JoseCuervo Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 GTA5 i November. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Ang. kjøp av spill fra Store i andre land: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-one/system/locale-faq Obs! Tilgjengeligheten til innhold og apper kan variere etter land eller område. En del innhold og apper er kanskje ikke tilgjengelige i enkelte land eller områder. Hvis du har angitt en annen nasjonal innstilling på konsollen enn den for der du bor, kan du kanskje laste ned og installere en app fra et annet marked. Denne appen kan være geografisk begrenset og dermed ikke i stand til å spille av innhold utenfor landet eller området som støttesDet parkerer vel den diskusjonen. Står ingenting om kjøp med Visa der. Om de går ut og sier at du kan kjøpe spill på US Marketplace med NORSK visa og falsk US addresse, så greit nok. Inntil da så er det sjansespill. Kommer uansett ikke til å stoppe å bruke US Marketplace for spillkjøp. Det er faktisk ikke noe stress med å bruke US Marketplace, som er også mye billigere. Du kan spille dine spill selv om du bytter til Norge i etterkant. Eneste er at vist du finner samme spill i Norsk Marketplace, så får du ikke opp alternative "spill / launch" men kjøp på nytt. Men du kan som vanlig gå til games and apps og starte spillet ditt derfra. MS kommer aldri til å gjøre noe med oss som bruker US konsekvent for å få billigere spill, eneste som KANSKJE kan skje er at utviklere og studioer plutselig begynner å klage på at dette er mulig, pga de får mindre fortjenste i forhold til inntekt per land. Alle apps og spill som er lastet ned i en region, kan brukes i hvilken som helst annen. Så fremt det ikke er spesifikt for eget land. Som f.eks SUMO når det kommer. Må du resete konsollen til fabrikk standard, er det bare til å gå til lokasjonen du kjøpte spillene og laste ned på nytt, dette kan dessverre ikke gjøres fra Norge om du kjøpte de fra USA. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Virker som om knitringa har gitt seg på xboxen min, drøyer ihvertfall litt med å sende inn. Hvorfor får jeg ikke spilt crimson dragon? Funker det ikke når man bare har 14 dager prøveperiode med live? Fikk jo lasta ned, men når innstallasjonen skal fullføres står det bare; For å få dette spillet må du fornye medlemskapet ditt Endret 12. september 2014 av daruu Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Virker som om knitringa har gitt seg på xboxen min, drøyer ihvertfall litt med å sende inn. Hvorfor får jeg ikke spilt crimson dragon? Funker det ikke når man bare har 14 dager prøveperiode med live? Fikk jo lasta ned, men når innstallasjonen skal fullføres står det bare; For å få dette spillet må du fornye medlemskapet ditt Games With Gold, virker bare med 1mnd trial konto eller lenger. //edit: kan også være de ikke tillater lenger at folk med gold trial får laste ned GwG lenger. Endret 12. september 2014 av kaieivindm Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 "Få spillet ditt i dag" var mildt sagt litt misvisende da, var ikkenoe mindre irriterende at man måtte laste ned hele spillet før man fikk feilmeldingen... Jaja, takk for svaret ihvertfall Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Vel, kan se ut som at jeg har fått coil whine during også. Konsoll med kinect fra Microsoftstore, produksjonsdato 19. jan og LOT nummer 1434X. Ikke hørt noe før i dag, til og med prøvd å lytte med øret rett ved siden av konsollen etter at jeg leste om det her først, men syntes det var en lav tikkende during nå i dag. Og, jo da, høres ut som det er noe der, dog høres foreløpig svakere ut enn det jeg har hørt på diverse Youtube videoer. Lurer på om jeg likeså godt venter til mandag med å evt ringe support for å se om det blir verre eller ikke ettersom det er såpass lavt fortsatt. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Vel, kan se ut som at jeg har fått coil whine during også. Konsoll med kinect fra Microsoftstore, produksjonsdato 19. jan og LOT nummer 1434X. Ikke hørt noe før i dag, til og med prøvd å lytte med øret rett ved siden av konsollen etter at jeg leste om det her først, men syntes det var en lav tikkende during nå i dag. Og, jo da, høres ut som det er noe der, dog høres foreløpig svakere ut enn det jeg har hørt på diverse Youtube videoer. Lurer på om jeg likeså godt venter til mandag med å evt ringe support for å se om det blir verre eller ikke ettersom det er såpass lavt fortsatt. Om du må helt opptil konsollen er det jo ikke noe problem. Alle konsoller lager en eller annen form for lyd, men du skal selvfølgelig ikke høre noe om du spiller et spill/ser på TV eller noe. Er det HELT stille rundt deg så er det helt normalt med noe lyd. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Vel, kan se ut som at jeg har fått coil whine during også. Konsoll med kinect fra Microsoftstore, produksjonsdato 19. jan og LOT nummer 1434X. Ikke hørt noe før i dag, til og med prøvd å lytte med øret rett ved siden av konsollen etter at jeg leste om det her først, men syntes det var en lav tikkende during nå i dag. Og, jo da, høres ut som det er noe der, dog høres foreløpig svakere ut enn det jeg har hørt på diverse Youtube videoer. Lurer på om jeg likeså godt venter til mandag med å evt ringe support for å se om det blir verre eller ikke ettersom det er såpass lavt fortsatt. Om du må helt opptil konsollen er det jo ikke noe problem. Alle konsoller lager en eller annen form for lyd, men du skal selvfølgelig ikke høre noe om du spiller et spill/ser på TV eller noe. Er det HELT stille rundt deg så er det helt normalt med noe lyd. Var sånn at jeg måtte helt opp til den tidligere i dag, men så økte det bare på og det ble mer som den lyden jeg har hørt i Youtube videoer. Så tror nok jeg har fått det samme problemet Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Bestilte diablo 3 fra HK store, nå har jeg 2x det som driver å laster ned, er det sånn hos noen andre også? Eller ble det tull her fordi jeg bytta sone før den var ferdig med å laste ned? