Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Noen som kan dele erfaringer med Turtle Beach XO Four? Eventuelt sammenligning med XO Seven? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Xbox One er nå fjernet fra Amazon etter at mange kunder har klaget over ulyder. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Å faen. Det er ille det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Problemet var ikke så utbredt, som noen påstod nei MS får det jaggu meg til. EDIT: Finner konsollen hos amazon.com jeg Endret 16. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Dette er nok tusenvis på tusenvis av maskiner. Hele produksjons batcher. Skal ikke se bort ifra at det er på skala etterhvert med RROD. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Forza Horizon 2 demo snart ferdig nedlastet. Glede seg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Problemet var ikke så utbredt, som noen påstod nei MS får det jaggu meg til. EDIT: Finner konsollen hos amazon.com jeg Bildet er tatt i går. De har enten funnet en løsning på det, eller funnet ut hvilket sortiment som fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Forza Horizon 2 demo snart ferdig nedlastet. Glede seg. Har kjørt løpene og kjørt litt rundt og funnet veier og krasjet inn i skilt. Knallspill. En perfekt miks mellom arcade og simulator for min del. Pen grafikk også, og heldigvis funker det greit med 30 FPS. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hvordan er kontrollene? Føles de like mongo som i det første Horizon? Får ikke anledning til å teste demoen før ut i uken. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kontrollerne sitter bra, men jeg hadde ikke noe problem med det første da. Føles kanskje litt tungt i starten, men man blir fort vant til det. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Eg var en av de som også klagde på ulyd, men det ga seg etter noen timer her. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Eg var en av de som også klagde på ulyd, men det ga seg etter noen timer her. Da skal jeg gi konsoll 2 noen dager. Den var noe varierende i støy. Endret 16. september 2014 av 530XD Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Fikk nettopp min replacement, helt lydløs. Upåklagelig service fra xbox support, utrolig behjelpelig kundeservice. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Fikk nettopp min replacement, helt lydløs. Upåklagelig service fra xbox support, utrolig behjelpelig kundeservice. Da trur jeg at det blir å gå MS retningen i stedet for å bytte inn enheten min hos Gamestop altså, ikke har jeg noe hastverk heller sånn sett Er så opptatt om dagene at det blir ikke gjort noe med saken heller. Hvor lang tid gikk det med prosessen for din del, og valgte du dette advanced exchange greiene ? Endret 16. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Fikk nettopp min replacement, helt lydløs. Upåklagelig service fra xbox support, utrolig behjelpelig kundeservice.Da trur jeg at det blir å gå MS retningen i stedet for å bytte inn enheten min hos Gamestop altså, ikke har jeg noe hastverk heller sånn sett Er så opptatt om dagene at det blir ikke gjort noe med saken heller. Hvor lang tid gikk det med prosessen for din del, og valgte du dette advanced exchange greiene ? Husk at de reserverer et beløp da. Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Advanced exchange ja, tok 3 arbeidsdager 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Skrudde på min Xbox One for første gang på veldig lenge. La merke til liten knitrelyd, men etter litt feilsøking oppdaget jeg at lyden faktisk kom fra colaboksen som sto på PC-bordet. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Fikk nettopp min replacement, helt lydløs. Upåklagelig service fra xbox support, utrolig behjelpelig kundeservice.Da trur jeg at det blir å gå MS retningen i stedet for å bytte inn enheten min hos Gamestop altså, ikke har jeg noe hastverk heller sånn sett Er så opptatt om dagene at det blir ikke gjort noe med saken heller. Hvor lang tid gikk det med prosessen for din del, og valgte du dette advanced exchange greiene ? Husk at de reserverer et beløp da. Ja, men tror jeg like godt går for den vanlige returmåten Har ikke noe behov for å ha en One i hus kontinuerlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Skrudde på min Xbox One for første gang på veldig lenge. La merke til liten knitrelyd, men etter litt feilsøking oppdaget jeg at lyden faktisk kom fra colaboksen som sto på PC-bordet. Kjente du det lille mini-hjerteattacket? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Må xbox one stå på for at xbox360 skal virke igjennom hdmi in ? leste noen gamle artikler, men det har vel neppe endret seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå