Filmvenn Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Sleit med den i går kveld, fungerte fint ellers i helga og forrige uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 ja, min var nede igår, fungerer sånn halveis igjen nå, noe kødd er det fortsatt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg får opp at folk logger seg på, men de eksisterer allikevel ikke i vennelisten. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Noen som vet når Tv2Sumo-appen kommer? Er det bekreftet at den skal komme, eller er det bare spekulasjoner? Lenke til kommentar
Misky Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Vennelisten min på Xbox Live har vært nede i et par dager nå. Er det flere som sliter med dette? Ja, det startet i går kveld hos meg. Plutselig ble det noe muffins med partyet jeg spillte med på Destiny når vi var i Tower, det gikk ikke an å invitere og vennelisten forsvant. Ikke kunne jeg høre han jeg spillte med heller. På et tidspunkt var vennelisten min bare en masse rare tegn og tall.. Fungerer fortsatt ikke som det skal her. Er det noen som har hacket serverne eller noe? Dette er jo utrolig irriterende Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Er litt overrasket over hvor lenge det har vart. Kan ikke sjekke vennestatus på konsollen, Xbox.com eller applikasjonen på telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Noen som vet når Tv2Sumo-appen kommer? Er det bekreftet at den skal komme, eller er det bare spekulasjoner? Skulle ha kommet i september. Satser på at den kommer i løpet av oktober. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kommer Sumo til Xbox 360? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Noen som vet når Tv2Sumo-appen kommer? Er det bekreftet at den skal komme, eller er det bare spekulasjoner? Skulle ha kommet i september. Satser på at den kommer i løpet av oktober. I løpet av høsten skrev de på den offisielle Xbox-kanalen på Facebook. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Noen som vet når Tv2Sumo-appen kommer? Er det bekreftet at den skal komme, eller er det bare spekulasjoner? Skulle ha kommet i september. Satser på at den kommer i løpet av oktober. Sumo har selv sagt ila oktober på FB tidligere, men sier vel nå "håper snart". Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Først sa de vel at den skulle komme i slutten av september. Edit: Ops, så at noen andre sa det. Endret 13. oktober 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Fra Sumo på Facebook nå: TV 2 Sumo er på vei til Xbox One, men vi vet ikke eksakt dato for når denne vil lanseres. Den vil mest sannsynlig komme i løpet av måneden, men det kan hende den ikke blir lansert før i november. Endret 13. oktober 2014 av indahla Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 hva er greia med TV2 Sumo siden folk maser så om det? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 hva er greia med TV2 Sumo siden folk maser så om det? Premier Leauge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 vet ikke? er mange fotball relaterte apper på xbone Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg er ute etter Sumo for å kunne se PL gjennom XBone uten å flytte med meg en PC til kinorommet Lenke til kommentar
tvk85 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg er ute etter Sumo for å kunne se PL gjennom XBone uten å flytte med meg en PC til kinorommet Kun for premier league her også.Håper det er mulig å snappe den så jeg kan spille fifa og samtidig høre på pausepraten mellom kampene Lenke til kommentar
norther Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Noen som ikke får opp "we can't show your friends right now" når de går inn på venner? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Spill og sosialt Begrenset Plattformer som påvirkes: Xbox One Xbox 360 Tjenester som påvirkes: Administrere vennelister og følge med på hva venner gjør Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Tror Sumo kommer nå i oktober.Major Nelson sa at Norge er blant de landene som i Oktober får oppgradering til OneGuide. Altså "tv-oppgradering". Og da faller det jo naturlig at Sumo kan komme i samme pakken.Men når oktober-oppdateringen kommer, vet jeg ikke.Major Nelson nevnte bare "den kommende oktober-oppdateringen" i sin podcast som kom for et par dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå