Windoge Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hmmmm. Håper ikke de utelukker Norge. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Da var xbone i hus! Kjøpte på lørdag. Heldigvis ingen coil whine å melde om. Hvor ble den kjøpt? Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kanskje det skulle vært opprettet en ny tråd som beskriver hvordan og hvor man skal/bør/kan sette location. Og samtidig være en tilbudstråd. Også for fysisk media. Det virker som HK er den beste plassen nå. Samtidig bør jo gamer.no lage en artikkel om dette slik at kanskje prisene faller på fysiske media her til lands. Får min xbox fra elkjop imorgen. Tenker jeg setter location til HK da. edit2: tro om det ville være ulovlig for prisjakt, prisguide å sette digital priser på spill. Det ville jo blitt et ramaskrik........Spesiellt hvis dette var HK priser Bra tiltak ang ny tråd! Men vet ikke om en artikkel ville hatt det utfallet du ønsker, tror de heller ville stengt muligheten for å handle fra utlandet Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Da var xbone i hus! Kjøpte på lørdag. Heldigvis ingen coil whine å melde om. Hvor ble den kjøpt? Jeg tror jeg vet hvorfor du spør. Jeg fikk ihvertfall min fra CDON, day one med Kinect. Ingen ulyder 2 Lenke til kommentar
The0ne Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Det ironiske med hele ulyden på disse konsollene er at det ser ut som Microsoft erstatter konsollene med ulyd med nye konsoller med ulyd. Jeg ser på forumet til Microsoft som har mottatt erstatningskonsoll fra Microsoft på grunn av ulyd, men at denne konsollen også har ulyd. Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Da har jeg fått min erstatningskonsoll fra Microsoft. (Lot. no 1540) Så langt er den..... Stille Hører selvfølgelig litt fra vifta men det er ikke lenger overdøvet at masse knitrelyder Kudos til UPS mannen som tok med seg min gamle konsoll samtidig Lenke til kommentar
KoopaJam Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Noen som vet om jeg kan spille med folk som bruker Xbox One, fra en X360? Lenke til kommentar
The0ne Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Noen som vet om jeg kan spille med folk som bruker Xbox One, fra en X360? Nop. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Når (idag) blir Forza Horizon 2 demo'en tilgjengelig? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kl 2 i UK iallefall, altså kl 15. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 fikk den idag fra elkjop.no ULYD. 1 Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Replacement boxen min er "Out for delivery" i feil by edit: men er vel kanskje vanlig at de kjører pakker ut fra oslo til mottaker i lille norge. Endret 16. september 2014 av Cwo097 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 fikk den idag fra elkjop.no ULYD. Jeg har 2: En "Day One" med Kinect fra Microsoft Store Norge (levert 5/9) og en fra Elkjøp uten Kinect. Begge har ulyden.. =( Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Har Microsoft planer om å oppdatere måten man kan sortere pins? Vet at det er mulig å bruke SmartGlass, men det er litt tungvint. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Forza Horizon 2 Goes Gold Ahead of Imminent Release Sjekket nettopp om demoen var kommet, men fant den ikke. Kommer vel i løpet av dagen. Edit: Ser det står klokken 15 over. Endret 16. september 2014 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Må man ha Live for å laste ned demoer eller er det åpent for alle? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Håper man ikke trenger Gold, for det har ikke jeg. Edit: Trenger ikke Gold. Laster ned demoen nå. Endret 16. september 2014 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Mottar en Xbox One fra Lefdal om noen dager, så regner med jeg blir å få en med ulyd, ettersom mange av konsollene til Elkjøp/Lefdal sliter med dette. Jeg blir å vente til de får inn nye partier uten ulyd, så blir jeg å bytte konsollen i min lokale butikk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Håper man ikke trenger Gold, for det har ikke jeg. Edit: Trenger ikke Gold. Laster ned demoen nå. Man trenger ikke Gold for å laste ned demoer, men noen ganger blir enkelte demoer tilgjengelig tidligere for slike medlemmer. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Da var Forza Horizon 2 demoen ute. 10.42 GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå