SIR WOLFIE 87 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Min Activity Feed funker som vanlig, ser at noen fikk et achievement for 3 min siden f.eks. Oppdater konsollen, spesielt om du er med i Preview programmet. Mulig at det er litt buggy på eldre builds, var hvertfall det tidligere. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har du kjøpt det digitalt på Xbox så tror jeg du må vente til 10:00 i morgen. Det var i hvert fall tilfelle med Destiny om jeg ikke husker feil. Jepp, har kjøpt det digitalt. Faen så det suger da, hvis det er tilfelle. Jeg som hadde gledet meg til å spille til langt på natt. vel, hadde du kjøpt det i Norge måtte du ventet til fredag Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 ^ Jojo, du sier noe der. Lenke til kommentar
ANONYM246 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Æsj, må man virkelig vente til i morgen for å få spille Horizon 2? Det var jo sjit Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Æsj, må man virkelig vente til i morgen for å få spille Horizon 2? Det var jo sjit Når det jo imorgen det faktisk har release da. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Ja, og i morgen (30/9) er ved midnatt, altså ca. 35 minutter til. Mainnsjit. Skal uansett teste ved midnatt. Endret 29. september 2014 av iGlenn 1 Lenke til kommentar
ANONYM246 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Jeg tenkte på kl 00.01 jeg, glemte jo av dette med tidssoner Men release i norge er vel ikke før den 3? Edit: iGlenn, si ifra hva du finner ut av da Endret 29. september 2014 av ANONYM246 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Ja, jeg kan gi tilbakemelding litt over midnatt når jeg har sjekket. Er forresten mange som spiller det allerede. Så på en dude som streamet det allerede i går kveld, og han hadde kommet ganske langt i spillet. Men de som allerede spiller har vel kanskje fått tak i spillet på plate. Ikke vet jeg. Endret 29. september 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 En av fordelene med å kjøpe spillene på disk det, om man vet at man får de før release. Lenke til kommentar
ANONYM246 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har sett et par streamer jeg også, men det var bare tullinger som hadde malt hasjplanter på veggen og som var mer opptatt av å streame at dem kosa med katta si enn spillet Håper det blir tilgjengelig nå over midnatt, men tviler egentlig Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Noen her som har Play & Charge kit'en og som kan si hvor lang den USB-kabelen som følger med er? Greit å vite om jeg bør bestille en lang nok USB-kabel i tillegg hvis den orginale er for kort. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Forza Horizon 2 fungerte ikke om det var noen som lurte. Lenke til kommentar
ANONYM246 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ah, bedritent!! Så vi får ikke spille før kl 10 i morra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Noen her som har Play & Charge kit'en og som kan si hvor lang den USB-kabelen som følger med er? Greit å vite om jeg bør bestille en lang nok USB-kabel i tillegg hvis den orginale er for kort. Rimelig grei lengde på den. 2-3 meter. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Noen her som har Play & Charge kit'en og som kan si hvor lang den USB-kabelen som følger med er? Greit å vite om jeg bør bestille en lang nok USB-kabel i tillegg hvis den orginale er for kort. Mer enn 2 meter fra der hvor jeg sitter til der hvor Xboxen er i hvert fall og den er fortsatt slakk, så vil tippe 3m uten at jeg kan måle akkurat nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Målte nå, og den er faktisk tre meter. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Personlig ville jeg bare styrt unna å kjøpe den overprisa plug & play-greia for One. Elendig kvalitet, selv om prisen ikke er så verdt Kan kjøpe selv en samsung-lader billigere og lang nok til å koble den inn i xboxen. Alternativ et støpsel nær sofaen/gamingstolen din. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hadde håpet på en liten time med Shadows of mordor i dag før jobb, men det ser dårlig ut. Lenke til kommentar
ANONYM246 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Horizon 2 funker hos meg nå, selv om det er kaos borti statene da det enda ikle er tilgjengelig. Starter det opp as we speak.. spent!! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg venter på min erstatningskonsoll fra MS. Når den kommer, er det en enkel måte å få den "lik" den gamle eller må alt settes opp manuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå