avtrekkeren Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Aha, jo jeg har gjort det - men det ser ut til at jeg må velge norsk språk for å få norsk locale? :| Hva i all verden er poenget med å kunne stille inn språk og locale separate hvis de er låst likevel? Gah... Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Jeg fikk Xbox One Day One Edition med kinect og FIFA 15 og Forza 5 i dag. For de som lurer så står det "DAY ONE" på kontrolleren. Inget årstall som på den ifjor. Bestilte fra CDON i november. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 For oss som har import - skulle man ikke kunne endre locale til Norsk på konsollen nå? Jeg får kun de gamle landene... har ikke vært noen oppdatering til konsollen min i dag heller :| Viker som du må sette språk til Norsk da endrer land seg til Norge selv om det ikke dukker opp i listen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Bittelitt off-topic, men er det noen her som vet om det er noen spill på PC som støtter impulse trigger-greia på gamepadsene? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Jeg fikk Xbox One Day One Edition med kinect og FIFA 15 og Forza 5 i dag. For de som lurer så står det "DAY ONE" på kontrolleren. Inget årstall som på den ifjor. Bestilte fra CDON i november. Får du spilt Fifa 15? Eller må du vente til release? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Virka helt fint, oppdaterte og fikk samme drittlyden jeg å... I tillegg så fikk jeg at noe gikk galt så måtte oppdatere igjen, å nå får jeg bare det var ett problem med oppdateringen... To tomler ned! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Virka helt fint, oppdaterte og fikk samme drittlyden jeg å... I tillegg så fikk jeg at noe gikk galt så måtte oppdatere igjen, å nå får jeg bare det var ett problem med oppdateringen... To tomler ned! Føler med deg.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Får plutselig ikke spilt FIFA online. Må jeg bytte til Norge som location? Får "Your Gamer Profile does not have the correct permissions to access this feature." Edit : Glem det, etter to x restart så funka det. Endret 5. september 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Virka helt fint, oppdaterte og fikk samme drittlyden jeg å... I tillegg så fikk jeg at noe gikk galt så måtte oppdatere igjen, å nå får jeg bare det var ett problem med oppdateringen... To tomler ned! Har hatt tre slike. Føler med deg. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Hm, jeg testet Ultimate Team nå, men får ikke komme inn der i det hele tatt... dvs, det står bare "downloading latest update" - og når den er ferdig, og jeg prøver å starte UT igjen, så skjer det samme all over... :§ Lenke til kommentar
Ingeniør Magnus Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Right. Så oppdateringen ble endelig ferdig. FOR EN SMOOTH INTERFACE! Nå må jeg laste ned 40 gb for å spille forza. At de ikke kunne servert med oss en disk... Det tok noen timer for å laste ned 400 mb med oppdatering. Tar vel en uke å laste ned forza. Finnes det en annen måte?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Kjøp spillet fysisk. Men du må vel laste ned en oppdatering på 5-6gb da om jeg ikke husker feil. Endret 5. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Right. Så oppdateringen ble endelig ferdig. FOR EN SMOOTH INTERFACE! Nå må jeg laste ned 40 gb for å spille forza. At de ikke kunne servert med oss en disk... Det tok noen timer for å laste ned 400 mb med oppdatering. Tar vel en uke å laste ned forza. Finnes det en annen måte?? Skaff deg bedre nett? Lastet ned 40gig Forza på noen få timer her i går (og kunne spille i vei fra den var ca 20% nede). 1 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Hei, Måtte bytte inn min forza og fifa bundle pakke pga knitrelyd som er beskrevet her. Måtte få vanlig xone uten spill. Noen som vet hvordan jeg kan sjekke om dette er norsk eller import? Under står det: xbox one console en/nl/fr/de/pt/es. Edit: sorry, står jo huket av for en rekke språk under her. Deriblant Norge.. Endret 5. september 2014 av c7Nn Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Arg. Kom hjem i stad med ny Xbox one og den kniter og koser seg. Ikke veldig høyt, men nok til at du legger merke til det stort sett hele tiden. Forsvinner så fort jeg går inn i et spill. Tok den med tilbake til min lokale Expert butikk (Storo) Testet med en annen konsoll som oppførte seg på samme måte så de virket fast bestemt på at det var vifta og at det skulle være sånn BTW: Skal dere ha tak i Super Time Force (En av gratisspillene denne mnd) må dere sette område på konsollen til f.eks usa og laste ned derfra.. Endret 5. september 2014 av mrmee Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Arg. Kom hjem i stad med ny Xbox one og den kniter og koser seg. Ikke veldig høyt, men nok til at du legger merke til det stort sett hele tiden. Forsvinner så fort jeg går inn i et spill. Tok den med tilbake til min lokale Expert butikk (Storo) Testet med en annen konsoll som oppførte seg på samme måte så de virket fast bestemt på at det var vifta og at det skulle være sånn BTW: Skal dere ha tak i Super Time Force (En av gratisspillene denne mnd) må dere sette område på konsollen til f.eks usa og laste ned derfra.. Hvem bruker Norge som region uansett? hah Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Arg. Kom hjem i stad med ny Xbox one og den kniter og koser seg. Ikke veldig høyt, men nok til at du legger merke til det stort sett hele tiden. Forsvinner så fort jeg går inn i et spill. Tok den med tilbake til min lokale Expert butikk (Storo) Testet med en annen konsoll som oppførte seg på samme måte så de virket fast bestemt på at det var vifta og at det skulle være sånn BTW: Skal dere ha tak i Super Time Force (En av gratisspillene denne mnd) må dere sette område på konsollen til f.eks usa og laste ned derfra.. Det skal absolutt ikke være sånn. Hvordan kan MS mene at One skal være ett midtpunkt i stua når det bråker og kvitrer så jævlig? Endret 5. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Kommer en knitrelyd fra min også. Bråker hvertfall mye mer enn min PS4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Og det fortsetter.. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Så knitrer denne også!! Hva skjer? Er jeg maks uheldig eller har Norge fått alle defekte enhetene resten av verden ikke ville ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå