aBadMan Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har ikke så mye å si om det er med eller uten Kinect, jeg har samme problemet med Kinect-utgaven. Lyden er verre når Kinect er avslått, men den er der også når Kinect'en er på. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Åssen funker Oneguide, egentlig? Og kan man bruke TV-funksjonen nå? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Åssen funker Oneguide, egentlig? Og kan man bruke TV-funksjonen nå? Jepp Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Bleh... min XBO er også rammet av defekten som forårsaker skrapelyden. Blir nødt til å ta den med tilbake til Gamestop i morgen.Egentlig ganske latterlig med tanke på at lanseringskonsollene fra 2013 og tidlig 2014 tilsynelatende har en veldig lav feilrate. Jeg skulle ha kjøpt en av importkonsollene mens jeg fortsatt hadde sjansen... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Bleh... min XBO er også rammet av defekten som forårsaker skrapelyden. Blir nødt til å ta den med tilbake til Gamestop i morgen. Egentlig ganske latterlig med tanke på at lanseringskonsollene fra 2013 og tidlig 2014 tilsynelatende har en veldig lav feilrate. Jeg skulle ha kjøpt en av importkonsollene mens jeg fortsatt hadde sjansen... Det er veldig sannsynlig at alle konsollene til Gamestop har denne feilen. Etter det jeg har lest på diverse forumer, så går det på hvilket produksjonsnummer konsollen din har, og når butikkene bestiller inn, så har som regel hele det partiet samme nummer. Jeg fikk dette problemet allerede i juni, så tenkte jeg skulle vente til norsk lansering med å kjøpe ny, så ble utrolig overrasket over at det fortsatt var et problem, og at det er så omfattende. Importversjonene med Kinect er det tryggeste man kan kjøpe nå. Det finnes ennå noen få Titanfall-pakker der ute. Endret 9. september 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 For dere med nyeste firmware, sluttet Friend Activity og Leaderboards å virke? Kan se hvem som er online osv, men activity feeden vil ikke oppdateres. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det er veldig sannsynlig at alle konsollene til Gamestop har denne feilen. Etter det jeg har lest på diverse forumer, så går det på hvilket produksjonsnummer konsollen din har, og når butikkene bestiller inn, så har som regel hele det partiet samme nummer. Jeg fikk dette problemet allerede i juni, så tenkte jeg skulle vente til norsk lansering med å kjøpe ny, så ble utrolig overrasket over at det fortsatt var et problem, og at det er så omfattende. Importversjonene med Kinect er det tryggeste man kan kjøpe nå. Det finnes ennå noen få Titanfall-pakker der ute. Denne gangen skal jeg spørre om å få teste maskinen før jeg tar den med meg. Evt. kommer jeg til å spørre om de har noen importkonsoller på lager. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Ser flere har fått til oneguide. Jeg får ikke mulighet til å sette opp oneguide med Norge som lokasjon. Da vises bare favoritter og app-linker. Noen med godt forslag til hvordan jeg kan få til dette? Edit: Har GET Endret 9. september 2014 av tomniel Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Skal fungere fint vist du er med i preview Lenke til kommentar
StanErwing Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Noen som har testet kjøp av spill via Hong Kong marketplace? Betalte akkurat 319 nok for Destiny pre-order edition Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Skal fungere fint vist du er med i preview ok, så det er ikke tilgjengelig for alle enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 For dere med nyeste firmware, sluttet Friend Activity og Leaderboards å virke? Kan se hvem som er online osv, men activity feeden vil ikke oppdateres.Ser ut som det er et problem i kveld, ja. Funker hverken på Xbox eller Smartglass-appen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 For de som har Xbox One med ulyd, så kan dette visstnok ikke fikses ved hjelp av en oppdatering, så den må byttes eller sendes inn til reparasjon. Nå har forøvrig Kotaku, Pressfire og Gamespot skrevet artikler om dette. http://www.gamespot.com/articles/microsoft-replacing-noisy-xbox-ones/1100-6422217/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Satt opp min i går (kom fra Microsoft med posten). Fikk med de fire spillene (FIFA15, et bilspill, dansegreier og en ting til). Jeg får ikke den til å reagere når jeg sier "xbox", setup går fint. Går også fint når jeg kjører "tutorial" for voice, andre som har lignende problem? Sitter ca 4meter fra. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Forøvrig ingen lyder av min (med kinect) Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Satt opp min i går (kom fra Microsoft med posten). Fikk med de fire spillene (FIFA15, et bilspill, dansegreier og en ting til). Jeg får ikke den til å reagere når jeg sier "xbox", setup går fint. Går også fint når jeg kjører "tutorial" for voice, andre som har lignende problem? Sitter ca 4meter fra. Er Xboxen din satt til Norge? I så fall vil ikke stemmebruk fungere, da må du sette den til et land som har dette støttet for nå. F.eks USA og english. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Noen som har testet kjøp av spill via Hong Kong marketplace? Betalte akkurat 319 nok for Destiny pre-order edition Spennende tanke! Har ikke sjekket opp dette og vet ikke hva prisen er på US marketplace for samme spill? Kan ulempe være evt språk i spill eller lignende? Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Livredd for at min på vei fra elkjøp har dette problemet :/ Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Noen som har testet kjøp av spill via Hong Kong marketplace? Betalte akkurat 319 nok for Destiny pre-order edition Spennende tanke! Har ikke sjekket opp dette og vet ikke hva prisen er på US marketplace for samme spill? Kan ulempe være evt språk i spill eller lignende? Min destiny er hong kong. Null problemer fikk spille allerede på mandag klokka 19 Er ca 8-10 dollar rimeligere Endret 10. september 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Satt opp min i går (kom fra Microsoft med posten). Fikk med de fire spillene (FIFA15, et bilspill, dansegreier og en ting til). Jeg får ikke den til å reagere når jeg sier "xbox", setup går fint. Går også fint når jeg kjører "tutorial" for voice, andre som har lignende problem? Sitter ca 4meter fra. Er Xboxen din satt til Norge? I så fall vil ikke stemmebruk fungere, da må du sette den til et land som har dette støttet for nå. F.eks USA og english. Har satt språk til engelsk, men lokasjon Norge. Grunnen til vi ventet et år var vel fordi de sa "lokale tilpasninger" var det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå