Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en ting jeg lurer på, angående ulyden som mange får ifra sine Xboxer. Tror dere årsaken/opphavet er teknisk sett ufarlig for maskinen, eller tar maskinvaren i konsollen skade av dette?

Eller er det bare ørene våre som tar skade/irriteres?

Ser at det er en del av de som har kommentert på den tråden som eksisterer på xbox.com, som kanskje tror det er coil whine.

Lenke til kommentar

Kan en kjøpe kinect stand-alone?

Også.. Noen som har EA Access? Det er jo svinbillig med tanke på hvilke spil du får spille.. Tanker rundt den?

Jeg syns EA access er bra. Har noen spill der jeg ikke ville kjøpt til vanlig, men koser meg faktisk med nfs rivals som kom dit i går. Og 5 Dager head start på nye spill er ikke gærnt det.

Prisen for appen samt 10% rabatt på dlc etc gjør vel at produktet er tjent inn før året er omme.

Så, kommer til å fortsette med EA access.

Du kan jo se det slik at du betaler 52øre/dag for EA Access med et årsabonnement.

Mye verdi for pengene. NFS Rivals til halv pris er jo dyrere enn et årsabonnement.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En liten update fra meg: Min bror har også fått sin Xbox One nå, og jeg fikk låne strømforsyninga hans for å teste på min bråkete maskin. Tenkte det var verdt et forsøk.

Nesten all knitringen forsvant! :ohmy:

Da har jeg fått testen å koble opp Kinect til min nylig produserte konsoll.

Koblet den i konsollen og slo på, satte opp kinect og knitringen var ikke så intens som før, men fortsatt langt over par i forhold til min gamle konsoll. Prøvde for morro skyld med en hard reset av konsollen og samt å tilbakestille konsollen til fabrikkinnstillingene og satte opp Kinect på ny med de samme resultatene.

Så Kinect eller ei på min konsoll er like langt :(

Tror du du kunne lånt strømforsyningen til denne personen også? Teste ut om det bare er tilfeldig at det hjalp hos meg...

Om andre med knitrebox har muligheten til å teste med annen strømforsyning anbefales det absolutt.

Lenke til kommentar

Kjøpte denne (link under) på Elkjøp Tiller på fredag med levering trolig neste uke, hører nå rykter om at spillene kun er digitale altså at man ikke får med diskene.

Noen som vet hva som er riktig?

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/XONE500FF/xbox-one-500-gb-fifa-15-forza-5-motorsport

Digitalt. Fifa 15 er ikke lansert enda

Antar kvaliteten på spillet uansett er det samme eller... altså at digital versjon uten disk ikke er en strippet versjon eller B versjon?

Men hvis Fifa ikke er lansert enda... vil det ikke fungere før lansering da?

Lenke til kommentar

Litt på sidelinjen av dette med Xbox One lyder, i min jakt på svar på nett hvorfor mine Turtle Beach PX4 IKKE virker som de skal - selv med Microsoft sin Stereo Headset Adapter - så kom jeg over DENNE tråden.

Det viser seg at mange har problemer med knitrelyder og lignende på diverse headset, ETTER en juni oppdatering. Etter linken å bedømme, har Microsoft ikke akkurat vært så aktive til å løse de problemene heller..

Ellers, er det noen her med Xbox One uten kinnect som bruker ordentlige gaming headset? Isåfall, hvilke da?

Lenke til kommentar

Har selv vært så heldig å få denne "knirkinga", får høre med Gamestop på mandag... Kjedelig når en i tillegg har lastet ned Forza og FIFA, men de binder seg vel til kontoen så det er jo bare å laste de ned på en eventuelt ny xbox. Har dog Day One Edition så tviler på de har flere av dem på lager...

Her er video av det fordi som lurer:

Edit: Har i tillegg den jævlig fine lyden når man kobler til strøm, fucking perfect...

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...