Windoge Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg bor i Tromsø, lurer på om jeg må vente til mandag... Edit: Står at den ble sendt med "UPS Express Saver®" Bring overtar i Tromsø. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Dere som får tilsendt kontrollere til en billig penge, hvor mange bestilte dere? Jeg og noen andre som bestilte 3 stk (eller fler) ser ikke ut til å få. Har alle dere som bestilte 2 eller 1 fått ordren igjennom? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg bestilte 2 og min gikk ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg bestilte tre. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Var på Elkjøp Notodden idag. Dem har fortsatt igjen XBO EU utgave med Kinect som dem nå selger til 2990kr. Etter hva jeg forstod så skulle dem som kjøper den få med disse spillene som er bundlet i dem andre pakkene....bare et tips for folk i nærheten Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Noen her med norsk Xbox One? Har en importversjon, og jeg er redd for å bytte land til Norge for det ser ikke ut som om NFL-appen er tilgjengelig der. Kan noen som har valgt Norge som bosted på boxen bekrefte/avkrefte om NFL-appen er mulig å laste ned? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Noen her med norsk Xbox One? Har en importversjon, og jeg er redd for å bytte land til Norge for det ser ikke ut som om NFL-appen er tilgjengelig der. Kan noen som har valgt Norge som bosted på boxen bekrefte/avkrefte om NFL-appen er mulig å laste ned? Last den ned på USA store og skift til Norge og se om den vil virke? Skift tilbake om ikke...du kan skifte region å språk akkurat som det passer deg. Endret 4. september 2014 av LarZen Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Har vi hørt noe mer om hva som er tilgjengelig ved launch her til lands? Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Noen her med norsk Xbox One? Har en importversjon, og jeg er redd for å bytte land til Norge for det ser ikke ut som om NFL-appen er tilgjengelig der. Kan noen som har valgt Norge som bosted på boxen bekrefte/avkrefte om NFL-appen er mulig å laste ned? Last den ned på USA store og skift til Norge og se om den vil virke? Skift tilbake om ikke...du kan skifte region å språk akkurat som det passer deg. Ok, takk for svar, jeg trodde ikke man kunne skifte tilbake igjen nemlig. Dollarkursen er jo veldig mer attraktiv enn NOK Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Dere som får tilsendt kontrollere til en billig penge, hvor mange bestilte dere? Jeg og noen andre som bestilte 3 stk (eller fler) ser ikke ut til å få. Har alle dere som bestilte 2 eller 1 fått ordren igjennom? bestilte 4 dei er sendt, men jeg brukte i tilegg et gavekort på 195 kr for å få en anna sluttsum en andre folk Endret 4. september 2014 av ingeplinge Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Aktivitet på UPS-sporingen min nå. Status for kl. 20:37 er Opprinnelsesskanning. Og forventet leveringsdato er satt til mandag 8. Men dette er vel noe som kan endre seg regner jeg med? Husker ikke helt hvordan leveringen fra UPS var sist gang jeg brukte de i forbindelse med service på strømforsyning. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Andre som har problemer med å få løst inn koder uten kinect? Edit: Nvm løste seg. Endret 4. september 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Fikk du ikke med Kinect likevel? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 når jeg bruker xbox med US som local vil det være problem å løse inn norsk FIFA15 kode? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Fikk du ikke med Kinect likevel? Nope, trodde det utifra Komplett sin produktbeskrivelse på selve siden, men skulle ikke ha uansett så helt greit for min del Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Småræva opplegg fra Komplett uansett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Noen som vet om Gamestop rundt om har åpent klokken 00:00 i dag mtp. konsoll slipp? Har ikke sett noe om det, og det fallt ikke meg inn å spørre heller når jeg var innom og slå til på den innbytte dealen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Småræva opplegg fra Komplett uansett. Litt rart ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Satt XBO på Norsk og gjorde et manuelt søk på oppdateringer. Lasta ned litt over 250mb, ingen anelse hva det var. Ikke noe jeg kan se har blitt lagt til...ei heller Norsk Kinect støtte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Noen her med norsk Xbox One? Har en importversjon, og jeg er redd for å bytte land til Norge for det ser ikke ut som om NFL-appen er tilgjengelig der. Kan noen som har valgt Norge som bosted på boxen bekrefte/avkrefte om NFL-appen er mulig å laste ned? det har ikke noe å si hvilken region du laster ned appen fra. den finnes INGEN regionsperrer noe sted. du må ha en DNS for å bruke div apper. Endret 4. september 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå