iGlenn Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Outlast er ganske skummelt, ja. Ihvertfall i starten. Daffer liksom litt av etterhvert. Har hørt at DLCen til Outlast skal være litt skumlere enn originalspillet. Takk. Da blir det Outlast i kveld. Np! Du får kose deg. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er det meg eller ble framraten og oppløsningen bedre i den seneste updaten for Plants Vs. Zombies: Garden Warfare? Kult iallefall at det kom nye achievements og gratis DLC nok en gang. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Noen som kan være med og ta en weekly heroic strike med meg i kveld? Fikk meg en exotic weapon bounty nå nettopp. GT: SWOM3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Tror pinadø jeg skal kjøpe meg Plants Vs. Zombies: Garden Warfare. Har ikke spillt noe særlig med multiplayer siden Halo dagene, men Destiny fikk vekket interessen min for det igjen. Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Satt meg akkurat ned med Shadow of Mordor og ser nå at kameraet bak ryggen på charactern er sykt nært. Man ser jo hovedsakelig bare den charactern man spiller og ikke mye annet og det gjør at spillet blir ganske uoversiktelig. Dette er noe som plager meg overaskende mye. Ellers ser det veldig bra ut så langt! Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Søren heller har så lyst på Shadow of Mordor nå.. *Nevermind, fikk låne korte til dama så det ordnet seg allikevel. Tok såpass med plass ja, blir lang ventetid dette.. Endret 4. oktober 2014 av Kamaaz Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Gud så irriterende det er at man ikke kan streame musikk i bakgrunnen uten å måtte ha det snappa. Helt sykt at det er slik. Mest frustrerende med XO så langt... Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Funker det ikke å ha sånn "snap" ved siden av at du spiller? Eller kanskje du ikke er noe fan av det. Har ikke prøvd det ut selv enda så vanskelig å vite om det kan løses. Hadde vært fint iallfall om det var mulig. På Xbox 360 så kunne man iallfall sette på musikk og spille så vidt jeg husker.. Endret 4. oktober 2014 av Kamaaz Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Joda, det går, men spill-opplevelsen blir jo mye dårligere da. Ikke noe jeg kommer til å gjøre hvertfall. Har hvertfall stemt på det på xbox feedback-siden, så håper MS snart gjør det mulig. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Forståelig det. Jeg pleier bare å bruke pcen eller telefonen. Men de fleste liker vel kanskje å ha litt gameplay lyd i bakgrunn Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det er vel ingen i verden som gidder å spille i et mindre vindu mens snap er på sia bare for lytte til musikk mens du spiller. Helt på trynet at det ikke går an å lytte til musikk uten å måtte ha på musikken i snap-vinduet. Har hvertfall stemt på det på xbox feedback-siden, så håper MS snart gjør det mulig. Link til siden? Jeg vil også stemme på det. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Det er vel ingen i verden som gidder å spille i et mindre vindu mens snap er på sia bare for lytte til musikk mens du spiller. Helt på trynet at det ikke går an å lytte til musikk uten å måtte ha på musikken i snap-vinduet. Har hvertfall stemt på det på xbox feedback-siden, så håper MS snart gjør det mulig. Link til siden? Jeg vil også stemme på det. http://xbox.uservoice.com/forums/251646-apps/suggestions/6363896-listen-music-in-background Denne også forsåvidt: http://xbox.uservoice.com/forums/251646-apps/suggestions/6028534-xbox-music Endret 4. oktober 2014 av 640509-040147 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Outlast er ganske skummelt, ja. Ihvertfall i starten. Daffer liksom litt av etterhvert. Har hørt at DLCen til Outlast skal være litt skumlere enn originalspillet. Takk. Da blir det Outlast i kveld. Np! Du får kose deg. Lettere sagt enn gjort. Litt pinlig å innrømme det, men jeg kom ikke særlig langt før jeg måtte gi meg. Funker ikke når dama er borte og jeg er hjemme alene. Hah. Grei stemning i spillet for å si det sånn. Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 https://www.komplett.no/xbox-one-stereo-headset-adapter/820556 Hvis jeg kjøper dette, kan jeg da bruke mitt vanlgie headset med 3,5 mm plugg til å høre lyd fra når jeg spiller? Eller er det bare chat det er snakk om? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 https://www.komplett.no/xbox-one-stereo-headset-adapter/820556 Hvis jeg kjøper dette, kan jeg da bruke mitt vanlgie headset med 3,5 mm plugg til å høre lyd fra når jeg spiller? Eller er det bare chat det er snakk om? http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/headsets/stereo-headset-adapter Virker som at det går an ja. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja. Har denne selv og bruker den mye :-) fungerer bra. Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nice, da kjøper jeg den (Nice at komplett har fått gratis frakt) Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Husk at du må oppdatere kontrollen først Det meste fungerer der av ting jeg har prøvd, tilogmed iphone headsettet mitt fungerte overraskende bra med lyd og stemme Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Er xbone verdt det? Ser jo ikke ut som den selger like bra som ps4. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Er xbone verdt det? Ser jo ikke ut som den selger like bra som ps4. PS4 selger 3-1 over XBO så det ser ikke bare slik ut. Det er en dyster realitet for Microsoft. Men er den verdt det? Kommer jo an på hva du liker det. XBO har endel funksjoner som ikke PS4 har og den har også sine egne eksklusive spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå