Windoge Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Fikk min kjære Xbox One i dag! Fornøyd! Stillegående sak. Knitringen folk påpeker er nok bare harddisken som gjør jobben sin. Merket det selv når les skrudde den på og lastet ned ting. Knitringen eksisterer ikke ellers. Selv har jeg ett problem. Jeg får ikke valgt Norge! Noen andre som opplever dette? Helt feil. Flere av oss har hatt en fungerende Xbox, så vi vet hva vi snakker om. Dessuten er det er snart 13 sider lang tråd om dette på det offisielle forumet til Xbox One. Lenke til kommentar
Misky Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Vet ikke om det er blitt nevnt før, men kan ikke noen som har kjøpt Xbox One uten kinect i dag - som IKKE har knitrelyd - komme fram å fortelle en solskinnshistorie? Jeg sitter forresten her uten min Day One versjon (som jeg skrev i den andre tråden), for den kommer vel etter helga. Så kikket jeg selvsagt på Xbox forumets side og ble helt oppgitt over alle problemene, og ikke minst MANGEL på problemløsning fra Microsoft sin side. Nå gruer jeg meg nesten til å pakke opp eska, og jeg som hadde gledet meg sånn, og HÅPT at Microsoft hadde brukt dette året Xbox One har vært ute til å lage en solid og driftsikker utgave til oss som måtte vente "Av og til er lyset i tunnellen et møtende tog" er ordtaket jeg kom til å tenke på (Får få ut litt steam ved å spille GTA5 på PS3 så lenge..) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Det er ikke HDD, og den gjør nok jobben sin. Men det er ikke det som er problemet her må du skjønne. Eller mener du HDD kun skal jobbe når man ikke bruker maskinen? Selv i always-on modus? Og så når man fyrer opp ett spill som ligger på HDD så skal det bli rolig? Hvor ligger logikken i det ? Jeg sa vel ikke det? Har ikke prøvd noen spill enda, så vet ikke hvordan den er da. Men så langt høres bare knitringen når jeg laster ned ting osv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Da har du nok en velfungerende konsoll Lenke til kommentar
Willyw Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Ja folkens, håper dere slipper denne jævla dritten her (ikke min video altså, men ca sånn er det) Så kommer spørsmålet, gå direkte via MS eller gå tilbake til Gamestop? Videoen er fra november i fjor, så problemet er vel ikke nytt ? Uansett kjedelig å få en konsoll som ikke lever opp til forventningene dine. Får min konsoll onsdag/torsdag i neste uke. Håper på en feilfri konsoll. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Da har du nok en velfungerende konsoll Det er ikke sikkert. Som sagt, har jeg ikke testet den så mye enda :-) Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Joda... Så jada... Jeg måtte skru av maskinen nå før jeg fikk testa noe særlig. Orket rett og slett ikke dette bråket. Høres ut som en harddisk fra 1992 som jobber på spreng. Sukk... Dette er en Day One-utgave MED Kinect. Noe sier meg at dette er et ganske utbredt problem. Kontrolleren er dritdigg da! Det er da noe... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Da har du nok en velfungerende konsoll Det er ikke sikkert. Som sagt, har jeg ikke testet den så mye enda :-) Prøv å sett konsollen i always-on modus, ligger den å knitret så er det noe ugang inni der...du skal kun høre svak viftelyd fra selve konsollen om du legger øret inntil. PSU derimot kan knitre noe den også, min første gjorde akkurat det når den stod i always-on, så derfor brukte jeg ikke den modusen særlig mye. Endret 5. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Har den på always-on nå. Tror jeg laster ned 2 spill for øyeblikket. Skal gå opp å sjekke etterpå :-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Voldsomt til syting da, skjønner det er kjipt men det er ikke verre enn å bytte den inn Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Joda... Så jada... Jeg måtte skru av maskinen nå før jeg fikk testa noe særlig. Orket rett og slett ikke dette bråket. Høres ut som en harddisk fra 1992 som jobber på spreng. Sukk... Dette er en Day One-utgave MED Kinect. Noe sier meg at dette er et ganske utbredt problem. Kontrolleren er dritdigg da! Det er da noe... Da er alle nye utgaver berørt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Voldsomt til syting da, skjønner det er kjipt men det er ikke verre enn å bytte den inn Og få en ny med samme problem. Har jeg allerede gjort det i dag. Og Gamestop har ikke flere igjen med det første. Selvfølgelig syter vi når sånt dritt som dette her skjer i tillegg til at MS ellers har rotet til lanseringen. Forstår frustrasjonen som er fullt berettighet. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Voldsomt til syting da, skjønner det er kjipt men det er ikke verre enn å bytte den innFor det første: Man har helt klart lov til å klage på å få en defekt konsoll etter 1 år ekstra ventetid. For det andre: Alle konsoller uten kinect (samt de mange med kinect) ser ut til å ha samme problemet. Så når du bytter den inn, ender du opp med defekt konsoll nr 2. Jeg kjøpte min konsoll på release dagen fra Tyskland og fikk feilfri vare, men har fortsatt full forståelse for alle som er skuffa nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_one_support/f/4269/t/1805665.aspx Folk er ikke happy. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 (endret) http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_one_support/f/4269/t/1805665.aspx Folk er ikke happy. Kommer ikke inn på den linken en gang, har klikka helt her EDIT: Chrome fikset det! Endret 5. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
Ingeniør Magnus Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Hva er dette kode-greiene på TV'n? Hvordan finner jeg koden? Jeg har en LG 50" Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Men, vet noen hvorfor jeg ikke får valgt Norge? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Om det stemmer så er det mange som Mala, altså som har erstattet konsollen med feil og fått en ny med feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Voldsomt til syting da, skjønner det er kjipt men det er ikke verre enn å bytte den inn Og få en ny med samme problem. Har jeg allerede gjort det i dag. Og Gamestop har ikke flere igjen med det første. Selvfølgelig syter vi når sånt dritt som dette her skjer i tillegg til at MS ellers har rotet til lanseringen. Forstår frustrasjonen som er fullt berettighet. såpass ja, haha den er kjip, bare og fortsette å prøve Hva er dette kode-greiene på TV'n? Hvordan finner jeg koden? Jeg har en LG 50" den skal finne TVen selv, når du setter det opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Voldsomt til syting da, skjønner det er kjipt men det er ikke verre enn å bytte den innFor det første: Man har helt klart lov til å klage på å få en defekt konsoll etter 1 år ekstra ventetid. For det andre: Alle konsoller uten kinect (samt de mange med kinect) ser ut til å ha samme problemet. Så når du bytter den inn, ender du opp med defekt konsoll nr 2. Jeg kjøpte min konsoll på release dagen fra Tyskland og fikk feilfri vare, men har fortsatt full forståelse for alle som er skuffa nå. ja, enig i det, sa ikke noe imot det, men to sider med sytig ble litt for mye av det gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå