aBadMan Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 (endret) "Scheduled Delivery:Tuesday, 09/09/2014, By End of Day" -.- Det bruker jo ikke alltid å stemme det som står der, men de kunne sikkert sendt ut litt tidligere. Endret 4. september 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 "Scheduled Delivery:Tuesday, 09/09/2014, By End of Day" -.- Det bruker jo ikke alltid å stemme det som står der, men de kunne sikkert sendt ut litt tidligere. dato vil endre seg når den går videre til tyskland i natt. så en tur innom sverige så er den i oslo i morgen tideligt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Dere som får tilsendt kontrollere til en billig penge, hvor mange bestilte dere? Jeg og noen andre som bestilte 3 stk (eller fler) ser ikke ut til å få. Har alle dere som bestilte 2 eller 1 fått ordren igjennom?En kamerat bestilte 10, og ser ut til å få de. Pengene ble trekt på tirsdag hvertfall. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 "Scheduled Delivery:Tuesday, 09/09/2014, By End of Day" -.- Det bruker jo ikke alltid å stemme det som står der, men de kunne sikkert sendt ut litt tidligere. dato vil endre seg når den går videre til tyskland i natt. så en tur innom sverige så er den i oslo i morgen tideligt. Ser at min dato endret seg fra 08/09/2014 til 11/09/2014. Lurer på om UPS tar med frakt av Posten i betraktning da.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 "Scheduled Delivery:Tuesday, 09/09/2014, By End of Day" -.- Det bruker jo ikke alltid å stemme det som står der, men de kunne sikkert sendt ut litt tidligere. dato vil endre seg når den går videre til tyskland i natt. så en tur innom sverige så er den i oslo i morgen tideligt. Det er feil. Kun de som har express shipping får den i morgen. Standard vil ta lengre tid. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Hvorfor får noen standard og andre express egentlig? Fikk express selv, kan jeg forvente pakken i morgen kveld da? Bor i Hedmark btw. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Hvorfor får noen standard og andre express egentlig? Fikk express selv, kan jeg forvente pakken i morgen kveld da? Bor i Hedmark btw. Har du UPS dekning har du den i morgen tidlig. Jeg fikk min klokken 10:30, og ble da sendt 23:00 kvelden før. Hvis ikke du har dekning vil posten ta over, og det vil ta et par dager til. Hvor i hedmark bor du? Endret 4. september 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Mer eller mindre alt sendes som Express fra Microsoftstore. Jeg har 2 pakker på vei, tidligere i dag sto det 5. Sep levering på begge 2. Ene er nå endret til 8. Sep. I morgen tidlig er den nok tilbake til 5. Sep Det viktige er hvor i Norge du bor. Uten UPS dekning får du den ikke fredag, Express eller ei Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Hvorfor får noen standard og andre express egentlig? Fikk express selv, kan jeg forvente pakken i morgen kveld da? Bor i Hedmark btw.Vil tro det kommer an på hvor man bor. Har ikke UPS ekspress rute der du bor, må man vel ta til takke med standard levering, som sikkert ender opp på postkontoret. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Hvorfor får noen standard og andre express egentlig? Fikk express selv, kan jeg forvente pakken i morgen kveld da? Bor i Hedmark btw. Hvor i Hedmark bor du? Bor I Hedmark selv, så er litt spent på hvordan UPS dekningen er hvor jeg bor, Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Hvorfor får noen standard og andre express egentlig? Fikk express selv, kan jeg forvente pakken i morgen kveld da? Bor i Hedmark btw. Hvor i Hedmark bor du? Bor I Hedmark selv, så er litt spent på hvordan UPS dekningen er hvor jeg bor, Søk opp å se. Hamar har express dekning så jeg. Rena har ikke Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Jeg bor sju minutter unna Hamar sentrum. På jobb fra ni til fem, men, men. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Ok, Hamar har nok dekning ja. BTW, hvordan får man sjekket UPS dekningen? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Ok, Hamar har nok dekning ja. BTW, hvordan får man sjekket UPS dekningen? UPS.com Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Ok, Hamar har nok dekning ja. BTW, hvordan får man sjekket UPS dekningen? UPS.com Noe spesielt sted på UPS.com jeg må se etter? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Vel, min ankom akkurat Köln i hvert fall. Ble da også oppdatert til at den skal leveres i morgen, sto "Mandag 08/09/2014" inntil da. Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Da fikk jeg mail om at di 10 kontrollene jeg bestilte til 55,- pr stk har blitt sendt! Herlig! Skal selge alle 10 vel og merke da jeg ikke kommer til og anskaffe meg X1 siden jeg har PS4 allerede. Hvorfor fikk enkelte avvist ordren? Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Min nå kommet til Köln også, og leveringsdato har nå blitt justert tilbake til 08/09/2014, etter en liten tur på 11/09/2014. Endret 4. september 2014 av Gil_Galad90 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Min sto leveringsdato 08.09, men så ringte DHL nå og så den kommer etter klokken 12 i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Det ser ut som folk som har bestilt på CDON ikke før Xboxen i dag. "Min" har i hvert fall ikke kommet frem. Da er det vel bare å gi F i den fra CDON, og stikke innom Elkjøp/Expert i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå