indahla Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ser ut som at Plex fungerer greit. Kjører server på en Synology DS415+. Skal teste litt. Har du støtt på noen problemer med å spille av filmer? Jeg fikk feil på den ene mkv-filen jeg forsøkte. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ingen ISO-støtte, eller? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Plex har ikke, og kommer aldri til å få, støtte for verken ISO eller "Bluray-mapper": https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/201426506-Why-are-ISO-VIDEO-TS-and-other-Disk-Image-Formats-Not-Supported- Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Leste på NeoGAF at det var andre også som hadde det samme problemet med Alien: Isolation. Det viste seg at jeg hadde fått NAT Strict og fikk ikke kontakt med cloud servicen til MS. Etter reboot av ruter/modem og maskin så fikk jeg NAT Open og alt fungerte igjen. Alien var helt rått! De har klart å fange den intense og skumle spenningen fra filmene. Terminalene ser identiske ut som på Nostromo. Føler virkelig at jeg er en del av Alien-universet. Spiller på Hard og med full guffe i kinoen. Terningkast 12 så langt (spillet fortjener to terninger) 2 Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Plex har ikke, og kommer aldri til å få, støtte for verken ISO eller "Bluray-mapper": https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/201426506-Why-are-ISO-VIDEO-TS-and-other-Disk-Image-Formats-Not-Supported- Det jeg trodde. Synd. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ser ut som å eie en kinect blir ikke så dumt allikevel. Det der med alien og at den leter etter støy mens du spiller er jo genialt. Så hvis jeg blir skremt og roper, er jeg fucked. Blir morsomt å teste Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Haha, herlig da om man endelig nærmer seg slutten på ett hårete segment..så ringer telefonen Endret 8. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Haha, herlig da om man endelig nærmer seg slutten på ett hårete segment..så ringer telefonen Just like in real life =) Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Har akkurat lastet ned Peggle2, men får beskjed om at kinect ikke vil fungere for mitt språk/region. Jeg kan skjønne at språket kanskje ikke støttes, men bevegelsessensoren bør vel ikke ha noe å si. Og hvorfor kan jeg ikke få snakke engelsk på spillene som ikke støtter norsk? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Har akkurat lastet ned Peggle2, men får beskjed om at kinect ikke vil fungere for mitt språk/region. Jeg kan skjønne at språket kanskje ikke støttes, men bevegelsessensoren bør vel ikke ha noe å si. Og hvorfor kan jeg ikke få snakke engelsk på spillene som ikke støtter norsk? Spørsmålet er vel egentlig hvorfor har du på norsk? 1 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Har akkurat lastet ned Peggle2, men får beskjed om at kinect ikke vil fungere for mitt språk/region. Jeg kan skjønne at språket kanskje ikke støttes, men bevegelsessensoren bør vel ikke ha noe å si. Og hvorfor kan jeg ikke få snakke engelsk på spillene som ikke støtter norsk? Spørsmålet er vel egentlig hvorfor har du på norsk? Fordi jeg er norsk, og bor i Norge. Noen som har et litt bedre svar på spørsmålet? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 fordi MS mener at folk i Norge ikke forstår engelsk. Noen som vet hvordan man kan se hvilke championships man har gjort og ikke gjort på Horizon 2? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Står vel noe om det under progress/stats eller noe sånt. Trykk start og bla deg bortover og se om du finner noe. Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Lurer på om det kommer en stilig MCC bundle Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Jeg får alle voice kommandoer til å fungere unntatt "Xbox On". Noen tips? Jeg har gjort alt som står her: https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/kinect/turn-on-turn-off-with-voice-commands Endret 8. oktober 2014 av indahla Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Lurer på om det kommer en stilig MCC bundle Edit: Ser ut som om den er eksklusiv for Brasil. Endret 8. oktober 2014 av Admiral Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hva? Helt lik Sunset overdrive-versjonen? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 http://www.wpcentral.com/xbox-one-add-custom-backgrounds-and-themes-and-screenshot-support Igjen, bare å ta av seg hatten til MS og de hyppige oppdateringene. Her har Sony veldig mye å lære 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ja, absolutt. Det er bra frekvens på oppdateringene, samtidig som de inneholder funksjoner som folk etterspør. Gull! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Uendelig mye bedre enn Sony for å si det mildt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå