indahla Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Savner selv impulsetriggerne som gir feedback når bremsene låser seg og bilen slipper.Er det disse som gjør at det rister i "gassen" når man spinner? Er ikke det med i Forza Horizon på samme måte som i Forza 5 ? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Gleder meg til å teste demoen i morgen! Hva slags utgave er det folket her inne skal gå for? Vanlig, deluxe eller ultimate? Jeg kjøpte og lastet ned Ultimate Day One Edition i går. 90 dollar. Kommer til å spille dette veldig mye så kjørte på med full pakke Hvis man søker så finner man ikke spillet, men går man inn via demoen så finner man fullversjonen. Det virker som dette skal være skjult for folk flest, men at de ikke har sperret det. Siden spillet ligger ferdig digitalt kunne man ha lansert spillet nå. Jeg lastet ned 36.39 GB, går ut i fra at det er hele spillet. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Savner selv impulsetriggerne som gir feedback når bremsene låser seg og bilen slipper.Er det disse som gjør at det rister i "gassen" når man spinner? Er ikke det med i Forza Horizon på samme måte som i Forza 5 ? Ja, det er force feedback i triggerne. Det er kun Forza Motorsport 5 som har dette. Forza Horizon 2 får IKKE denne funksjonen, ifølge utviklerne selv. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kjipt! Syns det fungerer veldig bra i Forza 5. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Enig. Mulig det er for å understreke at Horizon-serien er arkade. Men det positive er at man har implementert tuning-delen. Det savnet jeg i eneren. Så toeren er faktisk litt mindre arkade enn eneren <offtopic> indahla: Fantastisk flott avatar du har </offtopic> 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 indahla: Fantastisk flott avatar du har Thx Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Trist at de har droppet en så god funksjon på One kontrollen altså nå er jeg jo i utgangspunktet skeptisk til Horizon 2 fra før så hadde jo i det minste håpet å kunne oppleve slik god respons fra FM5. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ratt, pedaler, gir til xbox one.. Koster jo mer enn selve xboxen.. Finnes det i hele tatt noen grunn til å kjøpe dette? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Ratt, pedaler, gir til xbox one.. Koster jo mer enn selve xboxen.. Finnes det i hele tatt noen grunn til å kjøpe dette? Jeg hadde full pakke (stol, ratt og pedaler) til PS3 tidligere. Brukte det masse i starten og gir en mye bedre følelse av å kjøre. Endret 17. september 2014 av indahla Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har du penger, plass og interesse er det vel bare å peise på. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har du penger, plass og interesse er det vel bare å peise på. Litt av det som er dealen.. Har interessen.. Har nok plassen, men det å gi en såpass stor sum for det er nesten litt på tryne. At et tilleggsutstyr skal koste mer en selve boksen er litt på kanten.. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kan man bruke det gamle Xbox 360 wheel fra Microsoft på Xbox One ? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har ratt/pedaler fra Fanatec, og det støttes IKKE av Xbox One. Usikker på andre fabrikater men mener Microsoft for en tid tilbake gikk ut og sa at ytterst få ratt fra 360 vil støtte den nye maskinen fordi de har bygd opp rattstøtten på en helt ny måte. MS kommer med et nytt ratt i nær fremtid, men det koster like mye som maskinen. Jeg vurderer å selge mitt Fanatec og er faktisk usikker på om jeg kjøper noe nytt. Har brukt kontrolleren mer og mer, er bare de første månedene rattet ble brukt, dessverre :/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 La plutselig merke til at Forza (som kom med XBO) bremser ned automagisk i svingene, men fant ikke ut hvordan jeg slår av, tips? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 La plutselig merke til at Forza (som kom med XBO) bremser ned automagisk i svingene, men fant ikke ut hvordan jeg slår av, tips? Inne på "Driver difficulties" før du starter et løp jeg kunne fjerne alt av ABS brems, tracking controll osv der. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) La plutselig merke til at Forza (som kom med XBO) bremser ned automagisk i svingene, men fant ikke ut hvordan jeg slår av, tips? Du må stille på difficulty/realism settings, brake assist er på som default, forstå det den som kan. Du gjør det i menyen rett før løp hvis du kjører career, hovedmenyen hvis ikke sikkert. Slå av ABS, stability og traction også, og sett på manuel giring, da blir det morsomst Edit: ringenes herre var raskest. Endret 17. september 2014 av major_stuen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har også fanatec ratt til 360, og ikke faen om jeg gidder å kjøpe ett til x1... Mildt sagt JÆVLiG dårlig av microsoft å mene man skal kjøpe nytt ratt hver gang det kommer en ny konsoll.... Får trøste seg med at det skal funke på PS4 i det minste. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 La plutselig merke til at Forza (som kom med XBO) bremser ned automagisk i svingene, men fant ikke ut hvordan jeg slår av, tips? Du må stille på difficulty/realism settings, brake assist er på som default, forstå det den som kan. Du gjør det i menyen rett før løp hvis du kjører career, hovedmenyen hvis ikke sikkert. Slå av ABS, stability og traction også, og sett på manuel giring, da blir det morsomst Edit: ringenes herre var raskest. Highly Offtopic@ Jeg har ringen..Du ser meg ikke før jeg poster 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Supert, tack sä hemskt mycke båa två Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå