Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener det stod i oppstarten at kinecten skulle logge meg på når den så meg, selv om lyset ikke var slått på, men kan godt være jeg har tatt feil her..

Tingen er, prøvde å si xbox one som en tulling til den i går både fra sofaen og rett med kinecten, men ingenting skjedde. Kinecten fungerer ellers så det burde jo fungere.

Du har sikkert satt xboxen til norge/norsk, og da funker det som sagt ikke

Leste ikke mellom linjene..

Selvsagt har jeg det

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ble lagt til ved en tidligere anledning, men MS har tydeligvis ikke tatt seg bryet med å godkjenne meg :p Om noen vil invitere meg igjen så hadde jeg satt pris på det :) Gamertag i signatur.

Tatt seg bryet med å godkjenne? Ikke vær så kritisk hele tiden.

Det er ikke gitt at du blir akseptert i programmet selv om noen inviterer deg.

Lenke til kommentar

Ble lagt til ved en tidligere anledning, men MS har tydeligvis ikke tatt seg bryet med å godkjenne meg :p Om noen vil invitere meg igjen så hadde jeg satt pris på det :) Gamertag i signatur.

Nå var det vel du som gjorde det hele ganske kritisk. Hvorfor gå MS-Defence mode med en gang? :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå var det vel du som gjorde det hele ganske kritisk. Hvorfor gå MS-Defence mode med en gang? :p

Jeg synes det var kult du svarte eksakt klokken 13:37 jeg.. :)

Lenke til kommentar

Har litt krøll med Activity feed på xboxen for tia.

Jeg ser hva vennene mine gjør, når de får achivements, tar opp et videoklipp etc. Men mine egne ting kommer ikke frem. Når jeg går inn på profilen står det et grått felt til høyre hvor det står at har her vil mine egne aktiviteter komme frem. Men det feltet er grått og viser ingenting.

Noen forslag ?

Lenke til kommentar

Har du kjøpt det digitalt på Xbox så tror jeg du må vente til 10:00 i morgen. Det var i hvert fall tilfelle med Destiny om jeg ikke husker feil.

Jepp, har kjøpt det digitalt. Faen så det suger da, hvis det er tilfelle. Jeg som hadde gledet meg til å spille til langt på natt. :confused:

Lenke til kommentar

Har du kjøpt det digitalt på Xbox så tror jeg du må vente til 10:00 i morgen. Det var i hvert fall tilfelle med Destiny om jeg ikke husker feil.

Jepp, har kjøpt det digitalt. Faen så det suger da, hvis det er tilfelle. Jeg som hadde gledet meg til å spille til langt på natt. :confused:

Alle spill kjøpt på US Store låses opp klokka 09:00 lanseringsdagen :)

Lenke til kommentar

Har litt krøll med Activity feed på xboxen for tia.

Jeg ser hva vennene mine gjør, når de får achivements, tar opp et videoklipp etc. Men mine egne ting kommer ikke frem. Når jeg går inn på profilen står det et grått felt til høyre hvor det står at har her vil mine egne aktiviteter komme frem. Men det feltet er grått og viser ingenting.

Noen forslag ?

Du kom meg i forkjøpet. Laget akkurat en egen post om dette, men ja. Mine egne ting kommer ikke frem, og gamle nyheter fra noen av vennene mine kommer frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...