Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til headsett til Xbox One? til rundt 500kr?
Helst noe jeg slipper å koble til kontrollen.. Føler at den adaptern er i veien når jeg spiller, men om det er uungåelig, så må jeg vel bare godta det.

EDIT: Ser det er noen gaming headsett fra elkjøp, disse har USB tilkobling. Vet dere om det funker på Xbox One?

Endret av Kamaaz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helst noe jeg slipper å koble til kontrollen.. Føler at den adaptern er i veien når jeg spiller, men om det er uungåelig, så må jeg vel bare godta det.

EDIT: Ser det er noen gaming headsett fra elkjøp, disse har USB tilkobling. Vet dere om det funker på Xbox One?

Tror dessverre at USB headset ikke er kompatible..

"Hvis du bruker et stereo- eller Chat Headset med Xbox One, trenger du adapteren for Xbox Ones stereoheadsett og et kompatibelt headsett.

Hodesettet må ha en lydkontakt på 3,5 mm eller være et Xbox 360-spillheadsett med en chat-kabel på 2,5 mm."

Kilde: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-one/accessories/connect-compatible-headset

Lenke til kommentar

Tror dessverre at USB headset ikke er kompatible..

"Hvis du bruker et stereo- eller Chat Headset med Xbox One, trenger du adapteren for Xbox Ones stereoheadsett og et kompatibelt headsett.

Hodesettet må ha en lydkontakt på 3,5 mm eller være et Xbox 360-spillheadsett med en chat-kabel på 2,5 mm."

Kilde: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-one/accessories/connect-compatible-headset

Ah, så teit. Har du noe tips på headsett jeg slipper å connecte i kontrollen? Eller er det slik at jeg MÅ gjøre det?

Hadde vært så mye lettere om alle konsoller/PC kunne hatt felles kobling mulighet.

Lenke til kommentar

Så hva kjøper dere neste tirsdag? Forza Horizon 2 eller Mordor? Eller begge??

Blir en dyr høst ser det ut som...som er vel og bra for oss egentlig.

Hadde jeg måtte valgt 1, Forza Horizon 2 glatt. Men jeg kjøper begge.

Heller mot det jeg også for nå, men vi får se. Kan være Mordor går fortere i billigsalg enn Forza, hvertfall min følelse.

Lenke til kommentar

Heller mot det jeg også for nå, men vi får se. Kan være Mordor går fortere i billigsalg enn Forza, hvertfall min følelse.

Blir Mordor her. Men Forza frister veldig selv for en som meg, som aldri spiller bilspill.

Lenke til kommentar

Hadde lett valgt FH 2, jeg. Men jeg har hverken rå til det eller Mordor, så det blir ingen av de med det første uansett. :(

Lenke til kommentar

Her blir det definitivt kjøp av Mordor. Men nå er jeg såpass interessert i det universet at jeg har det aller meste av bøker, filmer og spill som har blitt laget. Kan trygt si jeg er en Tolkien-nerd. :grin2:

Men det er mulig jeg plukker opp Forza Horizon 2 også. Må jo gripe sjansen til kjøre bil i et av mine favorittområder i Europa. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...