The Walking Dead Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) OK. Da var jeg innom elkjøp igjen. De åpnet xbox nr.3 og jeg fikk høre på den også. ULYD. De var veldig grei og ringte microsoft å spurte hva vi skulle gjøre, jeg må nok ringe de for å gjøre det etter boka. De vil holde av 500$ på kortet mitt. De visste om feilen, men ingenting var offisiellt ennu. Men det vil nok tvinge seg frem. Derimot fikk jeg en xbox nr.4 med meg hjem som jeg skal skru på snart. Elkjøp har en veldig god kundeservice her byen Jeg må nok ringe microsoft, tipper hele den ladninga som elkjop og norge har fått nå er totalt fucked. redigerer posten når jeg har skrudd på. edit: OK, startet opp nr. 4. den har ulyd men minimalt. Får se hvordan den blir under belastning. http://www.firstadopter.com/2014/09/11/xbox-one-we-have-a-coil-whine-noise-problem/ Endret 17. september 2014 av 530XD Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 De var veldig grei og ringte microsoft å spurte hva vi skulle gjøre, jeg må nok ringe de for å gjøre det etter boka. De vil holde av 500$ på kortet mitt. Er det versjonen med eller uten Kinect? Hvis det er med er jo $500 mindre enn den koster å kjøpe her.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) De var veldig grei og ringte microsoft å spurte hva vi skulle gjøre, jeg må nok ringe de for å gjøre det etter boka. De vil holde av 500$ på kortet mitt.Er det versjonen med eller uten Kinect? Hvis det er med er jo $500 mindre enn den koster å kjøpe her.. Uten kinect, uten spill. 2890kr. edit: OK, startet opp nr. 4. den har ulyd men minimalt. Får se hvordan den blir under belastning. http://www.firstadopter.com/2014/09/11/xbox-one-we-have-a-coil-whine-noise-problem/ Endret 17. september 2014 av 530XD Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Sunset Overdrive Is Silly, Stylish, and Incredibly Smart: http://www.ign.com/articles/2014/09/17/sunset-overdrive-is-silly-stylish-and-incredibly-smart Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Sunset Overdrive begynner å vokse litt på meg. Håper det kommer en demo før lansering. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Sunset Overdrive begynner å vokse litt på meg. Håper det kommer en demo før lansering. Enig der du. Kan jo faktisk bli et friskt pust dette her. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Jeg er riktignok mest interessert i singleplayerdelen, men HERREGUD som jeg gleder meg til MCC. Endret 17. september 2014 av MrHarm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ha, kjørt igjennom første eventen på Horizon 2 demoen nå, og allerede nå er det noen ting som står helt klart for meg: 1. Jeg suger max 2. 30 fps er fortsatt litt trist, blurry og tregt 3.ELENDIG utnyttelse av One kontrollen, herregud! Føles som rumble i fra DS4 jo.. 4. Dette var alt over til tross, morro Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Halo MCC og Sunset overdrive er grunnen til at det ble Xbox istedenfor ps4 for min del klarer nesten ikke vente. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Spilte demoen av Horizon 2, og det lover ganske bra. Men er det ikke mulig å hoppe over alle de lange cutscenes'ene? Jeg vil spille, ikke sitte og se en lang skryte-cutscene om hvor bra spillet er. Det verste er at jeg fullførte det første løpet og slo av xboksen, men da jeg startet opp igjen ble jeg nødt til å se hele den jævla cutscenen enda en gang. Gadd ikke engang vurdere det. Så kort sagt: Hvor lang er demoen egentlig? Ett løp? Fem? Free roaming? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Når du får egen bil så er det tre løp, men du kan kjøre fritt når du vil og etter løpene. Det er vel og noen challenges som du kan gjøre. Endret 17. september 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Takk, skal vurdere å starte demoen igjen. Får vel bare hente posten eller noe mens den cutscenen kjører. