Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp min replacement, helt lydløs. Upåklagelig service fra xbox support, utrolig behjelpelig kundeservice.

 

Da trur jeg at det blir å gå MS retningen i stedet for å bytte inn enheten min hos Gamestop altså, ikke har jeg noe hastverk heller sånn sett :) Er så opptatt om dagene at det blir ikke gjort noe med saken heller. Hvor lang tid gikk det med prosessen for din del, og valgte du dette advanced exchange greiene ? Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Fikk nettopp min replacement, helt lydløs. Upåklagelig service fra xbox support, utrolig behjelpelig kundeservice.

Da trur jeg at det blir å gå MS retningen i stedet for å bytte inn enheten min hos Gamestop altså, ikke har jeg noe hastverk heller sånn sett :) Er så opptatt om dagene at det blir ikke gjort noe med saken heller. Hvor lang tid gikk det med prosessen for din del, og valgte du dette advanced exchange greiene ?

 

 

Husk at de reserverer et beløp da.

Lenke til kommentar

 

 

Fikk nettopp min replacement, helt lydløs. Upåklagelig service fra xbox support, utrolig behjelpelig kundeservice.

Da trur jeg at det blir å gå MS retningen i stedet for å bytte inn enheten min hos Gamestop altså, ikke har jeg noe hastverk heller sånn sett :) Er så opptatt om dagene at det blir ikke gjort noe med saken heller. Hvor lang tid gikk det med prosessen for din del, og valgte du dette advanced exchange greiene ?

 

 

Husk at de reserverer et beløp da.

 

 

Ja, men tror jeg like godt går for den vanlige returmåten :p Har ikke noe behov for å ha en One i hus kontinuerlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...