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Begynner å bli litt vel mye remakes av 2013/2014 spill syns jeg. Ille nok de gangene de største pådriverene for den neste generasjonen konsoller er 'Oppfølger X' om en ikke skal drive å rerelease såpass nye spill også. Jeg syns selskapene heller skal fokusere på å heller lage en oppfølger til disse gode forrige generasjonsspillene. Red Dead Redemption 2 f.eks hadde vært knall. Eller rett og slett hoppet til GTA 6 først som sist? Men for alt jeg vet så kan jo rerelease av disse spillene nesten være gjort med et par tastetrykk, og det derfor er lettjente penger kontra arbeidsmengde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 jeg tror ikke det er slik at de legger fra seg andre nye spill eller oppfølgere, disse remakes er bare for å fylle tomrummet mellom Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Har egentlig heller ikke så mye imot at de lager remakes så lenge de har en slags oppgraderingsordning dersom man kjøpte det på forrige generasjon. Synes det var utrolig mange storspill på ps3/360 med dårlig framerate og grusom eller ingen AA som jeg gjerne skulle spilt igjen med bedre ytelse. Endret 13. september 2014 av Cwo097 1 Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Har egentlig heller ikke så mye imot at de lager remakes så lenge de har en slags oppgraderingsordning dersom man kjøpte det på forrige generasjon. Synes det var utrolig mange storspill på ps3/360 med dårlig framerate og grusom eller ingen AA som jeg gjerne skulle spilt igjen med bedre ytelse. Enig i det du sier! Pluss det gir folk muligheten til å ta hele historien om igjen eller på nytt for folk som ikke har hatt begge konsoller opp gjennom årene. Halo MCC gir meg mulighet til å ta igjen når jeg hoppet fra OG Xbox til PS. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 For meg var de siste par årene av forrige generasjon ganske smertefulle med tanke på grafikk og ytelse. Jeg er storfan av disse remasterne faktisk, og jeg tror ikke de "stjeler" store ressurser fra utviklernes nye spill som enkelte vil ha det til. Det er fortsatt en liten håndfull spill jeg virkelig kunne tenke meg å spille, men ikke gadd på 360/PS3 pga ytelse osv. Dragon's Dogma I'm looking at you... Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Etter å ha hatt både Xbox 360 og PS3 så har jeg etter mye om og men valgt å handle XboxOne. Ser at de har ulyder og da bør jeg vel vente med å kjøpe? Poenget er vel at Microsoft bare bagatelliserer hele greia og for meg er det ikke aktuelt å kjøpe noe for å sende det rett på reperasjon. Gjelder problemet alle de nye Xboxene? Har dere alle samme problemet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Nei det finnes heldigvis enkelte her inne som har gått klar, men har du først fått en defekt fra butikken er det stor sjangse for at du får en tilsvarende tilbake om du bytter den inn igjen. MS oppfordrer jo til å sende den til reperasjon, og har gått ut med dette nå. Da er det kanskje håp om at de faktisk har funnet ut hva det er som forårsaker dette tullet. Endret 13. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Nei det finnes heldigvis enkelte her inne som har gått klar, men har du først fått en defekt fra butikken er det stor sjangse for at du får en tilsvarende tilbake om du bytter den inn igjen. MS oppfordrer jo til å sende den til reperasjon, og har gått ut med dette nå. Da er det kanskje håp om at de faktisk har funnet ut hva det er som forårsaker dette tullet. Vet du om Kinect maskinene har det samme problemet? Vil heller betale litt ekstra for at denne feilen ikke skal være der. Men har de kommet med offisiell uttalelse? Ja, har sett at det er noen som sier at det bare er et fåtall av maskinene (men dette stemmer vel ikke). Da må jeg vel bare vente noen måneder. Eller kjøpe PS4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Det er rapportert om Kinect maskiner som også har denne feilen ja, men muligens ikke så støyende. Min ble bla. litt bedre når jeg lånte meg en Kinect og plugget den i, men på langt nær godt nok. Det er altså varierende, men i størt grad gjelder det Kinect frie maskiner. Hvilke grunner har du egentlig til å kjøpe One foruten om PS4? Endret 13. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Det er rapportert om Kinect maskiner som også har denne feilen ja, men muligens ikke så støyende. Min ble bla. litt bedre når jeg lånte meg en Kinect og plugget den i, men på langt nær godt nok. Det er altså varierende, men i størt grad gjelder det Kinect frie maskiner. Hvilke grunner har du egentlig til å kjøpe One foruten om PS4? Æsj. Det er typisk at dette skal skje. Trodde at dette aldri skulle skje igjen, spesielt ikke etter RROD. Jeg liker Xbox universet mer rett og slett. UI er mer spennende, Live er veldig bra og håndkontrollen er bedre. PS4 virker rett og slett litt kjedelig. Nå skal det sies at majoriteten av mine venner velger PS4. Så egentlig burde jeg bare gå for den, men jeg spiller ikke så mye online så det er ikke avgjørende. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Rent personlig syns eg i grunn One menyene og Store er ett eneste stort rot, likte det bedre på 360 tror eg Foretrakk også 360 kontrollen sist gang, men denne gangen trakk Sony det lengste strået for min del. Ett stort pluss er jo kraftigere hardware og folk jeg kjenner hoppet fra 360 til PS4 denne gangen Xbox er kun for Halo og eksklusivene denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå