Swome Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Noen her som har hatt problemer med controllere som disconnecter? Har snakket med support og har hatt konsollen inne til service uten at de fant noe og har til og med fått tilsendt ny controller uten av det hjelper. Begge controllerene disconnecter på helt tilfeldige tidspunkt i et par sekunder før de funker igjen. Virker som det skjer oftere når jeg sitter 3 meter unna konsollen enn 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Har ikke hatt problemer med kontrollen, men har tidvis hatt problemer med at når konsollen skrues på så er tekst og bilder blurry og veldig lav oppløsning. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Noen her som har hatt problemer med controllere som disconnecter? Har snakket med support og har hatt konsollen inne til service uten at de fant noe og har til og med fått tilsendt ny controller uten av det hjelper. Begge controllerene disconnecter på helt tilfeldige tidspunkt i et par sekunder før de funker igjen. Virker som det skjer oftere når jeg sitter 3 meter unna konsollen enn 2.Ja, dette har jeg opplevd 3-4 ganger siden jeg fikk XBO. Har spilt ca. 10 timer. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Swome, den 10 Okt 2014 - 08:04, sa:Noen her som har hatt problemer med controllere som disconnecter? Har snakket med support og har hatt konsollen inne til service uten at de fant noe og har til og med fått tilsendt ny controller uten av det hjelper. Begge controllerene disconnecter på helt tilfeldige tidspunkt i et par sekunder før de funker igjen. Virker som det skjer oftere når jeg sitter 3 meter unna konsollen enn 2. Jepp har hatt samme problem. Prøv først å oppdater kontrollerne med ny software, settings->system->update Controller. Xbox One kontrollere bruker WIFI Direct for å kommunisere, kan muligens bli forstyrret av trådløse nett. Last ned en wifi skanner og sjekk hvor mange trådløse nett det er i nærheten og hvilke kanaler som er ledig, skift kanalen på ditt trådløse nett til en ledig kanal. Dette fungerte hos meg hverftall, om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke, men har lest om andre som har gjort det samme. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Noen her som har hatt problemer med controllere som disconnecter? Har snakket med support og har hatt konsollen inne til service uten at de fant noe og har til og med fått tilsendt ny controller uten av det hjelper. Begge controllerene disconnecter på helt tilfeldige tidspunkt i et par sekunder før de funker igjen. Virker som det skjer oftere når jeg sitter 3 meter unna konsollen enn 2. Har hatt dette ja, skjer nokså ofte - selv etter oppdatering av kontrollerne. Har to stk, virker som det skjer oftere med den ene - men begge lider definitivt av dette syndromet. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Swome, den 10 Okt 2014 - 08:04, sa:Noen her som har hatt problemer med controllere som disconnecter? Har snakket med support og har hatt konsollen inne til service uten at de fant noe og har til og med fått tilsendt ny controller uten av det hjelper. Begge controllerene disconnecter på helt tilfeldige tidspunkt i et par sekunder før de funker igjen. Virker som det skjer oftere når jeg sitter 3 meter unna konsollen enn 2. Jepp har hatt samme problem. Prøv først å oppdater kontrollerne med ny software, settings->system->update Controller. Xbox One kontrollere bruker WIFI Direct for å kommunisere, kan muligens bli forstyrret av trådløse nett. Last ned en wifi skanner og sjekk hvor mange trådløse nett det er i nærheten og hvilke kanaler som er ledig, skift kanalen på ditt trådløse nett til en ledig kanal. Dette fungerte hos meg hverftall, om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke, men har lest om andre som har gjort det samme. Takk for tipset, skal prøve på det. Vet du hvilken kanal xboxen bruker til kontrollene eller kommer den opp på scanneren også? Har forresten kablet nett på boxen, men det står en router i samme rommet. Endret 10. oktober 2014 av Swome Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hva faen. Går det ikke an å spille dine digitale spill i offline-modus på One? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det skal vel gå det om konsollen er satt som primær. Mener jeg det var da. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Word. Fant det ut nå. Måtte sette konsollen på My Home Xbox først inne på settings. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Noen her som har hatt problemer med controllere som disconnecter? Har snakket med support og har hatt konsollen inne til service uten at de fant noe og har til og med fått tilsendt ny controller uten av det hjelper. Begge controllerene disconnecter på helt tilfeldige tidspunkt i et par sekunder før de funker igjen. Virker som det skjer oftere når jeg sitter 3 meter unna konsollen enn 2. Jeg har ikke det problemet, men jeg har et annet problem med kontrollene. Når jeg slår av kontrollen og slår den på igjen, så er det ingen reaksjon fra Xboxen. Ender opp med at jeg må slå av og på hele konsollen, og da fungerer alt som normalt igjen. Noen med lignende problem? Satser på at dette problemet blir borte når jeg får Scuf-kontrollen i posten. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har samme problem. Når jeg spiller FH2 eller har det kjørende når jeg har gått til hjemskjermen og kontrollen slår seg av, mister den helt kontakten og jeg må koble fra strømmen. Føler det begynte etter jeg installerte spillet. Irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 har dere oppdatert kontrollen? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Kontrollen er oppdatert ja. Dette er noe som begynte å skje etter jeg installerte Forza Horizon 2. Endret 10. oktober 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
skauern89 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Noen her som har hatt problemer med controllere som disconnecter? Har snakket med support og har hatt konsollen inne til service uten at de fant noe og har til og med fått tilsendt ny controller uten av det hjelper. Begge controllerene disconnecter på helt tilfeldige tidspunkt i et par sekunder før de funker igjen. Virker som det skjer oftere når jeg sitter 3 meter unna konsollen enn 2. Jeg har ikke det problemet, men jeg har et annet problem med kontrollene. Når jeg slår av kontrollen og slår den på igjen, så er det ingen reaksjon fra Xboxen. Ender opp med at jeg må slå av og på hele konsollen, og da fungerer alt som normalt igjen. Noen med lignende problem? Satser på at dette problemet blir borte når jeg får Scuf-kontrollen i posten. Jeg har samme problem! men det virker ut som at det kommer og går egentlig noen dager klare jeg å skru den på med kontrollen og andre så funker det ikke :/ Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Begynte å skje etter installering av Forza Horizon 2 her også. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 http://forums.forzamotorsport.net/turn10_postst22765_Forza-Horizon-2-VIP--Server-and-Rewards-Issues--Update--4--10-2-1-30-p-m--PST.aspx står litt om kontroller problemet her. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Har hatt det problemet jeg også. Også før forza demoen ble installert. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Opplevd det noen ganger i Destiny. Aldri installert noe bilspill. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) For dere som har lyst til å bli med i Evolve-alphaen på Xbox One, skriv inn koden og egen info i linken nedenfor. 44549-09164-02289 http://www.2kgames.com/evolve/xboxonealpha/form.php Den er veldig kort, varer bare fra 30. oktober til 2. november. Endret 13. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Vennelisten min på Xbox Live har vært nede i et par dager nå. Er det flere som sliter med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå