MrHarm Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 - Trenger flere apper, som viaplay og tv2 sumo. Sumo kommer ila måneden, og Xbox Norge har sagt at Viaplay er på vei. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg regner med at Sumo ikke blir å være tilgjengelig for oss som har valgt Amerikansk konto? Lenke til kommentar
Knuttsern Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Han mener vel å installere fra disk. One installerer vel takt med at den laster ned, gjør den ikke ? Så kan man begynne å spille påmdette visst punkt med begrensninger avhengig av hvilket spill det er snakk om. Husker ihvertfall at det tok krise lang tid å installere Forza 5 og Dead Rising ved fjorårets lansering. Eneste spillene jeg hadde fysisk da. Dette er jo fordi Forza 5 og Dead Rising har fått veldig mye nytt. Så man laster ned mange gigabyte også når det installeres. Tror det er rundt 15gb hver. Og det kan ta sin tid. Endret 1. oktober 2014 av Knuttsern Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Han mener vel å installere fra disk. One installerer vel takt med at den laster ned, gjør den ikke ? Så kan man begynne å spille påmdette visst punkt med begrensninger avhengig av hvilket spill det er snakk om. Husker ihvertfall at det tok krise lang tid å installere Forza 5 og Dead Rising ved fjorårets lansering. Eneste spillene jeg hadde fysisk da. Dette er jo fordi Forza 5 og Dead Rising har fått veldig mye nytt. Så man laster ned mange gigabyte også når det installeres. Tror det er rundt 15gb hver. Og det kan ta sin tid. Jeg snakker om når konsollen ble lansert i fjor, som påpekt. da var det vel bare en patch på 6gb til forza I tilegg. Men det hele var unrolling tregt i forhold til PS4 ihvertfall. Ellers finnes det vel en rekke tester på nettet som sammenligner konsollenes installeringstid opp mot hverandre, One ble vel regelrett knust der om jeg ikke husker feil. Endret 1. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg regner med at Sumo ikke blir å være tilgjengelig for oss som har valgt Amerikansk konto? Bare å bytte og laste ned fra norsk store, og bytte tilbake det mister! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Vet du eller antar du? Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Vet du eller antar du? Selve appen vil jo sjekke utfra IP-adresse, så det er vanskelig å se hvorfor det ikle skulle funke. Ref at vi vel alle hadde norsk Netflixkatalog også før One kom til Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg laster ned spill (og apper) til Xbox One fra både den norske og den amerikanske butikken. Funker som fjell. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, det er ikke noe problem. Men vet vi om det kan være mulighet for TV2 å gjøre så appen kun fungerer om konsollen står som norsk feks? Eller, ihvertfall det de sender fra Sumo som i dag ikke er lov for de å streame til utlandet. Rettigheter and shit. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det jeg mener med nedlasting er at det tar altfor mange timer å laste ned Forza Horizon 2 digitalt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 35 giga tar ikke så lang tid? Bak noen boller mens du venter. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) 35 giga tar ikke så lang tid? Bak noen boller mens du venter. Det har stått på i rundt 10 timer og er på 53%. Endret 1. oktober 2014 av webby3000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, det er ikke noe problem. Men vet vi om det kan være mulighet for TV2 å gjøre så appen kun fungerer om konsollen står som norsk feks? Eller, ihvertfall det de sender fra Sumo som i dag ikke er lov for de å streame til utlandet. Rettigheter and shit. det blir det samme som vi gjør nå med Hulu+ man må ha en DNS for at det skal fungere. man kan laste ned å bruke hvilke apper man vil på hvilket som helst region, men man må ha en DNS for den gitte tjeneten, så hvis f.eks US vil se på Sumo må de ha en DNS. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Så jævlig irriterende at jeg ikke kan bruke Netflix i snap mens jeg spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 35 giga tar ikke så lang tid? Bak noen boller mens du venter. Det har stått på i rundt 10 timer og er på 53%. det som er flott for folk med tregt nett er at man kan laste det ned en god stund før det kommer. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 At noe tar 10timer er internetten ene og alene skylden.. Så ikke skyld på Xbox/ps for at du har dårlig nett.. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, det er ikke noe problem. Men vet vi om det kan være mulighet for TV2 å gjøre så appen kun fungerer om konsollen står som norsk feks? Eller, ihvertfall det de sender fra Sumo som i dag ikke er lov for de å streame til utlandet. Rettigheter and shit. Tar det for gitt at innholdet vil være IP-blokket, ikke "regioninnstiling hvem som helst kan endre"-blokket. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 At noe tar 10timer er internetten ene og alene skylden.. Så ikke skyld på Xbox/ps for at du har dårlig nett.. Tja. Jeg trodde 100/100 skulle være brukbart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, det er ikke noe problem. Men vet vi om det kan være mulighet for TV2 å gjøre så appen kun fungerer om konsollen står som norsk feks? Eller, ihvertfall det de sender fra Sumo som i dag ikke er lov for de å streame til utlandet. Rettigheter and shit. Tar det for gitt at innholdet vil være IP-blokket, ikke "regioninnstiling hvem som helst kan endre"-blokket. Det er nok ikke IP blokket, me Geoblokket, det eneste som jeg vet ihvertfall på xbone, så er Xbox video og Music det eneste som er IP blokket. og MP servere blir IP styrt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 At noe tar 10timer er internetten ene og alene skylden.. Så ikke skyld på Xbox/ps for at du har dårlig nett.. Tja. Jeg trodde 100/100 skulle være brukbart. da er det noe feil et sted, jeg har også 100, laster ned fra live i gjennomsnitt 5-6MB/s noe som virker som makshasstighet fra Live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå