kewell79 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Alt ligger i skyen, eneste du må laste ned selv er spill/apps 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Installerte akkurat den nyeste beta-oppdateringen, og ulyden i konsollen forsvant. 3 Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Personlig ville jeg bare styrt unna å kjøpe den overprisa plug & play-greia for One. Elendig kvalitet, selv om prisen ikke er så verdt Kan kjøpe selv en samsung-lader billigere og lang nok til å koble den inn i xboxen. Alternativ et støpsel nær sofaen/gamingstolen din. Oppladbare AA-batterier fra Ikea funker perfekt. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Etter mye om og men har jeg nå bestillt One, håper det blir bra! Fant en lanseringspakke på Platekompaniet.no med Kinect og Forza / Fifa. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Link? Jeg finner bare en uten Kinect, med fifa / forza Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Installerte akkurat den nyeste beta-oppdateringen, og ulyden i konsollen forsvant. Fikk replacement konsollen i går og den har bare minimalt med coil whine, men mer viftestøy enn den gamle. Totalt sett er den nye konsollen best, men hvis kommende oppdatering fjerner coil støyen så blir den gamle klart best... Går det an å laste ned beta oppdatering noen plasser. El. Hvordan kommer man med i beta-program? Noen som vet når selve oppdateringen kommer til alle? ... Når dette er løst så gjenstår bare den håpløst bråkete strømforsyningen... Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Link? Jeg finner bare en uten Kinect, med fifa / forza http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Xbox_One/Xbox_One/?id=5C7-00028 Virket litt rart at de hadde den inne, men det er i alle fall en pakke på vei i posten, krysser fingrene for at den er riktig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Installerte akkurat den nyeste beta-oppdateringen, og ulyden i konsollen forsvant. Fikk replacement konsollen i går og den har bare minimalt med coil whine, men mer viftestøy enn den gamle. Totalt sett er den nye konsollen best, men hvis kommende oppdatering fjerner coil støyen så blir den gamle klart best... Går det an å laste ned beta oppdatering noen plasser. El. Hvordan kommer man med i beta-program? Noen som vet når selve oppdateringen kommer til alle? ... Når dette er løst så gjenstår bare den håpløst bråkete strømforsyningen... Jeg tror du må få noen til å invitere deg. Selv om "coil-støyen" nå er borte, så merker jeg enormt mye mer viftestøy på den Xbox One jeg har nå, i forhold til den konsollen jeg kjøpte i fjor. Virker nesten som Microsoft har gått for billige deler. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 ja, den er uten Kinect.... cdon.no har Xbox one med Kinect til 3490 kr, uten spill Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Har null problemer med min One jeg tok med fra USA. Lillebror sover i tillegg rett ved Xbox'en og selve strømforsyningen, og har ingen klager på støy. Selv under spilling av Forza opplever jeg omtrent ingen støy. Veldig trist at såpass mange her opplever problemer med maskiner kjøpt i Norge. Dårlig reklame Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 ja, den er uten Kinect.... cdon.no har Xbox one med Kinect til 3490 kr, uten spill Arg, ja jeg har jo sett feil. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Har null problemer med min One jeg tok med fra USA. Lillebror sover i tillegg rett ved Xbox'en og selve strømforsyningen, og har ingen klager på støy. Selv under spilling av Forza opplever jeg omtrent ingen støy. Veldig trist at såpass mange her opplever problemer med maskiner kjøpt i Norge. Dårlig reklame Men har du konsollen i always on-modus? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hadde det i starten ja. Nå har jeg 6 timer før den går i stand-by/slår seg av. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Personlig ville jeg bare styrt unna å kjøpe den overprisa plug & play-greia for One. Elendig kvalitet, selv om prisen ikke er så verdt Kan kjøpe selv en samsung-lader billigere og lang nok til å koble den inn i xboxen. Alternativ et støpsel nær sofaen/gamingstolen din.Det holder vel ikke med bare en Samsung-lader?!? Batteriene som følger med i kontrollen til XBO er jo ikke oppladbare.. Edit: Eller tenker du å ha den koblet i strøm hele tiden, ikke lade? Endret 30. september 2014 av indahla Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Men bråker den når den står i instant-on modus? Altså konsollen er av, men med mulighet for å slå seg på og boote kjapt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Bare småsusing fra strømforsyning, men det er ikke til å unngå. Ikke irriterende i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Nei min har også litt viftesus fra PSU, men må få den oktober oppdateringen jeg også og se om coil whine dritet gir seg. Ellers virker det å være litt slark i kulelageret til viften, så like rolig som Tyskland boksen min blir den dessverre aldri Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Nei min har også litt viftesus fra PSU, men må få den oktober oppdateringen jeg også og se om coil whine dritet gir seg. Ellers virker det å være litt slark i kulelageret til viften, så like rolig som Tyskland boksen min blir den dessverre aldri Slarket i vifta hadde jeg på den jeg allerede har sendt inn også (produksjonsdato 19. januar), og på den nye (produksjonsdato 1. september). Gir meg ikke før jeg har fått en som ikke høres ut som at vifta skal hoppe ut av boksen når som helst da, så skal fikse enda en ny advanced replacement Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Alt ligger i skyen, eneste du må laste ned selv er spill/appsMen jeg må "huske" hvilke spill og apps jeg hadde installert eller finnes det en oversikt? (ikke at det er så mange at jeg ikke husker det...) Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Alt ligger i skyen, eneste du må laste ned selv er spill/appsMen jeg må "huske" hvilke spill og apps jeg hadde installert eller finnes det en oversikt?(ikke at det er så mange at jeg ikke husker det...) Hvis du går inn i Spill og apps-appen og går til spill så er det en liste over alle spill du har kjøpt på Marketplace der, bare å klikke på dem igjen for å laste ned. Endret 30. september 2014 av Kadaju Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå