Mala Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Det vil uansett være svært ugunstig å spill pga. latency. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kjente du det lille mini-hjerteattacket? Jepp, ble bekymret i et par sekunder der altså. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) hmm, hvis jeg setter location til HK, vil jeg da miste mine microsoft points. eller gjelder dette kun på x360? dvs, det er jo ikke points lenger men 376 kroner der tilknyttet kontoen min. Ok, da prøver jeg å skifte til HK på xbox one. Skiftet over og pengene mine var ikke tilgjengelig. skiftet tilbake til Norge igjen og pengene var fortsatt der. De er sonelåst kan man si. Endret 16. september 2014 av 530XD Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) hmm, hvis jeg setter location til HK, vil jeg da miste mine microsoft points. eller gjelder dette kun på x360? Du mister de ikke, men mulig de er låst til det landet/regionen du kjøpte de i Og MS Points finnes ikke lenger. Brukes vanlig valuta Endret 16. september 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Advanced exchange ja, tok 3 arbeidsdager Burde jeg få min i morgen eller på torsdag da! Håper jeg har like flaks som deg med å få en lydløs en denne gangen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Horizon 2 demoen vare en positiv overraskelse.Overasket over hvor pent det var og gøy følelsen er sterkt til stede. Dette må nok kjøpes ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Advanced exchange ja, tok 3 arbeidsdager Så kjapt! Det er virkelig bra service! Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg har nettopp fylt en minnepenn med musikk og lastet ned 'media player preview'-appen, men det ser ikke ut som det går an å snappe appen ved siden av f.eks. Diablo slik at man kan høre på musikk mens man spiller? Er dette faktisk tilfelle eller er det noe jeg har oversett? Og er det planer om å fikse det i en update? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Noen andre som har testa Horizon og vil dele hva de syntes, har vært offline nå i 3 uker, og plutselig leser jeg om xbox one's som bråker, whaaat, ka har skjedd. Får vel nesten slå på boxen og se om den funker Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Da var xbone i hus! Kjøpte på lørdag. Heldigvis ingen coil whine å melde om. Hvor ble den kjøpt? Jeg tror jeg vet hvorfor du spør. Jeg fikk ihvertfall min fra CDON, day one med Kinect. Ingen ulyder Den ble kjøpt på Game i Bergen. For å være ærlig tviler jeg på at det har så veldig mye å si hvor man kjøper den. Er man litt uheldig får man en xbone med coil whine og må bytte den, men de aller fleste får en som er akkurat slik den skal være. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Forza Horizon 2 ser bra ut. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Peneste bil spillet så langt denne generasjonen. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Gleder meg til å teste demoen i morgen! Hva slags utgave er det folket her inne skal gå for? Vanlig, deluxe eller ultimate? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Så ja. Holdt på å laste ned FH2-demoen da lagringsplassen på xboxen plutselig hoppet fra 22% used til 100% used. Noen som har hørt om noen slike issues? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Fornøyd med at de har fått med tuning delen i FH2 nå, spillet kjennes bra og ser pent ut. Minuset for meg at det dessverre fortsatt føles litt arcadeish ut, de har endra litt på fysikken fra det første men synes fortsatt det er litt "for enkelt" å håndtere bilene i forhold til FM. Også så nedtur at de ikke har tatt med impulse triggerene her :/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er ikke det noe man kan justere? Var det i horizon Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kjørefysikken ble aldri i nærheten av det samme i Horizon som i FM uansett hva man justerte på, kjører alltid uten hjelpemidler og med manuell giring, man kan justere på hvor responsivt det skal være på div men det blir fortsatt langt unna. Får de implemert det så har vi ett komplett bilspill imo. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hele poenget med horizon er jo at det ikke er forza, liker at det er mer arkade med en twist av simulering Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Savner selv impulsetriggerne som gir feedback når bremsene låser seg og bilen slipper. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Savner selv impulsetriggerne som gir feedback når bremsene låser seg og bilen slipper. Leste i intervju med utviklerne at de droppet denne funksjonen. Det er trist fordi det fungerte utrolig bra i Forza Motorsport 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå