Ezio Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kan noen svare kjapt på hvor jeg kan løse inn Microsoft kode på Xbox One? Altså pre Paid card heter det vel.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kan noen forklare meg hvordan jeg får frem for å få Microsoft til å sende meg ny konsoll uten at jeg må sende inn min før den nye er mottatt? Er det bare å ringe Microsoft Support? Det er bare å ringe Microsoft (Xbox Norge) ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Xbox - Store - Games. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kan noen forklare meg hvordan jeg får frem for å få Microsoft til å sende meg ny konsoll uten at jeg må sende inn min før den nye er mottatt? Er det bare å ringe Microsoft Support? Det er bare å ringe de å si hva som er problemet så spør du om advanced exchange. Du må si ifra at vi ikke har UPS i Tromsø for å få de til å fikse en avtale med et annet selskap, jeg har enda ikke fått sendt min gamle Xbox inn. -.- Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Kommer meg ikke på live jeg nå.. strict nat og får ikke teredo ipadresse.. Har en zytxel p8702n router.. Prøvd å åpne det jeg kan av porter men blir ikke noe forskjell.. Skjønner absolutt ingenting.. Endret 24. september 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Da har jeg endelig fått min replacement konsoll i hvert fall. Høres bedre ut (mindre støyete) enn den forrige i hvert fall Produksjonsdato på den gamle er 19. januar, den nye er 1. september. Får se om jeg får sendt den gamle tilbake i morgen eller på fredag Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kommer meg ikke på live jeg nå.. strict nat og får ikke teredo ipadresse.. Har en zytxel p8702n router.. Prøvd å åpne det jeg kan av porter men blir ikke noe forskjell.. Skjønner absolutt ingenting..[/quote Sammer. Ser ut til at live er litt ustabilt nå. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 http://downdetector.com/status/xbox-live - rimelig mange rapporter nå. mitt er også nede. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Står her og: http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 takk farsken for det, var ikke noe spesiell slik info når jeg satt å svetta med detta her.men en kompis av meg 15 min unna meg får logga seg på.. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Forhåndsbestill Unity, FC4 og The Crew blant annet til 379kr. Mpx.no kun idag 25.september. Lurer på både FC4 og The Crew, men prisen er jo ca den samme jeg får på US marketplace, og jeg har blitt veldig glad i å kunne skifte mellom alle spill uten å tenke på disc, så tror muligens jeg holder meg til digitalt. Endret 25. september 2014 av TOREGILe Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Forhåndsbestill Unity, FC4 og The Crew blant annet til 379kr. Mpx.no kun idag 25.september. Lurer på både FC4 og The Crew, men prisen er jo ca den samme jeg får på US marketplace, og jeg har blitt veldig glad i å kunne skifte mellom alle spill uten å tenke på disc, så tror muligens jeg holder meg til digitalt. Bra tips. Da forhåndsbestiller jeg alt på disk. Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Jeg kjøpte Forza 5 i gårkveld også når jeg gikk å la meg så lot jeg Xbox stå på. Men den er instillt slik at den slår seg av automatisk i løpet av en time. Jeg har på instant on, men alikevell når jeg våknet så var ikke spillet ferdig? Jeg har 100/100 mbit så den skulle vært ferdig. Fortsetter ikke spillet å laster ned selv om Xbox one slår seg av, når jeg har enablet instant on? Edit: ser nå at Xbox Live og "Purchase and Content Usage" har vært nede i natt så det har sikkert noe med det å gjøre. Endret 25. september 2014 av Solapen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ja, jeg kjøpte FIFA på søndag og det var klart til spilling tirsdag uten at jeg brukte boxen i mellomtiden. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg fikk min replacement Xbox One i dag. Den er musestille. Feels good man. Jeg gikk for sånn advance replacement, og kommer til å sende inn min bråkebox i morgen. De hadde lagt med kode for én måned med Live. Alt i alt en smertefri opplevelse. Lenke til kommentar
YoMa Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kan noen forklare meg hvordan jeg får frem for å få Microsoft til å sende meg ny konsoll uten at jeg må sende inn min før den nye er mottatt? Er det bare å ringe Microsoft Support? Det er bare å ringe de å si hva som er problemet så spør du om advanced exchange.Du må si ifra at vi ikke har UPS i Tromsø for å få de til å fikse en avtale med et annet selskap, jeg har enda ikke fått sendt min gamle Xbox inn. -.- Siden UPS ikke har avdeling i Trondheim heller, ringte jeg UPS og de avtalte henting med Bring. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kan noen forklare meg hvordan jeg får frem for å få Microsoft til å sende meg ny konsoll uten at jeg må sende inn min før den nye er mottatt? Er det bare å ringe Microsoft Support?Det er bare å ringe de å si hva som er problemet så spør du om advanced exchange.Du må si ifra at vi ikke har UPS i Tromsø for å få de til å fikse en avtale med et annet selskap, jeg har enda ikke fått sendt min gamle Xbox inn. -.- Siden UPS ikke har avdeling i Trondheim heller, ringte jeg UPS og de avtalte henting med Bring. Har ikke UPS avdeling på Heimdal? Lenke til kommentar
YoMa Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kan noen forklare meg hvordan jeg får frem for å få Microsoft til å sende meg ny konsoll uten at jeg må sende inn min før den nye er mottatt? Er det bare å ringe Microsoft Support? Det er bare å ringe de å si hva som er problemet så spør du om advanced exchange.Du må si ifra at vi ikke har UPS i Tromsø for å få de til å fikse en avtale med et annet selskap, jeg har enda ikke fått sendt min gamle Xbox inn. -.- Siden UPS ikke har avdeling i Trondheim heller, ringte jeg UPS og de avtalte henting med Bring. Har ikke UPS avdeling på Heimdal? Mulig, men tror ikke de har biler som leverer eller henter pakker. I alle fall var det Posten/Bring som leverte erstatnings-boxen og Bring som plukket opp returen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Har et spørsmål om Xbox one og NAT. Hjemme har jeg to xboxer som er koblet til samme router. Den ene via Wi-fi og får NAT open. Den andre via kabel og får NAT restrict. Nå er jeg noob på routere og NAT, men må jeg gjøre endringer på xboxen eller routeren for at den som er tilkoblet via kabel også skal få NAT open ? Lenke til kommentar
YoMa Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Har et spørsmål om Xbox one og NAT. Hjemme har jeg to xboxer som er koblet til samme router. Den ene via Wi-fi og får NAT open. Den andre via kabel og får NAT restrict. Nå er jeg noob på routere og NAT, men må jeg gjøre endringer på xboxen eller routeren for at den som er tilkoblet via kabel også skal få NAT open ? Kanskje denne videoen kan hjelpe deg: http://youtu.be/ebAvO3ZvHQE 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå