Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å fillern Alien var skummelt. Jeg er sikkert lettskremt, men huff og huff. Mørkt rom, headset, kinect og angsthyl.

Anbefales for øvrig. Utrolig stemningsfult spill. Bruken av lyd, skygger, lys og røyk er helt konge.

 

Har spilt noen timer Alien jeg også. De har klart å skape den samme stemningen som i den første filmen. Selv om det ikke skjer så mye så er det veldig skummelt og jeg blir til tider vettskremt av lyder. Uten å røpe for mye så er dette mer stealth enn skytespill. Endelig et bra Alien-spill :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som vet om en måte å få Hulu til å fungere på Xbox one? Region er satt til USA, men videoene vil ikke spilles av for det..

Det går på ip, du må ordne deg vpn

 

Ei DNS-løysning er alt du treng. På HTPCen min køyrer eg DNS peikarar frå Unblock US. Eg betalar 32 kroner per månad der.

 

Det fins gratis alternativ, men eg har hatt blanda hell med desse.

 

Gjennom Unblock US har eg tilgong til den Amerikanske Netflix, HBO Go, Hulu etc. Anbefalar Unblock US på det sterkaste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sendte inn Xbox One til reparasjon forrige mandag, pga den ulyden. Fikk den igjen i dag. Og lyden er jammen meg borte! Ble satt ut av hvor stille maskinen er.

1stk fornøyd kunde!

 

Samme gjorde jeg.

Jeg hører ikke maskinen i det hele tatt nå. En STOR forbedring fra vifteROMSTASJON\NASA\SUPERMEGA xbox 360 sin lyd (Ja, en smule overdrevet.. )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om noen plutselig skulle få console ban i fremtiden, så kan man bare levere inn Xboxen og skylde på ulyd. Xboxen blir så vidt jeg vet sendt tilbake til Microsoft/kastet uansett.

 

Ubevisst om spillene man har kjøpt fra brukeren er tilgjengelig. Si du ødelegger Xboxen din en dag, og får ny i erstatning, vil man ha mulighet til å laste ned spillene man har kjøpt på nytt da?

Lenke til kommentar

Spillene tilhører kontoen din, ikke konsollen. Og får man en console ban så fortjener man det mest sannsynlig, og jeg håper at de banner konto og ikke konsoll. De gjør vel det, gjør de ikke?

Som mange andre personer så er det en del som bruker US store til å kjøpe ting. Man kan bli bannet for dette selvom sannsyneligheten er liten.

Uavhengig om man fortjener det eller ikke, så vil man ikke stoppe å spille, og heller ikke bruke 3000kr for å kjøpe ny konsoll :)

En jeg kjenner fikk konsoll ban fordi han sendte video til Microsoft av noen som exploita ingame.

De liker ikke at andre gjør jobben for dem, ved å sende video inn så kam det oppfattes som at personen mener at de gjør en dårlig jobb etc, og sånn sett så kan de sikkert ha oppfattet situasjonen som at han var delaktig i exploitingen også.

 

Jeg gidder iallfall ikke å betale full pris for ny konsoll, å sånn sett så har konsollen min defekt(ulyd) men har lært å overse det.

Lenke til kommentar

Om noen plutselig skulle få console ban i fremtiden, så kan man bare levere inn Xboxen og skylde på ulyd. Xboxen blir så vidt jeg vet sendt tilbake til Microsoft/kastet uansett.

 

Ubevisst om spillene man har kjøpt fra brukeren er tilgjengelig. Si du ødelegger Xboxen din en dag, og får ny i erstatning, vil man ha mulighet til å laste ned spillene man har kjøpt på nytt da?

Spillene er tilknyttet brukeren frem til den dagen Microsoft stenger serverne til fordel for noe annet. Live på den første konsollen varte åtte år. Xbox 360 vet vi ennå ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...