Coney Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Her er lyden https://www.youtube.com/watch?v=cLYQyF6hA0E Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Coil Whine er noe som kan ordnes med en firmware. Og jeg leste på at en moderator på Xbox forumet sa at det trolig var en ny firmware på vei om ikke så lenge. Det kan ordne problemet. Uansett så er Coil Whine ikke noe farlig. Men det er selvfølgelig veldig irriterende om lyden er høy. Om jeg hadde en konsoll med dette problemet så ville jeg ventet litt med å sende den i retur. Vent en liten stund å se om dem kan ordne dette via en firmware oppdatering. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Da burde vel Microsoft også formidle dette til Gamestop, Elkjøp osv. Slik at de ikke tar inn konsollen og ber dem vente på update fra MS. Håper MS er raske med å få ut updaten da! Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Støtte på et lite problem nå. Skulle prøve å broadcaste litt Minecraft, og det fungerte greit. En venn joina gamen min og snakka som bare det, men han hørte tydeligvis ikke hva jeg sa til han. Snakka i et sett jeg også, men null respons. Noen som har hatt noen problemer med headsettet? Eller så er det partychaten som fortsatt er litt buggy. Hadde samme problemet når naboen og jeg skulle spille Destiny betaen og vi fikk fiksa det til slutt ved og launche partychatten først og så spillet etterpå Da det ikke funket var jeg ikke i noe party. Han snakket til meg in-game. Jeg hørte han, men han hørte ikke meg. Jeg sendte Party invite til han senere. og det funka fint. Cool fint det ordna seg 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Da burde vel Microsoft også formidle dette til Gamestop, Elkjøp osv. Slik at de ikke tar inn konsollen og ber dem vente på update fra MS. Håper MS er raske med å få ut updaten da! Det er jo ikke 100% sikkert at det er coil whine. Og at det kan ordnes med en firmware oppdatering. Men hadde jeg hatt en slik XBO så hadde jeg bare spilt ivei og krysset fingrene for en ny firmware. Er ihvertfall kjedelig å sende en helt ny XBO til service. For du får ikke den tilbake men en brukt refurbished utgave. Men med full garanti selvf. Endret 7. september 2014 av LarZen 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Da burde vel Microsoft også formidle dette til Gamestop, Elkjøp osv. Slik at de ikke tar inn konsollen og ber dem vente på update fra MS. Håper MS er raske med å få ut updaten da! Det er jo ikke 100% sikkert at det er coil whine. Og at det kan ordnes med en firmware oppdatering. Men hadde jeg hatt en slik XBO så hadde jeg bare spilt ivei og krysset fingrene for en ny firmware. Er ihvertfall kjedelig å sende en helt ny XBO til service. For du får ikke den tilbake men en brukt refurbished utgave. Men med full garanti selvf. Hadde jeg ikke godtatt... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Hadde jeg ikke godtatt... Er dessverre slik systemet er. Både Sony og Microsoft gjør det på samme måte. Alternativet er selvfølgelig å levere til butikken du handlet via. Bytte i ny eller få pengene tilbake. Kjedelige greier det her. Håpe det ordner seg for dem berørte raskt og enkelt via en firmware. Ellers så er MS veldig raske med å sende "ny" konsoll. Endret 7. september 2014 av LarZen Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Er dessverre slik systemet er. Både Sony og Microsoft gjør det på samme måte. Alternativet er selvfølgelig å levere til butikken du handlet via. Bytte i ny eller få pengene tilbake. Kjedelige greier det her. Håpe det ordner seg for dem berørte raskt og enkelt via en firmware. Ellers så er MS veldig raske med å sende "ny" konsoll. Det betyr vel ikke at det er lovlig for det. Å gi tilbake en annen konsoll hadde jeg som sagt aldri godtatt... hadde jeg ikke visst om dette før jeg sendte den på service å fått tilbake en annen brukt konsoll hadde jeg nektet å ta i mot den. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Det betyr vel ikke at det er lovlig for det. Å gi tilbake en annen konsoll hadde jeg som sagt aldri godtatt... hadde jeg ikke visst om dette før jeg sendte den på service å fått tilbake en annen brukt konsoll hadde jeg nektet å ta i mot den. Regner med disse selskapene har orden på det juridiske rundt dette Men det har jo egentlig ikke noe å si. Det er jo samme maskin og fordelen er jo at du får ny garanti som starter på nytt når du får "ny" maskin. Skal også nevnes at konsollene er refurbished og fremstår som helt nye. Endret 7. september 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Antallet med Xbox One på vennelista mi, har doblet seg etter offisiell norsk lansering. Kan tyde på at det faktisk er folk som ventet på at den skulle være offisielt tilgjengelig. (Ikke at den statistikken skal være representativ.) Kan vel legge til at Komplett sier de har sendt ut 1000 konsoller den siste uka. Mener å huske at det var noen som mente at "de som hadde lyst på Xbox One, hadde allerede kjøpt den". EA Access viser å være en herlig tjeneste. 199 kr i året er det absolutt verdt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 EA Access er rett og slett genialt. At Sony ikke vil ha det på PS4 er en gigantisk tabbe. 1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Jeg har og den knitre lyden i xboxen.Kjøpt fra spaceworld på kvadrat i sandnes.. Noen andre som har samme problem og tenker å levere den inn i butikken? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 (endret) So... Basicly så får de som har ventet til norsk lansering dårligere konsoller enn de som importerte? Eller er det stort sett den uten Kinect som har problemer? Angrer uansett ikke på at jeg kjøpte min fra Tyskland før jul. Endret 7. september 2014 av Cappo Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Er det en DOA så har man vel krav på ny vare. Er iallefall slik praksis fra flere produsenter jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Merker også at flere har XboxOne etter norske lanseringen blant de jeg har på vennelista. Folk jeg ikke har sett online det siste året til og med. Endret 7. september 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Regner med disse selskapene har orden på det juridiske rundt dette Men det har jo egentlig ikke noe å si. Det er jo samme maskin og fordelen er jo at du får ny garanti som starter på nytt når du får "ny" maskin. Skal også nevnes at konsollene er refurbished og fremstår som helt nye. Hvis refurbished betyr 100% som ny og fri for riper (da mener jeg 100% fri) så er det vel ikke ett problem. Men å sende inn en 100% ny konsoll å få tilbake en med småriper er ikke aktuelt!!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Jeg har og den knitre lyden i xboxen. Kjøpt fra spaceworld på kvadrat i sandnes.. Noen andre som har samme problem og tenker å levere den inn i butikken? Gjorde det på lanseringsdagen, testet nye konsollen i butikken og den var fin. Helt til man hadde oppdatert maskinen vel og merke. Samme dritten etter det. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Har expert 30 dagers angrerett? Står ingen ting på kvitteringen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Ja Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Litt på sidelinjen av dette med Xbox One lyder, i min jakt på svar på nett hvorfor mine Turtle Beach PX4 IKKE virker som de skal - selv med Microsoft sin Stereo Headset Adapter - så kom jeg over DENNE tråden. Det viser seg at mange har problemer med knitrelyder og lignende på diverse headset, ETTER en juni oppdatering. Etter linken å bedømme, har Microsoft ikke akkurat vært så aktive til å løse de problemene heller.. Ellers, er det noen her med Xbox One uten kinnect som bruker ordentlige gaming headset? Isåfall, hvilke da? Jeg bruker Turtle Beach XO Seven, bra lyd men sliter selv med at lyden hakker litt av og til.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå