Solapen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Dette er litt off topic, men jeg håper det går greit. Har nettopp kjøpt Diablo 3 og en ekstra controller på komplett.no. Noen som vet om det går an å BARE sende tilbake Diablo 3 uten å sende tilbake den ekstra controlleren? I og med at jeg må ha disken i for å spille så tror jeg at jeg bare kjøper Diablo 3 igjennom online butikken. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Dette er litt off topic, men jeg håper det går greit. Har nettopp kjøpt Diablo 3 og en ekstra controller på komplett.no. Noen som vet om det går an å BARE sende tilbake Diablo 3 uten å sende tilbake den ekstra controlleren? I og med at jeg må ha disken i for å spille så tror jeg at jeg bare kjøper Diablo 3 igjennom online butikken. Om du har tatt av plasten rundt spillet så er svaret nei. Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Dette er litt off topic, men jeg håper det går greit. Har nettopp kjøpt Diablo 3 og en ekstra controller på komplett.no. Noen som vet om det går an å BARE sende tilbake Diablo 3 uten å sende tilbake den ekstra controlleren? I og med at jeg må ha disken i for å spille så tror jeg at jeg bare kjøper Diablo 3 igjennom online butikken. Om du har tatt av plasten rundt spillet så er svaret nei. Det kommer i postkassen i morgen, så nei, det har jeg ikke Noen som vet om Microsoft har planer om å ordne opp i hvordan man rearrangerer pins på Xbox One? Vet at det går an å gjøre det i SmartGlass-appen, men det fungerer ikke så veldig bra og er ganske tungvint. Edit: og hva er det å tjene på å oppdatere controlleren? Endret 14. september 2014 av Solapen Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Vil den kabelen her fungere med et headset som har lyd/mic hver for seg? Det er for å koble til stereo adapteren til Xbox One. Gjelder det G430 headsetet. Ser at det er mulig på youtube, men litt usikker på om det er den kabelen som trengs Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Dette er litt off topic, men jeg håper det går greit. Har nettopp kjøpt Diablo 3 og en ekstra controller på komplett.no. Noen som vet om det går an å BARE sende tilbake Diablo 3 uten å sende tilbake den ekstra controlleren? I og med at jeg må ha disken i for å spille så tror jeg at jeg bare kjøper Diablo 3 igjennom online butikken. Om du har tatt av plasten rundt spillet så er svaret nei. Det kommer i postkassen i morgen, så nei, det har jeg ikke Noen som vet om Microsoft har planer om å ordne opp i hvordan man rearrangerer pins på Xbox One? Vet at det går an å gjøre det i SmartGlass-appen, men det fungerer ikke så veldig bra og er ganske tungvint. Edit: og hva er det å tjene på å oppdatere controlleren? Du risikerer allikevel å måtte betale porto til deg og når du sender i retur. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Bortsett fra den irriterende lyden så er jeg veldig fornøyd med min Xbox. Replacement xbox'en kommer neste uke så får jeg håpe at den ikke lager den lyden. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Dette er litt off topic, men jeg håper det går greit. Har nettopp kjøpt Diablo 3 og en ekstra controller på komplett.no. Noen som vet om det går an å BARE sende tilbake Diablo 3 uten å sende tilbake den ekstra controlleren? I og med at jeg må ha disken i for å spille så tror jeg at jeg bare kjøper Diablo 3 igjennom online butikken. Om du har tatt av plasten rundt spillet så er svaret nei. Det kommer i postkassen i morgen, så nei, det har jeg ikke Noen som vet om Microsoft har planer om å ordne opp i hvordan man rearrangerer pins på Xbox One? Vet at det går an å gjøre det i SmartGlass-appen, men det fungerer ikke så veldig bra og er ganske tungvint. Edit: og hva er det å tjene på å oppdatere controlleren? Du risikerer allikevel å måtte betale porto til deg og når du sender i retur.Du skal normalt sett betale returfrakt. Siden du har kjøpt to varer praktiserer de ulike butikkene refusjon av frakt til deg ulikt. Noen deler på to, noen refunderer alt og noen ingenting. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Er det urimelig å kreve 4200,- for denne ?http://cdon.no/spill/xbox_one_500gb_-_day_one_edition_med_kinect_(nordic)-16077921 Betalte selv 4099,- men skal selge den til en venn. Endret 14. september 2014 av firberblad Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Er det urimelig å kreve 4200,- for denne ? http://cdon.no/spill/xbox_one_500gb_-_day_one_edition_med_kinect_(nordic)-16077921 Betalte selv 4099,- men skal selge den til en venn. Å profittere på venner er ganske douchebag spør du meg. Men det er jo opp til deg 6 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Er det urimelig å kreve 4200,- for denne ? http://cdon.no/spill/xbox_one_500gb_-_day_one_edition_med_kinect_(nordic)-16077921 Betalte selv 4099,- men skal selge den til en venn. På finn hadde jeg skjønt det, men en venn? virkelig? 3 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Er det urimelig å kreve 4200,- for denne ? http://cdon.no/spill/xbox_one_500gb_-_day_one_edition_med_kinect_(nordic)-16077921 Betalte selv 4099,- men skal selge den til en venn. På finn hadde jeg skjønt det, men en venn? virkelig? Ser den så jeg selger den for samme pris som jeg betalte. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Noen som vet når Horizon 2 blir lagt ut for pre-order på live ? Er det ikke 30. september det skal komme ut ? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Noen som vet når Horizon 2 blir lagt ut for pre-order på live ? Er det ikke 30. september det skal komme ut ? Samtidig som demoen kanskje eller hvertfall en uke før release Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Demoen kommer i morgen. Blir stas. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 For oss som har hatt PS4 siden lansering, og muligens har vært innom One på veien er det faktisk svært lite av interesse. . Det er tross alt noe helt annet enn "det finnes ikke kule spill til One" :-) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Er det mulig å kjøpe Kinect-sensoren løst? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Er det mulig å kjøpe Kinect-sensoren løst? Ja, fra og med 7. Oktober Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Er det mulig å kjøpe Kinect-sensoren løst? Ja, fra og med 7. Oktober Link? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Er det mulig å kjøpe Kinect-sensoren løst? Ja, fra og med 7. Oktober Link? Lat? HER og ja, det gjelder Norge også Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Er det ingen FIFA 15 tråd her? Isåfall vil noen lage en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå