Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I morgen kommer PLEX

 

Ready for the official Plex app on Xbox One? Good, because it comes out tomorrow. Those with a Plex Pass premium subscription will be able to download and use Plex on their Xbox One. Not up to date with Plex? It's a super snazzy set of software that allows you to stream your photos, music and videos from your home computer to nearly any screen.

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

 

Er en fin fin pris for en XBO der der! Men skulle egentlig bare mangle siden den er så svak...thiiiiiiiiii!

 

Men fra spøk til revolver. En bra pris! Lavere en det kan jeg ikke tro den havner på lang tid.

 

Lav pris men må jo betale for online :p

250 kroner i året er ikke noe jeg sover dårlig av om nettene ihvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da kan vi takke MS og One for at Unity vil kjøre 900p/30 fps også på PS4 :)

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=907457

 

Hjertelig takk Ubisoft. De siktet med andre ord bittelitt høyt når de i sommer hadde følgende og si:

 

http://www.gamespot.com/articles/report-assassin-s-creed-unity-targeting-1080p-60fps-on-ps4-and-xbox-one/1100-6420580/

 

Fullstendig håpløs avgjørelse av Ubisoft å dra andre utgaver av spillet bevist nedover.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Folk bryr seg fordi de gjør en versjon dårligere med vilje istedenfor å utnytte maskinene. Jeg har lest mange, mange som er oppgitt over dette, både de som gamer på PC, Xbox og Playstation. Hadde jeg tenkt meg spillet hadde jeg kjøpt det på PC, og jeg hadde da blitt forbanna om jeg fikk en dårligere versjon fordi konsollene har ræva hardware.

Lenke til kommentar

Så for at det skal bli likt for alle så burde de kanskje utvikle multiplatformspill hovedsaklig til PC, og så bare skalere ned for å passe den enkelte konsollen?

 

Det ville jo vært det mest rettferdige.

 

Må jo le litt av disse såkalte HD utgavene av det nye Tomb Raider spillet på Xbox One og PS4. PC så best ut før og gjør det fortsatt.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Red Dead Redemption på PS3 var 640p, ingen brydde seg om sånt på den tiden. :p

 

Å joda, det var mye snakk om det. Men det var helt greit, for de gjorde ikke den ene versjonen dårligere pga den andre konsollen. Ser man tilbake på forrige gen var det 360-spillene som så best ut, dog ikke så store forskjeller som nå, og man valgte selvsagt den versjonen som så best ut (om det ikke var andre grunner til å velge den "dårlige").

Lenke til kommentar

I morgen kommer PLEX

 

Ready for the official Plex app on Xbox One? Good, because it comes out tomorrow. Those with a Plex Pass premium subscription will be able to download and use Plex on their Xbox One. Not up to date with Plex? It's a super snazzy set of software that allows you to stream your photos, music and videos from your home computer to nearly any screen.

Link?

Dette er jeg sååå klar for!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...