.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Er veldig glad for at jeg fikk en Xbox One uten ulyd på første forsøk fra komplett.no! Samme her, bare fra Expert da. Men jeg er litt irritert over suselyden i strømforsyningen, må plugge den ut hver kveld før jeg legger meg. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Du kan prøve å gå på https://myservice.xbox.com/nb-NO/ Så går du innpå "Erstatt et tilbehør" -> "Strømforsyning". Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Du kan prøve å gå på https://myservice.xbox.com/nb-NO/ Så går du innpå "Erstatt et tilbehør" -> "Strømforsyning". Klikka meg gjennom den nett-tenesta der, og etter å ha valgt enhet, og 'problem med strømforsyning" får eg opp; "Service utilgjengelig", og får lista opp eit telefon nummer eg kan ringe. Gratulerar Microsoft Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Tror jeg skal utsette mitt fremtidige Xbone kjøp enda litt mer. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=131197988&posted=1#post131197988 At Sunset Overdrive ikke kommer på PC med det første, bør ikke det være en større motivasjon til å kjøpe konsollen? Herig internettogikk: Utvikler sa ikke ALDRI, altså har de bekreftet at PC-versjon kommer i morgen. Du tror ikke det har en sammenheng med Ryse og DR3? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Trykk på ENHETER! og "erstatt et tilbehør", da skal du få opp mer muligheter Du blir da uten Xbox one i 2-4 uker, da gammel strømadapter MÅ sendes inn før det sendes ny Du kan prøve å gå på https://myservice.xbox.com/nb-NO/ Så går du innpå "Erstatt et tilbehør" -> "Strømforsyning". Klikka meg gjennom den nett-tenesta der, og etter å ha valgt enhet, og 'problem med strømforsyning" får eg opp; "Service utilgjengelig", og får lista opp eit telefon nummer eg kan ringe. Gratulerar Microsoft Endret 23. september 2014 av kewell79 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Trykk på ENHETER! og "erstatt et tilbehør", da skal du få opp mer muligheter Du blir da uten Xbox one i 2-4 uker, da gammel strømadapter MÅ sendes inn før det sendes ny Du kan prøve å gå på https://myservice.xbox.com/nb-NO/ Så går du innpå "Erstatt et tilbehør" -> "Strømforsyning". Klikka meg gjennom den nett-tenesta der, og etter å ha valgt enhet, og 'problem med strømforsyning" får eg opp; "Service utilgjengelig", og får lista opp eit telefon nummer eg kan ringe. Gratulerar Microsoft BEKLAGAR, eg TRYKKA visstnok FEIL. Gu KOR irriTERANDE. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jaha ja. Du trykket ikke feil. Bare Microsoft som gjør det mer vanskelig å finne frem til rett valg Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Trykk på ENHETER! og "erstatt et tilbehør", da skal du få opp mer muligheter Du blir da uten Xbox one i 2-4 uker, da gammel strømadapter MÅ sendes inn før det sendes ny Er man garantert en strømforsyning som ikke bråker hvis man får ny fra Microsoft..? Skal strømforsyningen være helt stille når konsollen er avslått i always on-modus? Eller skal det være en liten knitrelyd..? Strømforsyningen min bråker KUN i always on-modus når konsollen er avslått. Det er ikke noe stort problem, men hvis jeg kan få en ny som ikke bråker i det hele tatt av Microsoft så vil jeg jo selvfølgelig det. Men nå kommer jo Forza Horizon 2 ganske snart, så den blir nok ikke sendt inn med det første. Hvor lang tid har man på seg for å sende den inn? Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Tror jeg skal utsette mitt fremtidige Xbone kjøp enda litt mer. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=131197988&posted=1#post131197988 At Sunset Overdrive ikke kommer på PC med det første, bør ikke det være en større motivasjon til å kjøpe konsollen? Herig internettogikk: Utvikler sa ikke ALDRI, altså har de bekreftet at PC-versjon kommer i morgen. Du tror ikke det har en sammenheng med Ryse og DR3? At folk tror den kommer har åpenbart sammenheng med de to ja. Jeg tenkte mer på hvordan man klarte å tolke utsagnet hans som en bekreftelse på det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hah, så pinlig, ikke rart det kommer suselyd ut av strømforsyningen min, jeg har visst hatt konsollen på always-on modus uten at jeg selv var klar over det. Nå har jeg skrudd det av og strømforsyningen sier ikke et pip når jeg skrur av konsollen. Da har jeg visst fått en helt feilfri konsoll allikevel da Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Trykk på ENHETER! og "erstatt et tilbehør", da skal du få opp mer muligheter Du blir da uten Xbox one i 2-4 uker, da gammel strømadapter MÅ sendes inn før det sendes ny Er man garantert en strømforsyning som ikke bråker hvis man får ny fra Microsoft..? Skal strømforsyningen være helt stille når konsollen er avslått i always on-modus? Eller skal det være en liten knitrelyd..? Strømforsyningen min bråker KUN i always on-modus når konsollen er avslått. Det er ikke noe stort problem, men hvis jeg kan få en ny som ikke bråker i det hele tatt av Microsoft så vil jeg jo selvfølgelig det. Men nå kommer jo Forza Horizon 2 ganske snart, så den blir nok ikke sendt inn med det første. Hvor lang tid har man på seg for å sende den inn? Meg bekjent så er pipelydar, høgfrekvente og lågfrekvente, susing (sett bort ifrå viftestøy), og knitring frå elektriske komponentar ikkje noko ein ynskjer. Det skal ikkje væra slik. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Om noen er usikker på hvilken feil det er snakk om, så høres den slik ut. http://youtu.be/6Mz27o5vRBc 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hvor blir det av Defense Grid 2? Skulle ikke det komme i dag? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hah, så pinlig, ikke rart det kommer suselyd ut av strømforsyningen min, jeg har visst hatt konsollen på always-on modus uten at jeg selv var klar over det. Nå har jeg skrudd det av og strømforsyningen sier ikke et pip når jeg skrur av konsollen. Da har jeg visst fått en helt feilfri konsoll allikevel da Burde den ikke være helt stille selv med "always-on" aktivert? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hah, så pinlig, ikke rart det kommer suselyd ut av strømforsyningen min, jeg har visst hatt konsollen på always-on modus uten at jeg selv var klar over det. Nå har jeg skrudd det av og strømforsyningen sier ikke et pip når jeg skrur av konsollen. Da har jeg visst fått en helt feilfri konsoll allikevel da Burde den ikke være helt stille selv med "always-on" aktivert? Godt mulig, men hvis det er ei vifte i strømforsyninga er det bare naturlig at det kommer litt lyd fra den når maskinen ikke er helt ordentlig skrudd av. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hvor blir det av Defense Grid 2? Skulle ikke det komme i dag? Utsatt til i morgen på Konsoll dessverre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Søren klype! Hadde sett frem til å spille i dag som jeg har jobbfri. Har du en lenke, forresten? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Søren klype! Hadde sett frem til å spille i dag som jeg har jobbfri. Har du en lenke, forresten? Hm ser ut som kildene jeg fant i stad tok feil i følge offisielle tvitterkontoen til utviklerne kommer det ut i dag klokken 17.00 Amerikansk tid ca. klokken 02.00 norsk tid. her er linken:https://twitter.com/DefenseGrid/status/514474997000073216 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hah, så pinlig, ikke rart det kommer suselyd ut av strømforsyningen min, jeg har visst hatt konsollen på always-on modus uten at jeg selv var klar over det. Nå har jeg skrudd det av og strømforsyningen sier ikke et pip når jeg skrur av konsollen. Da har jeg visst fått en helt feilfri konsoll allikevel da Burde den ikke være helt stille selv med "always-on" aktivert? Godt mulig, men hvis det er ei vifte i strømforsyninga er det bare naturlig at det kommer litt lyd fra den når maskinen ikke er helt ordentlig skrudd av. Ikke uvanlig med en høyfrekvent lyd i strømforsyninger. (Og da tenker jeg ikke på coil-whine, men vanlig, normal støy fra elektronikk). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kan noen forklare meg hvordan jeg får frem for å få Microsoft til å sende meg ny konsoll uten at jeg må sende inn min før den nye er mottatt? Er det bare å ringe Microsoft Support? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå