Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har du kjøpt det digitalt på Xbox så tror jeg du må vente til 10:00 i morgen. Det var i hvert fall tilfelle med Destiny om jeg ikke husker feil.

 

Jepp, har kjøpt det digitalt. Faen så det suger da, hvis det er tilfelle. Jeg som hadde gledet meg til å spille til langt på natt. :confused:

 

vel, hadde du kjøpt det i Norge måtte du ventet til fredag :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg kan gi tilbakemelding litt over midnatt når jeg har sjekket. :)

 

Er forresten mange som spiller det allerede. Så på en dude som streamet det allerede i går kveld, og han hadde kommet ganske langt i spillet. Men de som allerede spiller har vel kanskje fått tak i spillet på plate. Ikke vet jeg.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Noen her som har Play & Charge kit'en og som kan si hvor lang den USB-kabelen som følger med er? Greit å vite om jeg bør bestille en lang nok USB-kabel i tillegg hvis den orginale er for kort.

Rimelig grei lengde på den. 2-3 meter.

Lenke til kommentar

Noen her som har Play & Charge kit'en og som kan si hvor lang den USB-kabelen som følger med er? Greit å vite om jeg bør bestille en lang nok USB-kabel i tillegg hvis den orginale er for kort.

 

Mer enn 2 meter fra der hvor jeg sitter til der hvor Xboxen er i hvert fall og den er fortsatt slakk, så vil tippe 3m uten at jeg kan måle akkurat nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...