kewell79 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Noen som har hørt noe om når *.mkv støtte kommer til XBO? Kom over noen filer....kremt...som må sees. Kommer i Oktober updaten Media player appen kan nå også snappes. Og filer fra pc/nas kan streames Endret 6. oktober 2014 av kewell79 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noen som har hørt noe om når *.mkv støtte kommer til XBO? Kom over noen filer....kremt...som må sees. Nå i oktober vel? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Da kan vi takke MS og One for at Unity vil kjøre 900p/30 fps også på PS4 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=907457 Hjertelig takk Ubisoft. De siktet med andre ord bittelitt høyt når de i sommer hadde følgende og si: http://www.gamespot.com/articles/report-assassin-s-creed-unity-targeting-1080p-60fps-on-ps4-and-xbox-one/1100-6420580/ Fullstendig håpløs avgjørelse av Ubisoft å dra andre utgaver av spillet bevist nedover. Nydelig! 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Da kan vi takke MS og One for at Unity vil kjøre 900p/30 fps også på PS4 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=907457 Hjertelig takk Ubisoft. De siktet med andre ord bittelitt høyt når de i sommer hadde følgende og si: http://www.gamespot.com/articles/report-assassin-s-creed-unity-targeting-1080p-60fps-on-ps4-and-xbox-one/1100-6420580/ Fullstendig håpløs avgjørelse av Ubisoft å dra andre utgaver av spillet bevist nedover. Nydelig! Hva er nydelig med det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Han fikk nettopp bekreftet at hans favoritt konsoll holder tilbake utviklingen Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det er vel heller hardwaren til ''nestegenerasjon'' som holder de tilbake. At de begge ikke klarer å kjøre Shadow of Mordor eller Assassins Creed Unity i 60fps sier jo sitt. Aldri i verden om det tar like lang tid til neste generasjon. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det kan være at Ubisoft ikke gidder også. Lenke til kommentar
Eightalex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Flere som ikke får opp spillkategorier og "mest populære kjøp" og "nye spill"-delen i marketplace? Veldig irriterende å ikke ha oversikt, slik det var på 360. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Store på One er ett eneste sansurium av rot. 1 Lenke til kommentar
Eightalex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jepp. Får nå ikke sett eller bladd gjennom noen av spillene som er ute. Må søke etter ett spesifikt spill. Fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 https://blog.plex.tv/Nice! Har oppgradert serveren og er KLAR! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Flere som ikke får opp spillkategorier og "mest populære kjøp" og "nye spill"-delen i marketplace? Veldig irriterende å ikke ha oversikt, slik det var på 360. Alt det der kommer i October update, du burde melde deg på Preview-programmet. Nye spill-seksjonen burde allerede være der, du har aldri trengt å søke manuelt for å finne seneste releaser. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vel, håper jeg får en ny advanced exchange boks snart. Fikk endelig satt meg ned med Forza Horizon 2 og ved roadtrip til Castelletto begynte plutselig bildet å flimre og forsvant til og med i noen sekunder, får meg til å tenke at vifta ikke klarer å kjøle ned boksen som den skal Lenke til kommentar
Larsen69 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Vel, håper jeg får en ny advanced exchange boks snart. Fikk endelig satt meg ned med Forza Horizon 2 og ved roadtrip til Castelletto begynte plutselig bildet å flimre og forsvant til og med i noen sekunder, får meg til å tenke at vifta ikke klarer å kjøle ned boksen som den skal Hadde det problemet jeg å , måtte bare bytte hdmi kabel Endret 6. oktober 2014 av Larsen69 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vel, håper jeg får en ny advanced exchange boks snart. Fikk endelig satt meg ned med Forza Horizon 2 og ved roadtrip til Castelletto begynte plutselig bildet å flimre og forsvant til og med i noen sekunder, får meg til å tenke at vifta ikke klarer å kjøle ned boksen som den skal Hadde det problemet jeg å , måtte bare bytte hdmi kabel Huh, pussig jeg aldri har hatt det problemet før... oh well, verdt å prøve å bytte da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Store på One er ett eneste sansurium av rot. Hele dashboardet er det. Og ekstremt mye synkronisering i forhold til Xbox 360. Endret 7. oktober 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ler. Som om det skulle være negativt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) hva er det som er så rotete med dashen og storen? rimelig ryddig, med New releases/coming soon/top paid/top free/top rated/ most played/ recommended/ new demos/ addons.... dashen har en fin hovedmeny i midten med 4 tidlgere programmer og ett som er aktivt. pluss man har en fin pin section til venstre som man kan arrangere som man vil... Endret 7. oktober 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg slet i starten jeg også. Men det er tilvenning sak, nå har jeg ingen problemer.. Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Er storfornøyd med hovedmenyen men akkurat Storen kunne vært mye bedre for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå