akkurat opp og lurte på hva som skjer da jeg fikk mail nummer to om at jeg vil bli trukket for replacement fordi jeg ikke har sendt inn den gamle, og jeg får ikke bedt om ny replacement før de klarer å finne ut hva slags feil som har skjedd med den opprinnelige serviceordren min.... Jaja, ser ut som karma tar igjen så det synger for at jeg aldri har hat RRoD på noen av 360 maskinene mine xD

Lenke til kommentar

Ja jeg brydde meg ikke med å sende den inne da det verserte rykter om at Oktober oppdateringen skulle orden det, noe den også gjorde :)

 

Men selv om det verste forsvant med denne oppdateringen, har din også mer viftestøy enn den gamle? Det irriterer meg fortsatt at den ikke er så stille om den bør være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...