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har også fanatec ratt til 360, og ikke faen om jeg gidder å kjøpe ett til x1... Mildt sagt JÆVLiG dårlig av microsoft å mene man skal kjøpe nytt ratt hver gang det kommer en ny konsoll.... Får trøste seg med at det skal funke på PS4 i det minste. Yes, er så idiotisk av Microsoft at man ikke kan brukes snes-kontrollere til XO, nesten så jeg revurderer å ikke kjøpe maskinen på bakgrunn av dette. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Jeg har også fanatec ratt til 360, og ikke faen om jeg gidder å kjøpe ett til x1... Mildt sagt JÆVLiG dårlig av microsoft å mene man skal kjøpe nytt ratt hver gang det kommer en ny konsoll.... Får trøste seg med at det skal funke på PS4 i det minste. Yes, er så idiotisk av Microsoft at man ikke kan brukes snes-kontrollere til XO, nesten så jeg revurderer å ikke kjøpe maskinen på bakgrunn av dette. Ja, for det å sammenligne 20 år gammelt utstyr fra konkurrenten blir nøyaktig det samme som utstyr som fremdeles selges i dagens butikker, og som fungerer på Xbox 360.Dette blir bare ren trolling fra din side. Endret 17. september 2014 av ^Th0mas^ 5 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Plex app for Xbox One nearing completion, currently in testing http://m.wpcentral.com/plex-xbox-one-nearing-completion-currently-testing?utm_source=wpc&utm_medium=twitter 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Plex app for Xbox One nearing completion, currently in testing http://m.wpcentral.com/plex-xbox-one-nearing-completion-currently-testing?utm_source=wpc&utm_medium=twitter Fantastisk! Plex er så J***** bra!! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Deady Premonition dev's Xbox One exclusive D4 launches tomorrow Kult. Så ikke det for meg. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Plex app for Xbox One nearing completion, currently in testing http://m.wpcentral.com/plex-xbox-one-nearing-completion-currently-testing?utm_source=wpc&utm_medium=twitter Dette var det jeg gledet meg mest til! Men..så har jeg jo plex app på TV`en .. Men men, styre ALT fra xboxen bir bra da! Så lenge jeg får en uten ulyd først.. kan jo ta sin tid EDIT: Noen som har valgt Advanced Exchange ifra xbox support? Hvilket tidspunkt kommer UPS på? Dagtid\kveldstid? Endret 18. september 2014 av Emaldiom Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Plex app for Xbox One nearing completion, currently in testing http://m.wpcentral.com/plex-xbox-one-nearing-completion-currently-testing?utm_source=wpc&utm_medium=twitter Dette var det jeg gledet meg mest til! Men..så har jeg jo plex app på TV`en .. Men men, styre ALT fra xboxen bir bra da! Så lenge jeg får en uten ulyd først.. kan jo ta sin tid EDIT: Noen som har valgt Advanced Exchange ifra xbox support? Hvilket tidspunkt kommer UPS på? Dagtid\kveldstid? UPS mannen ringte meg tidlig på morgenen og lurte på når jeg kunne ta i mot pakken. Fikk valget mellom 09-12 og 12-14. Kunne også levere på annen adresse enn det som var avtalt (f.eks jobb) Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Plex app for Xbox One nearing completion, currently in testing http://m.wpcentral.com/plex-xbox-one-nearing-completion-currently-testing?utm_source=wpc&utm_medium=twitter Dette var det jeg gledet meg mest til! Men..så har jeg jo plex app på TV`en .. Men men, styre ALT fra xboxen bir bra da! Så lenge jeg får en uten ulyd først.. kan jo ta sin tid EDIT: Noen som har valgt Advanced Exchange ifra xbox support? Hvilket tidspunkt kommer UPS på? Dagtid\kveldstid? UPS mannen ringte meg tidlig på morgenen og lurte på når jeg kunne ta i mot pakken. Fikk valget mellom 09-12 og 12-14. Kunne også levere på annen adresse enn det som var avtalt (f.eks jobb) ok. Det stod 2 virkedager på mailen min.. Og jeg er nå på 2 virkedag..så han bør ringe meg snart Krysser fingrene! Takk for info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå