Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 hvliket preview program? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Mener det stod i oppstarten at kinecten skulle logge meg på når den så meg, selv om lyset ikke var slått på, men kan godt være jeg har tatt feil her.. Tingen er, prøvde å si xbox one som en tulling til den i går både fra sofaen og rett med kinecten, men ingenting skjedde. Kinecten fungerer ellers så det burde jo fungere. Du har sikkert satt xboxen til norge/norsk, og da funker det som sagt ikke Leste ikke mellom linjene.. Selvsagt har jeg det Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Er det noen som er del av preview programmet som kunne sendt en invitasjon min vei? Send meg gamertag, så legger jeg deg til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ble lagt til ved en tidligere anledning, men MS har tydeligvis ikke tatt seg bryet med å godkjenne meg Om noen vil invitere meg igjen så hadde jeg satt pris på det Gamertag i signatur. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ble lagt til ved en tidligere anledning, men MS har tydeligvis ikke tatt seg bryet med å godkjenne meg Om noen vil invitere meg igjen så hadde jeg satt pris på det Gamertag i signatur.+1 GT: indahla Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ble lagt til ved en tidligere anledning, men MS har tydeligvis ikke tatt seg bryet med å godkjenne meg Om noen vil invitere meg igjen så hadde jeg satt pris på det Gamertag i signatur. IGN :emaldiom91 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Da er dere invitert. Bare å vente på melding fra xbox i inboxen iløpet av uken 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ble lagt til ved en tidligere anledning, men MS har tydeligvis ikke tatt seg bryet med å godkjenne meg Om noen vil invitere meg igjen så hadde jeg satt pris på det Gamertag i signatur.Tatt seg bryet med å godkjenne? Ikke vær så kritisk hele tiden.Det er ikke gitt at du blir akseptert i programmet selv om noen inviterer deg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har prøvd å bli medlem av preview programmet lenge, men står bare enroll pending når man skal registrere seg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ble lagt til ved en tidligere anledning, men MS har tydeligvis ikke tatt seg bryet med å godkjenne meg Om noen vil invitere meg igjen så hadde jeg satt pris på det Gamertag i signatur.Tatt seg bryet med å godkjenne? Ikke vær så kritisk hele tiden.Det er ikke gitt at du blir akseptert i programmet selv om noen inviterer deg. Nå var det vel du som gjorde det hele ganske kritisk. Hvorfor gå MS-Defence mode med en gang? 2 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ble lagt til ved en tidligere anledning, men MS har tydeligvis ikke tatt seg bryet med å godkjenne meg Om noen vil invitere meg igjen så hadde jeg satt pris på det Gamertag i signatur.Tatt seg bryet med å godkjenne? Ikke vær så kritisk hele tiden.Det er ikke gitt at du blir akseptert i programmet selv om noen inviterer deg. Nå var det vel du som gjorde det hele ganske kritisk. Hvorfor gå MS-Defence mode med en gang? Jeg synes det var kult du svarte eksakt klokken 13:37 jeg.. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Noen som vet om Forza Horizon 2 blir tilgjengelig ved midnatt eller om man må vente til midnatt amerikansk tid? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har du kjøpt det digitalt på Xbox så tror jeg du må vente til 10:00 i morgen. Det var i hvert fall tilfelle med Destiny om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har litt krøll med Activity feed på xboxen for tia. Jeg ser hva vennene mine gjør, når de får achivements, tar opp et videoklipp etc. Men mine egne ting kommer ikke frem. Når jeg går inn på profilen står det et grått felt til høyre hvor det står at har her vil mine egne aktiviteter komme frem. Men det feltet er grått og viser ingenting. Noen forslag ? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har du kjøpt det digitalt på Xbox så tror jeg du må vente til 10:00 i morgen. Det var i hvert fall tilfelle med Destiny om jeg ikke husker feil. Jepp, har kjøpt det digitalt. Faen så det suger da, hvis det er tilfelle. Jeg som hadde gledet meg til å spille til langt på natt. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har du kjøpt det digitalt på Xbox så tror jeg du må vente til 10:00 i morgen. Det var i hvert fall tilfelle med Destiny om jeg ikke husker feil. Jepp, har kjøpt det digitalt. Faen så det suger da, hvis det er tilfelle. Jeg som hadde gledet meg til å spille til langt på natt. Alle spill kjøpt på US Store låses opp klokka 09:00 lanseringsdagen Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg tror de bruker EDT istedet for PDT nå, slik at du kan begynne å spille kl 06.00 i morgen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 På min aktivitetsfeed får jeg bare frem nyheter som er 8-10 dager gamle. Andre som sliter med dette? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har litt krøll med Activity feed på xboxen for tia. Jeg ser hva vennene mine gjør, når de får achivements, tar opp et videoklipp etc. Men mine egne ting kommer ikke frem. Når jeg går inn på profilen står det et grått felt til høyre hvor det står at har her vil mine egne aktiviteter komme frem. Men det feltet er grått og viser ingenting. Noen forslag ? Du kom meg i forkjøpet. Laget akkurat en egen post om dette, men ja. Mine egne ting kommer ikke frem, og gamle nyheter fra noen av vennene mine kommer frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå