PgUp Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Er en fin fin pris for en XBO der der! Men skulle egentlig bare mangle siden den er så svak...thiiiiiiiiii! Men fra spøk til revolver. En bra pris! Lavere en det kan jeg ikke tro den havner på lang tid. Lav pris men må jo betale for online Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Fuck, jævla bra pris, men må prioritere andre ting nå. Tur og festival og greier så. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) I morgen kommer PLEX Ready for the official Plex app on Xbox One? Good, because it comes out tomorrow. Those with a Plex Pass premium subscription will be able to download and use Plex on their Xbox One. Not up to date with Plex? It's a super snazzy set of software that allows you to stream your photos, music and videos from your home computer to nearly any screen. Endret 6. oktober 2014 av kewell79 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Er en fin fin pris for en XBO der der! Men skulle egentlig bare mangle siden den er så svak...thiiiiiiiiii! Men fra spøk til revolver. En bra pris! Lavere en det kan jeg ikke tro den havner på lang tid. Lav pris men må jo betale for online 250 kroner i året er ikke noe jeg sover dårlig av om nettene ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Da kan vi takke MS og One for at Unity vil kjøre 900p/30 fps også på PS4 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=907457 Hjertelig takk Ubisoft. De siktet med andre ord bittelitt høyt når de i sommer hadde følgende og si: http://www.gamespot.com/articles/report-assassin-s-creed-unity-targeting-1080p-60fps-on-ps4-and-xbox-one/1100-6420580/ Fullstendig håpløs avgjørelse av Ubisoft å dra andre utgaver av spillet bevist nedover. Endret 6. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Ja huff det er jo krise at det er 900p! Men seriøst... hvorfor bry seg så mye om det? Edit: Men må si forklaringen til Ubisoft virker veldig rar. Endret 6. oktober 2014 av aBaDmAn91 3 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja huff det er jo krise at det er 900p! Men seriøst... hvorfor bry seg så mye om det? Edit: Men må si forklaringen til Ubisoft virker veldig rar. Fordi det er det PS4 folk bryr seg om.. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Folk bryr seg fordi de gjør en versjon dårligere med vilje istedenfor å utnytte maskinene. Jeg har lest mange, mange som er oppgitt over dette, både de som gamer på PC, Xbox og Playstation. Hadde jeg tenkt meg spillet hadde jeg kjøpt det på PC, og jeg hadde da blitt forbanna om jeg fikk en dårligere versjon fordi konsollene har ræva hardware. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Så for at det skal bli likt for alle så burde de kanskje utvikle multiplatformspill hovedsaklig til PC, og så bare skalere ned for å passe den enkelte konsollen? Det ville jo vært det mest rettferdige. Må jo le litt av disse såkalte HD utgavene av det nye Tomb Raider spillet på Xbox One og PS4. PC så best ut før og gjør det fortsatt. Endret 6. oktober 2014 av Cappo Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja det er ganske latterlig at Ubisoft gjør noe sånt. Får jo håpe at det kommer en patch etter hvert. Poenget mitt er at det er synd at det har blitt så mye prat om oppløsning osv... Red Dead Redemption på PS3 var 640p, ingen brydde seg om sånt på den tiden. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Red Dead Redemption på PS3 var 640p, ingen brydde seg om sånt på den tiden. Å joda, det var mye snakk om det. Men det var helt greit, for de gjorde ikke den ene versjonen dårligere pga den andre konsollen. Ser man tilbake på forrige gen var det 360-spillene som så best ut, dog ikke så store forskjeller som nå, og man valgte selvsagt den versjonen som så best ut (om det ikke var andre grunner til å velge den "dårlige"). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 tror spillet blir morsomt uansett oppløsning, men det er kanskje bare meg... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Oppgradering av PC for stue bruk begynner å friste mer å mer... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 tror spillet blir morsomt uansett oppløsning, men det er kanskje bare meg... Hadde det bare vært det som betydde noe hadde ikke multiplatformspill som er å få på PS3 og 360 solgt stort på de nye konsollene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Oppgradering av PC for stue bruk begynner å friste mer å mer... Jeg gjorde det. Har ikke brukt den fordi om Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Du må teste forskjellen på et spill du spiller på konsoll og et spill på PC, f.eks Shadow of Mordor. 60fps vs 30fps, natt og dag. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Oppgradering av PC for stue bruk begynner å friste mer å mer... Tenker også på PC-versjonen, men har grusomme tanker rundt UPlay og optimaliseringa. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 I morgen kommer PLEX Ready for the official Plex app on Xbox One? Good, because it comes out tomorrow. Those with a Plex Pass premium subscription will be able to download and use Plex on their Xbox One. Not up to date with Plex? It's a super snazzy set of software that allows you to stream your photos, music and videos from your home computer to nearly any screen. Link?Dette er jeg sååå klar for! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noen som har hørt noe om når *.mkv støtte kommer til XBO? Kom over noen filer....kremt...som må sees. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 https://blog.plex.tv/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå