Windoge Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Den jeg kjøpte i dag knitrer hvertfall, høres godt på tre meter avstand. Jaja, da har jeg en støvsuger-Playstation og en potetgullpose-Xbox. Laster ned Horizon 2 demo, ser frem til å teste det. Det er bare å sende den inn. Nytter ikke å bytte den i butikken. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Min nr 4 er brukbar. Holder meg til den nå Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Min nr 4 er brukbar. Holder meg til den nå Min nr 4 kommer over helga. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Håper jeg får min over helga også, ringte opp til Microsoft support igjen i dag for å høre hvordan det lå an. Fikk til beskjed at beløpet for advanced exchange konsoll var holdt av som det skal, og at service ordren fortsatt var åpen så burde få den på mandag i følge fyren jeg snakka med. Enda ikke skjedd en eneste forandring i status på myservice.xbox.com siden jeg først ringte på mandag denne uka da men. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det er vel slik den skal høres ut, hører mest PSU her, men iallefall slik min har vært siden jeg fikk den når de kom i fjor. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Nesten fotorealistisk grafikk. Endret 20. september 2014 av ^Th0mas^ 4 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Det er jo utrolig kjekt med to Xbox 1 i huset da. Den ene er definert som homebox og på den kan junior game alle mine digitale spill, mens jeg sitter i kjelleren..og ja riktig. spiller mine spill. Ergo så kan vi spille sammen og vi trenger ikke å trekke kølapper lengre Testet ut med Minecraft og Destiny i går og det var konge. Faktisk syns at MS la bort denne Family share greia når det gikk bort fra "always online". Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Nesten fotorealistisk grafikk. Det ser jo unektelig bra ut. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Etter mye frem og tilbake så hentet jeg ut min xbox 1 day one edition i dag. Fremfor å selge den. Kan ved å sitte svært nært høre en og annen knitring, men den er ikke konstant. Men dere som har opplevd lyden som plagsom er det slik at den er svært høy og kan høres i god avstand fra konsollen ? Slik det er nå så hører ikke jeg noe dersom jeg har på noe annet som lager lyd, for eks. en film eller spill. Uansett så tenkte jeg å la det gå et par dager før jeg eventuelt tok kontakt med MS. Jeg kunne høre knitringen 3-4 meter fra konsollen. Uansett skal konsollen være omtrent helt lydløs. Den første konsollen jeg hadde fungerte som normalt, og den kunne jeg kun høre om jeg presset øret inn mot konsollen. Sjekk om lyden forsvinner helt når du spiller. Satt ved siden av den i stad og tenkte faktisk ikke på at den var på. Så enten har jeg blitt døv eller så har jeg vært heldig og fått en som ikke lager denne irriterende lyden en del av dere andre dessverre har opplevd. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Du har nok en frisk Xbox. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Er det meningen at det skal komme en slags lyd ut fra strømforsyningen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 det er en liten suselyd ja, pga vifta... men den skal være veldig lav Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 det er en liten suselyd ja, pga vifta... men den skal være veldig lav Okei, da så. Jeg måtte plugge den ut i natt da jeg ikke fikk sove pga. suselyden. Plagsomt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) I grunn litt trist med MS sin manglende evne til kvalitetstesting tom. når det kommer til ekstern PSU. Men de har da aldri vært gode på ren hardware etter min mening Nå skal det sies at PSU til den Nille boksen jeg har i dag, faktisk er tilnærmet helt rolig i forhold til import konsollen jeg tidligere hadde, denne hadde en ganske artig tikkelyd når konsollen stod i always-on modus, som jeg i utgangspunktet ikke var klar over. Helt til begge kattene mine stod som noen spørsmålstegn bak TV-bordet og ville ha meg med bak for å opplyse haha Etter det ble jeg selvsagt var over lyden og konsollen og irritsjonenen derretter. Endret 21. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 I grunn litt trist med MS sin manglende evne til kvalitetstesting tom. når det kommer til ekstern PSU. Men de har da aldri vært gode på ren hardware etter min mening Tipper det rullet noen hoder under RRoD på Xbox 360 og tipper det ruller noen nå mtp. Problemene med coil whine. Gikk forøvrig til innkjøp av Disney Infinity 2.0 på Xbox One. Har vært litt interessert i 1.0, men fristet lite å spille på X360/PS3. Dæven døtte hvor artig det var å fly i Manhattan som Iron Man. Og Samuel L. Jackson som gir stemmen til Nick Fury gjorde ikke akkurat spillet mindre artig. Får anbefalt stempelet av meg (men verdt å merke seg at grafikken ikke er top notch). Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Kan Disney Infinitiv spilles på norsk? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ja. Hadde norsk språk på da jeg startet det og da var det norsk tekst og tale. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Skulle vært en mulighet for å åpne boksen selv, for å dryppe på noe lim/epoxy på denne coil saken. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hvor kan jeg finne super time force? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hvor kan jeg finne super time force? Her. Logg inn med samme konto som på xbox one og "kjøp" det i lenken under. https://store.xbox.com/en-us/Xbox-One/Games/Super-Time-Force/90c5260d-0e1b-42f2-a121-c286d0952a5f&cd=2&ved=0CB8QFjAB&usg=AFQjCNHCdLdg5HZuQenlv_KeZXDBOsUpXQ&sig2=UsuYsWFIF2Xa3g14qn7lng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå