Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Menyene er ikke så verst i grunn, og man kan jo feste spill som man vil i motsetning til den dritten som er på PS4 der alt ligger hulter til bulter etter hvilke spill/apps man har brukt. For meg som sletter spillene etter hvert som jeg fullfører de/går lei er det ikke så ille som det en gang var.

 

Elendig system er det uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pontbriand also told Videogamer that Unity's A.I. and on-screen non-player characters require more power from the CPU (the limiting factor) rather than the GPU. This has lead to a spec that is lower than the maximum 1080p, 60 frames per second output of which the new consoles are capable.

 

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/10/06/we-did-not-lower-the-specs-for-assassin-s-creed-unity-to-account-for-any-one-system-says-ubisoft.aspx?utm_content=buffercefd0&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

Lenke til kommentar

hva er det som er så rotete med dashen og storen?

rimelig ryddig, med New releases/coming soon/top paid/top free/top rated/ most played/ recommended/ new demos/ addons....

 

dashen har en fin hovedmeny i midten med 4 tidlgere programmer og ett som er aktivt.

pluss man har en fin pin section til venstre som man kan arrangere som man vil...

Om du har på norsk så er den ganske så dårlig. Sjekket nettopp UK, der er den mye bedre.

 

Edit: Jeg mener Store da. :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Menyene er dødsflotte, veldig oversiktelig imo. Butikken er jeg enig i at et litt rotete. Jeg har på US om det har noe å si. Finner riktig nok alt av demo, free, coming soon, new etc etc. Synes bare de kunne laga det litt mer ryddig:)

 

Ønsker meg muligheten til å trykke meg rett inn på demo, new, coming soon. uten å måtte bla meg bortover forså og trykke på show more eller hva det står. Burde vært en liten meny på siden i første bildet man kommer inn i. evt at man noe hurtigknapp/hurtigmeny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Kommer det en egen spotify app på xbox?

 

det har vært snakk om det, men som alle vet bruker spotify usakelig lang tid på å utvikle noe som helst,

så innen 2 år er det nok en spotify app der.

Lenke til kommentar

gah, så elendig musikk det er på Horizon 2, måtte bare få det ut.

også har de enda ikke gjort så man kan høre på musikk i bakgrunn!... :w00t:

 

Enig i det kanskje, men har du fått tilgang til alle 7 er det vel radio stasjonene enda?

 

Noe ok musikk er det jo, den italienske som spiller bare klassisk musikk er jo litt bra.

Lenke til kommentar

Jeg startet akkurat opp Alien Isolation. Den kommer forbi SEGA-logoen, men når startbilde med planeten og press A dukker opp så går den ikke videre. Jeg trykker A og ser et kassett-ikon øverst til høyre. Den bare går og går. Har stått sånn i 10 min nå. Forsøkt å restarte maskinen.

 

Noen andre som har opplevd dette? Er vel nødt til å slette spillet og installere på nytt da :/

 

EDIT: Det gjelder ikke bare Alien, men andre spill som Forza og FIFA også. Kan det være at cloud-tjenesten til MS er nede? Den klarer ikke å laste inn save games, er der den feiler virker det som.

Endret av MrCradock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...