Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her med norsk Xbox One? Har en importversjon, og jeg er redd for å bytte land til Norge for det ser ikke ut som om NFL-appen er tilgjengelig der.

Kan noen som har valgt Norge som bosted på boxen bekrefte/avkrefte om NFL-appen er mulig å laste ned?

Last den ned på USA store og skift til Norge og se om den vil virke? Skift tilbake om ikke...du kan skifte region å språk akkurat som det passer deg.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Noen her med norsk Xbox One? Har en importversjon, og jeg er redd for å bytte land til Norge for det ser ikke ut som om NFL-appen er tilgjengelig der.

Kan noen som har valgt Norge som bosted på boxen bekrefte/avkrefte om NFL-appen er mulig å laste ned?

Last den ned på USA store og skift til Norge og se om den vil virke? Skift tilbake om ikke...du kan skifte region å språk akkurat som det passer deg.

Ok, takk for svar, jeg trodde ikke man kunne skifte tilbake igjen nemlig. Dollarkursen er jo veldig mer attraktiv enn NOK :p

Lenke til kommentar

Dere som får tilsendt kontrollere til en billig penge, hvor mange bestilte dere? Jeg og noen andre som bestilte 3 stk (eller fler) ser ikke ut til å få. Har alle dere som bestilte 2 eller 1 fått ordren igjennom?

bestilte 4 dei er sendt, men jeg brukte i tilegg et gavekort på 195 kr for å få en anna sluttsum en andre folk

Endret av ingeplinge
Lenke til kommentar

Aktivitet på UPS-sporingen min nå. Status for kl. 20:37 er Opprinnelsesskanning. Og forventet leveringsdato er satt til mandag 8.

Men dette er vel noe som kan endre seg regner jeg med?

Husker ikke helt hvordan leveringen fra UPS var sist gang jeg brukte de i forbindelse med service på strømforsyning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det har ikke noe å si hvilken region du laster ned appen fra. den finnes INGEN regionsperrer noe sted.

du må ha en DNS for å bruke div apper.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...