Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hvordan jeg får frem for å få Microsoft til å sende meg ny konsoll uten at jeg må sende inn min før den nye er mottatt? Er det bare å ringe Microsoft Support?

Det er bare å ringe de å si hva som er problemet så spør du om advanced exchange.

Du må si ifra at vi ikke har UPS i Tromsø for å få de til å fikse en avtale med et annet selskap, jeg har enda ikke fått sendt min gamle Xbox inn. -.-

Lenke til kommentar

Forhåndsbestill Unity, FC4 og The Crew blant annet til 379kr. Mpx.no kun idag 25.september. Lurer på både FC4 og The Crew, men prisen er jo ca den samme jeg får på US marketplace, og jeg har blitt veldig glad i å kunne skifte mellom alle spill uten å tenke på disc, så tror muligens jeg holder meg til digitalt.

Endret av TOREGILe
Lenke til kommentar

Forhåndsbestill Unity, FC4 og The Crew blant annet til 379kr. Mpx.no kun idag 25.september. Lurer på både FC4 og The Crew, men prisen er jo ca den samme jeg får på US marketplace, og jeg har blitt veldig glad i å kunne skifte mellom alle spill uten å tenke på disc, så tror muligens jeg holder meg til digitalt.

Bra tips. Da forhåndsbestiller jeg alt på disk.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Forza 5 i gårkveld også når jeg gikk å la meg så lot jeg Xbox stå på. Men den er instillt slik at den slår seg av automatisk i løpet av en time. Jeg har på instant on, men alikevell når jeg våknet så var ikke spillet ferdig? Jeg har 100/100 mbit så den skulle vært ferdig.

Fortsetter ikke spillet å laster ned selv om Xbox one slår seg av, når jeg har enablet instant on?

Edit: ser nå at Xbox Live og "Purchase and Content Usage" har vært nede i natt så det har sikkert noe med det å gjøre.

Endret av Solapen
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvordan jeg får frem for å få Microsoft til å sende meg ny konsoll uten at jeg må sende inn min før den nye er mottatt? Er det bare å ringe Microsoft Support?

Det er bare å ringe de å si hva som er problemet så spør du om advanced exchange.

Du må si ifra at vi ikke har UPS i Tromsø for å få de til å fikse en avtale med et annet selskap, jeg har enda ikke fått sendt min gamle Xbox inn. -.-

Siden UPS ikke har avdeling i Trondheim heller, ringte jeg UPS og de avtalte henting med Bring.

Lenke til kommentar

Siden UPS ikke har avdeling i Trondheim heller, ringte jeg UPS og de avtalte henting med Bring.

Har ikke UPS avdeling på Heimdal?

Lenke til kommentar

Har ikke UPS avdeling på Heimdal?

Mulig, men tror ikke de har biler som leverer eller henter pakker. I alle fall var det Posten/Bring som leverte erstatnings-boxen og Bring som plukket opp returen.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål om Xbox one og NAT.

Hjemme har jeg to xboxer som er koblet til samme router.

Den ene via Wi-fi og får NAT open.

Den andre via kabel og får NAT restrict.

Nå er jeg noob på routere og NAT, men må jeg gjøre endringer på xboxen eller routeren for at den som er tilkoblet via kabel også skal få NAT open ?

Lenke til kommentar

Har et spørsmål om Xbox one og NAT.

Hjemme har jeg to xboxer som er koblet til samme router.

Den ene via Wi-fi og får NAT open.

Den andre via kabel og får NAT restrict.

Nå er jeg noob på routere og NAT, men må jeg gjøre endringer på xboxen eller routeren for at den som er tilkoblet via kabel også skal få NAT open ?

Kanskje denne videoen kan hjelpe deg: http://youtu.be/ebAvO3ZvHQE
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...