Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Noen som ikke får åpnet TV \ One Guide \ Sound and Display settings?
Den hopper bare tilbake til hjemskjermen min eller gir meg feilmelding “For some reason TV took too long to start (0×8027025a)”

 

Prøvd med hard reset, holde strømen av i 1minutt.. ingenting hjelper

xBox support mener dette kan ha noe med Altibox boksen min å gjøre..
Er da litt merkelig at problemet kommer frem uten at denne er koblet i lengre..

Får vell bare tilbakestille hele xboxen IGJEN...

Endret av Emaldiom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla! Er det noen som har erfaring med kjøp av spill fra US marketplace med norsk gamertag? Hvordan vil det være når jeg velger tilbake til norsk locale? Vet at dette var uproblematisk på X360, men har ikke prøvd dette på XB1 enda.

 

Etter det jeg har skjønt, så er dette uproblematisk.

Lenke til kommentar

 

 

Er deres Xbox treg med å koble til nettet når dere slår på maskinen? Skjer noen ganger med meg.

Skjedde konstant med den boksen jeg sendte inn, var nesten ikke noe vits i å ha den i stand-by da den som regel koblet seg selv av og lasta ikke ned noenting. Den nye jeg fikk har ikke hatt det problemet med overhodet.

Samme her.

Fikk min advance Exchange box idag. Satt den i instant on modus, markerte alle spill og apps for installasjon og slo den av. Noen timer senere var alt klart.

Ikke en lyd fra den heller :)

Lenke til kommentar

Noen som ikke får åpnet TV \ One Guide \ Sound and Display settings?

Den hopper bare tilbake til hjemskjermen min eller gir meg feilmelding “For some reason TV took too long to start (0×8027025a)”

 

Prøvd med hard reset, holde strømen av i 1minutt.. ingenting hjelper

 

xBox support mener dette kan ha noe med Altibox boksen min å gjøre..

Er da litt merkelig at problemet kommer frem uten at denne er koblet i lengre..

 

Får vell bare tilbakestille hele xboxen IGJEN...

 

Jeg hadde dette problemet under beta testingen, men fant ut av at var relatert til at jeg aktiverte 50hz. Har ikke aktivert dette siden og ikke hatt problemet. Endte opp for øvrig med å kjøre reset to default for å få opp igjen TV-appen.

Endret av tvk85
Lenke til kommentar

Noen som har sendt tilbake sin defekte/bråkete XBOne etter å ha fått advance exchange levert? I så fall, får man en bekreftelse om at den er registrert innlevert? Jeg klarte å loke sporingsnummeret på UPS-pakka og det er nå 6 dager siden jeg sendte den inn, men jeg ser at konsollen fortsatt er registrert under 'devices' på myservice.xbox.com.

Lenke til kommentar

Noen som har sendt tilbake sin defekte/bråkete XBOne etter å ha fått advance exchange levert? I så fall, får man en bekreftelse om at den er registrert innlevert? Jeg klarte å loke sporingsnummeret på UPS-pakka og det er nå 6 dager siden jeg sendte den inn, men jeg ser at konsollen fortsatt er registrert under 'devices' på myservice.xbox.com.

 

Jeg har sett på sporingen av min at den kom inn for noen dager siden, ser også ut som at beløpet de holdt av er frigjort. Men, fyren jeg snakka med om å få sendt inn advanced exchange boksen igjen (ja, er ikke jeg heldig som fikk enda en bråkeboks :p) sa at det kunne ta opptil 14 dager før de fikk den tilbake igjen. Virker rart da det tok bare 3 dager eller noe sånt fra jeg sendte den til den var framme i Frankfurt. Noe sier meg at MS er litt trege med å registrere ting :p

Lenke til kommentar

Står fortsatt ført opp der med samme status som akkurat etter at de sendte replacement boksen. "Status: Produktet er levert til kunden." Under enheter så er det bare kinecten jeg fikk med den originale boksen som er står registrert, så ser ut som de har fjernet den originale Xboxen fra meg i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Fikk xbox one levert på døren i dag, men får ikke lastet ned en eneste app eller spill. Har sittet nå i mange timer med å fikse problemet men ingen tinger funker. Noen som har det samme problemet ?

 

Hm.... Er du 18år? Om kontoen din er registrert med en som ikke er myndig så kan det stoppe deg ifra å laste ned endel ting.

 

Ellers så vet ikke jeg sånn i farta...

Lenke til kommentar

 

Hei. Fikk xbox one levert på døren i dag, men får ikke lastet ned en eneste app eller spill. Har sittet nå i mange timer med å fikse problemet men ingen tinger funker. Noen som har det samme problemet ?

 

Hm.... Er du 18år? Om kontoen din er registrert med en som ikke er myndig så kan det stoppe deg ifra å laste ned endel ting.

 

Ellers så vet ikke jeg sånn i farta...

 

Er over 18 ja. Appene og spillene nekter å laste ned, står bare og loader i evigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...