Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mye er vel noe hardt å ta i, RROD forgje gen. synes jeg var uakseptabelt mye. men dette er liten skala i forhold.

Sony har også problemer med HW, det er heller ikke noe nytt at konsoller kan ha problemer når de blir laget i så stor kvanta.

Liten skala? Dette gjelder tross alt alle de nyproduserte konsollene.

Lenke til kommentar

mye er vel noe hardt å ta i, RROD forgje gen. synes jeg var uakseptabelt mye. men dette er liten skala i forhold.

Sony har også problemer med HW, det er heller ikke noe nytt at konsoller kan ha problemer når de blir laget i så stor kvanta.

Feil, problemet finnes ikke på noen av de tre som kameratene mine kjøpte i går

Lenke til kommentar

Om det var uten Kinect, så ville jeg sjekket om det ikke er en av de eldre importutgavene de har kjøpt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hvor har du det fra? Har de laget en statistikk over det allerede?

Lenke til kommentar

Om det var uten Kinect, så ville jeg sjekket om det ikke er en av de eldre importutgavene de har kjøpt.

Det var pakkene med fifa 15 og forza så tviler

Lenke til kommentar

Da har jeg fått testen å koble opp Kinect til min nylig produserte konsoll.

Koblet den i konsollen og slo på, satte opp kinect og knitringen var ikke så intens som før, men fortsatt langt over par i forhold til min gamle konsoll. Prøvde for morro skyld med en hard reset av konsollen og samt å tilbakestille konsollen til fabrikkinnstillingene og satte opp Kinect på ny med de samme resultatene.

Så Kinect eller ei på min konsoll er like langt :(

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Vi skulle nesten startet en egen tråd med poll og det hele rundt dette her, er kanskje ikke så interessant for de med fungerende konsoll å lese igjennom flere siden med Doom & glooom? Skal snart på jobb så har ikke tid eller anledning til å få mekke sammen noen skikkelig tråd/åpningsinnlegg og poll!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Får melde meg i rekka med de som ikke har problemer!

Har fått satt opp med TV i dag, kjedelig å ikke ha noen one guide, og xboxen skjønte ikke helt hvilken dekoder jeg har heller (viasat parabol).

Men jeg styrer alt med en Harmony touch (virker fint mot xboxen) og da er alt i orden. Ulempen er at jeg da ikke får brukt xbox on/turn off. Det er litt kjipt.

Ellers: Dama som ikke liker spill syns den var en artig sak, og hun syntes stemmestyring var ganske morsomt. Med apper som netflix og reddx (hører rykter om en plex app også) kan hun nok ende opp med å bli en fast bruker av xboxen. Kanskje jeg får henne med på noen spill-økter også :). Men erger meg litt over at jeg viste henne "xbox turn off"! :p

Endret av Bottekott
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er alt for tidlig å si noe om hvor stort problemet er. Siden det er såpass mange som får et problem med en gang så eksploderer det, og det ser ut som om det er mye, mye større enn det egentlig er. Så man må egentlig vente og bare håpe på det beste. Tviler egentlig på at problemet er på størrelse med f.eks RRoD.

Lenke til kommentar

Kan en kjøpe kinect stand-alone?

Også.. Noen som har EA Access? Det er jo svinbillig med tanke på hvilke spil du får spille.. Tanker rundt den?

Jeg syns EA access er bra. Har noen spill der jeg ikke ville kjøpt til vanlig, men koser meg faktisk med nfs rivals som kom dit i går. Og 5 Dager head start på nye spill er ikke gærnt det.

Prisen for appen samt 10% rabatt på dlc etc gjør vel at produktet er tjent inn før året er omme.

Så, kommer til å fortsette med EA access.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...