Ezio Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Noen som har tips til headsett til Xbox One? til rundt 500kr? Helst noe jeg slipper å koble til kontrollen.. Føler at den adaptern er i veien når jeg spiller, men om det er uungåelig, så må jeg vel bare godta det.EDIT: Ser det er noen gaming headsett fra elkjøp, disse har USB tilkobling. Vet dere om det funker på Xbox One? Endret 25. september 2014 av Kamaaz 1 Lenke til kommentar
YoMa Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Noen som har tips til headsett til Xbox One? til rundt 500kr? Helst noe jeg slipper å koble til kontrollen.. Føler at den adaptern er i veien når jeg spiller, men om det er uungåelig, så må jeg vel bare godta det. EDIT: Ser det er noen gaming headsett fra elkjøp, disse har USB tilkobling. Vet dere om det funker på Xbox One? Tror dessverre at USB headset ikke er kompatible.. "Hvis du bruker et stereo- eller Chat Headset med Xbox One, trenger du adapteren for Xbox Ones stereoheadsett og et kompatibelt headsett. Hodesettet må ha en lydkontakt på 3,5 mm eller være et Xbox 360-spillheadsett med en chat-kabel på 2,5 mm." Kilde: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-one/accessories/connect-compatible-headset Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Noen som har tips til headsett til Xbox One? til rundt 500kr? Helst noe jeg slipper å koble til kontrollen.. Føler at den adaptern er i veien når jeg spiller, men om det er uungåelig, så må jeg vel bare godta det. EDIT: Ser det er noen gaming headsett fra elkjøp, disse har USB tilkobling. Vet dere om det funker på Xbox One? Tror dessverre at USB headset ikke er kompatible.. "Hvis du bruker et stereo- eller Chat Headset med Xbox One, trenger du adapteren for Xbox Ones stereoheadsett og et kompatibelt headsett. Hodesettet må ha en lydkontakt på 3,5 mm eller være et Xbox 360-spillheadsett med en chat-kabel på 2,5 mm." Kilde: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-one/accessories/connect-compatible-headset Ah, så teit. Har du noe tips på headsett jeg slipper å connecte i kontrollen? Eller er det slik at jeg MÅ gjøre det? Hadde vært så mye lettere om alle konsoller/PC kunne hatt felles kobling mulighet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Games with Gold Revealed for October Chariot ser litt artig ut. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Games with Gold Revealed for October Chariot ser litt artig ut. Jepp, minner meg litt om max the curse of Brotherhood, skal testet ut hvertfall. Endret 25. september 2014 av Booz Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 For noen anmeldelser Shadow of Mordor får! Tirsdagen kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
JTT Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Ser bra ut ja! Har allerede spurt om dette i en annen tråd, men jeg lurte på om spillet også kjører 60 fps /1080p på xbox one? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Ser bra ut ja! Har allerede spurt om dette i en annen tråd, men jeg lurte på om spillet også kjører 60 fps /1080p på xbox one? Garantert ikke Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 De slet voldsomt med å få til 60fps på PS4 virket det som, så det er vel kanskje ikke så sannsynlig. Ikke at det bryr meg. Lenke til kommentar
JTT Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Yeah blir nok kjøp til xbox one selvom jeg har ps4. Dritt lei ps4 kontrolleren (analogene blir så fort ødelagt/skrapt opp). Endret 26. september 2014 av JTT Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Yeah blir nok kjøp til xbox one selvom jeg har ps4. Dritt lei ps4 kontrolleren (analogene blir så fort ødelagt/skrapt opp). Kjøp deg kontrolfreek. Beskytter og gjør kontrolleren mye bedre å bruke. Syns jeg iallefall. Lenke til kommentar
JTT Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hmm, virker ikke så dumme de nei. Noen fysiske butikker de selges i? Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Så hva kjøper dere neste tirsdag? Forza Horizon 2 eller Mordor? Eller begge?? Blir en dyr høst ser det ut som...som er vel og bra for oss egentlig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Så hva kjøper dere neste tirsdag? Forza Horizon 2 eller Mordor? Eller begge?? Blir en dyr høst ser det ut som...som er vel og bra for oss egentlig. Hadde jeg måtte valgt 1, Forza Horizon 2 glatt. Men jeg kjøper begge. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Så hva kjøper dere neste tirsdag? Forza Horizon 2 eller Mordor? Eller begge?? Blir en dyr høst ser det ut som...som er vel og bra for oss egentlig. Hadde jeg måtte valgt 1, Forza Horizon 2 glatt. Men jeg kjøper begge. Heller mot det jeg også for nå, men vi får se. Kan være Mordor går fortere i billigsalg enn Forza, hvertfall min følelse. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Så hva kjøper dere neste tirsdag? Forza Horizon 2 eller Mordor? Eller begge?? Blir en dyr høst ser det ut som...som er vel og bra for oss egentlig. Hadde jeg måtte valgt 1, Forza Horizon 2 glatt. Men jeg kjøper begge. Heller mot det jeg også for nå, men vi får se. Kan være Mordor går fortere i billigsalg enn Forza, hvertfall min følelse. Blir Mordor her. Men Forza frister veldig selv for en som meg, som aldri spiller bilspill. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hmm, virker ikke så dumme de nei. Noen fysiske butikker de selges i? Ikke som jeg vet om annet enn gamezone. Men det betinger vel å bo i nærheten av dem. Bruker det både på Dualshock 4 og Xbox one kontrolleren min. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Så hva kjøper dere neste tirsdag? Forza Horizon 2 eller Mordor? Eller begge?? Blir en dyr høst ser det ut som...som er vel og bra for oss egentlig. Hadde jeg måtte valgt 1, Forza Horizon 2 glatt. Men jeg kjøper begge. Hadde lett valgt FH 2, jeg. Men jeg har hverken rå til det eller Mordor, så det blir ingen av de med det første uansett. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Pokker heller, er release på Shadow of Mordor 3/10 i Europa? Får nesten vurdere å kansellere fysisk preorder og kjøpe i US store digitalt heller, da. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Så hva kjøper dere neste tirsdag? Forza Horizon 2 eller Mordor? Eller begge?? Blir en dyr høst ser det ut som...som er vel og bra for oss egentlig. Her blir det definitivt kjøp av Mordor. Men nå er jeg såpass interessert i det universet at jeg har det aller meste av bøker, filmer og spill som har blitt laget. Kan trygt si jeg er en Tolkien-nerd. Men det er mulig jeg plukker opp Forza Horizon 2 også. Må jo gripe sjansen til kjøre bil i et av mine favorittområder i Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå