SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Det at spillet ligger i nedlastingskøen er jo normalt. Så lenge det dukker opp under ''Games'' og står som ''Pre-purchased'' skal alt være OK. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Much hype. Lurer på om jeg skal kjøpe Destiny når jeg kommer hjem. Spilt en del Borderlands 2 i det siste og rundet det i går. Destiny er vel ca i samme sjanger? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Much hype. Lurer på om jeg skal kjøpe Destiny når jeg kommer hjem. Spilt en del Borderlands 2 i det siste og rundet det i går. Destiny er vel ca i samme sjanger? Egentlig ikke. Det er Halo, med 5-6 andre folk rundt i spillverden sammen med deg. Det er ingen quests f.eks. Men det er et skilltree. Halo med RPG elementer. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Får dere denne lyden når xboxen er av også? Jeg må dra ut kontakten Da har du always-on aktivert ja, og den er der hos meg også. Så den funksjonen er jo i grunn fullstendig ubrukelig. Har forøvrig en fysisk kopi av Destiny til salgs i morgen om noen vil ha det rimelig. Endret 8. september 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Destiny virker å være live basert på en kjapp titt innom Twitch... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Much hype. Lurer på om jeg skal kjøpe Destiny når jeg kommer hjem. Spilt en del Borderlands 2 i det siste og rundet det i går. Destiny er vel ca i samme sjanger? Egentlig ikke. Det er Halo, med 5-6 andre folk rundt i spillverden sammen med deg. Det er ingen quests f.eks. Men det er et skilltree. Halo med RPG elementer. Huh, da ble det brått litt mindre interessant. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Much hype. Lurer på om jeg skal kjøpe Destiny når jeg kommer hjem. Spilt en del Borderlands 2 i det siste og rundet det i går. Destiny er vel ca i samme sjanger? Egentlig ikke. Det er Halo, med 5-6 andre folk rundt i spillverden sammen med deg. Det er ingen quests f.eks. Men det er et skilltree. Halo med RPG elementer. Quester er vel erstattet av oppdrag eller missions. Spent på hva som venter oss om noen timer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Much hype. Lurer på om jeg skal kjøpe Destiny når jeg kommer hjem. Spilt en del Borderlands 2 i det siste og rundet det i går. Destiny er vel ca i samme sjanger?Egentlig ikke. Det er Halo, med 5-6 andre folk rundt i spillverden sammen med deg. Det er ingen quests f.eks. Men det er et skilltree. Halo med RPG elementer. Quester er vel erstattet av oppdrag eller missions. Spent på hva som venter oss om noen timer. et oppdrag/mission er vel per definisjon også et quest? Altså, det er vel en hovedstory/quest og så er det sidequests? Type drep monster X fordi det monsteret er veldig slemt? 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Ser level up gutta sin livestream på destiny nå, ser at det ikke var ett spill for meg foreløpig.. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 link ? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Twitch.tv/runefo Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Hvordan sjekker jeg om Gold membership er aktiv? Får igjen denne "Gamer Profile does not have access" i FIFA, og mistenker det er fordi den tror jeg ikke har Gold. *Edit* Helt tydelig at den fortsatt tror jeg ikke har Gold, får ikke spilt forza online heller. Endte opp med å kjøpe 12 mnd abonnement til over 500 kr fordi den trodde jeg ikke hadde det forrige gang og nå har jeg samme problemet igjen. What to do? Blir passende dyrt om jeg skal kjøpe nytt abonnement hver gang jeg skrur på xboxen. Faens møkk! Endret 8. september 2014 av Sending! Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Ta kontakt med support. Jeg gjorde det en gang tidligere hvor jeg hadde problem med mitt abonnement. Endte med at de sendte meg en kode for 12 mnd Gull og da fungerte det. Det var visstnok noe problemer hvis man avslutter fast trekk og bytter det ut med kode, for min konto var blitt låst selv om jeg hadde betalt for 12 mnd Gull. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Hvordan sjekker jeg om Gold membership er aktiv? Får igjen denne "Gamer Profile does not have access" i FIFA, og mistenker det er fordi den tror jeg ikke har Gold. *Edit* Helt tydelig at den fortsatt tror jeg ikke har Gold, får ikke spilt forza online heller. Endte opp med å kjøpe 12 mnd abonnement til over 500 kr fordi den trodde jeg ikke hadde det forrige gang og nå har jeg samme problemet igjen. What to do? Blir passende dyrt om jeg skal kjøpe nytt abonnement hver gang jeg skrur på xboxen. Faens møkk! Morn du. Får det samme problemet i ny og ne også, akk samme på FIFA. Alt du behøver å gjøre da er å logge ut og inn av Xbox Live profilen din så burde det være i orden.Samt starte FIFA på nytt. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Så når kan jeg spille Destiny? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Har du prøvd å starte spillet da? Om det ikke fungerer, så kan du eventuelt prøve igjen i natt 00:00 eller så skal det være oppe en eller annen gang imorgen tidlig.. Rundt 08:00 eller noe, quote meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Hvordan sjekker jeg om Gold membership er aktiv? Får igjen denne "Gamer Profile does not have access" i FIFA, og mistenker det er fordi den tror jeg ikke har Gold. *Edit* Helt tydelig at den fortsatt tror jeg ikke har Gold, får ikke spilt forza online heller. Endte opp med å kjøpe 12 mnd abonnement til over 500 kr fordi den trodde jeg ikke hadde det forrige gang og nå har jeg samme problemet igjen. What to do? Blir passende dyrt om jeg skal kjøpe nytt abonnement hver gang jeg skrur på xboxen. Faens møkk! Morn du. Får det samme problemet i ny og ne også, akk samme på FIFA. Alt du behøver å gjøre da er å logge ut og inn av Xbox Live profilen din så burde det være i orden.Samt starte FIFA på nytt.Har prøvd å logge ut og inn, dra ut ledningen til boxen, slette brukeren fra xbox'n og legge den til på nytt, ingenting hjelper. Får vel bare kontakte support. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Interessant innlegg på det offisielle Xbox One-forumet, i den tråden de fleste av oss kjenner til nå. I forhold til den smått beryktede ulyden. After returning my two defective units to Amazon, I decided to purchase another one from my local retailer and finally got lucky. No weird noises and works the way it should. Somebody on a different message board mentioned that in his experience consoles with the Lot No. 1407x, 1408x, 1411x, or 1420x were defective. Mine has the No. 1419x and does NOT have a defect. I live in Germany. Dette kan være interessant for de av dere som har en Xbone å sjekke ut. Om bare UPS og Posten kunne fått fingra ut av r**** og levert min konsoll, så jeg hadde sluppet å sitte så lenge på pinebenken.. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Så når kan jeg spille Destiny? Om du har kjøpt fysisk, kan du spille nå. Har du kjøpt digitalt fra US Store må du vente til i morgen tidlig kl 09.00. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Hvordan sjekker jeg om Gold membership er aktiv? Får igjen denne "Gamer Profile does not have access" i FIFA, og mistenker det er fordi den tror jeg ikke har Gold. *Edit* Helt tydelig at den fortsatt tror jeg ikke har Gold, får ikke spilt forza online heller. Endte opp med å kjøpe 12 mnd abonnement til over 500 kr fordi den trodde jeg ikke hadde det forrige gang og nå har jeg samme problemet igjen. What to do? Blir passende dyrt om jeg skal kjøpe nytt abonnement hver gang jeg skrur på xboxen. Faens møkk! Man kjøper selvfølgelig ikke Xbox live dyrt fra MS når det finnes rimeligere alternativ. Ikke at dette hjelper deg med problemene du har, men det finnes en rekke sider man kan handle en del billigere koder på. Endret 8. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå