Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Destiny som følger Gamestop tilbudet på One, det er den fysiske utgaven ? I så fall har jeg ett eksemplar til salgs siden jeg skal spille det på PS4!:)

 

Leverte i tillegg in 2 fulle bæreposer med gamle spill som ville fungert som loftfyll..så fikk beskjed om å ta meg en tur på senteret ettersom det ville at en god stund å gå igjennom mengden :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, er det noen her som har utfyllende info om hvordan EA Access vil fungere?

Får man full tilgang til NHL 15 fra og med torsdag om man har det? Og hvor lenge er "limited time"?

Og disse Vault titlene, er dette spill man leier så lenge man har et EA abonnement løpende?

Op"lay for a limited time.

Lenke til kommentar

Du får tilgang til NHL 15 fem dager før release, men det betyr ikke at du kan spille det så mye du vil (tydeligvis). Madden kunne man spille i seks timer, så var trialen ferdig og du måtte eventuelt kjøpe en ny periode med EA Access med en annen konto. Og du mister tilgangen til spillet (altså, du må kjøpe det, uansett om du har spilt ferdig de timene eller ei) på utgivelsesdato. Det er bare en liten forsmak på spillet, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Destiny som følger Gamestop tilbudet på One, det er den fysiske utgaven ? I så fall har jeg ett eksemplar til salgs siden jeg skal spille det på PS4! :)

 

Leverte i tillegg in 2 fulle bæreposer med gamle spill som ville fungert som loftfyll..så fikk beskjed om å ta meg en tur på senteret ettersom det ville at en god stund å gå igjennom mengden :p

 

Pakken med Destiny fra CDON er fysiske spill ihvertfall.

Lenke til kommentar

Hei, er det noen her som har utfyllende info om hvordan EA Access vil fungere?

Får man full tilgang til NHL 15 fra og med torsdag om man har det? Og hvor lenge er "limited time"?

Og disse Vault titlene, er dette spill man leier så lenge man har et EA abonnement løpende?

Op"lay for a limited time.

 

Det er nok spill man leier. Uansett dreier det seg om spill som EA like gjerne kunne gitt bort gratis. Hvem bryr seg vel om fjorårets sportsspill når de nye er rett rundt hjørnet?

Lenke til kommentar

Tidligere i sommer kjøpte jeg Xbox One da jeg ikke orket vente helt til konsolleb ble lansert her i Norge i september, jeg er veldig fornøyd med konsollen og spillene.

 

I dag byttet jeg språk og lokasjon fra USA til Norge, bare for å se forskjellen på spillprisene. Jeg ble ikke akkurat sjokkert. Spill som koster 300 kroner i den amerikanske butikken koster 500 - 600 kroner i den norske.

 

Tror dere at norske brukere blir tvunget over til den norske versjonen av Xbox One operativsystemet hvis brukeren allerede bruker den amerikanske versjonen, og i tilegg har kjøpt mange Xbox One spill digitalt fra før av i den amerikanske butikken?

 

Jeg vil nemlig ikke betale 200 - 300 kroner mer for spill.

Lenke til kommentar

Du får tilgang til NHL 15 fem dager før release, men det betyr ikke at du kan spille det så mye du vil (tydeligvis). Madden kunne man spille i seks timer, så var trialen ferdig og du måtte eventuelt kjøpe en ny periode med EA Access med en annen konto. Og du mister tilgangen til spillet (altså, du må kjøpe det, uansett om du har spilt ferdig de timene eller ei) på utgivelsesdato. Det er bare en liten forsmak på spillet, altså.

 

Hmm? Er det virkelig sånn EA Access fungerer? Om det er tilfellet burde folk virkelig boikotte det. Få lov å spille det i 6 timer er ikke akkurat mye å skryte av. Du rekker så vidt å sette deg inn i spill som FIFA og NHL på den tiden. $$$$$

Lenke til kommentar

Kun for de nye spillene, som du da får testet i en "early access". Madden varte i seks timer, og var en stor suksess for EA siden mange kjøpte seg abonnement flere ganger for å kunne spille det mer og mer, så dette vil nok fortsette.

 

Synd at de gjør det slik, men de vil jo tjene mest mulig penger. Likte Early Access modellen de kjørte ifjor og året før der igjen på FIFA hvertfall....

 

Men som sagt over, 6 timer gameplay er gjort unna i en fei i de sportsspillene..........

Lenke til kommentar

Klager virkelig folk over at de kan spille fullversjonen av et spill i ''bare'' 6 timer? Det er jo latterlig.

 

Du betaler 30 dollar for et år, og du har en haug med fullversjoner du kan spille (uten noen form for limitasjon) og disse Demoene/Trials eller hva du vil kalle dem.

 

 

Snart legger de også til NFS Rivals som du får ved å ha abonnement, skal da selv abonnere på det da. Spiller koster for øyeblikket 30 dollar (50% off), så da får du utrolig mye mer verdi for et årsabonnement.

 

Kort sagt: Tjenester som dette har enormt potensial. Se bare på Netflix.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Folk klager på alt.

Om så Xbox One-konsollen og alle spillene hadde vært gratis, hadde noen funnet noe å klage på.

 

Testet Super Time Force. Absolutt ikke min type spill. Vel, deler av det er min type, men når alt går på tid, da styrer jeg unna.

 

Warframe var jo ikke så halvgærent. Men kommer ikke til å bruke så altfor mange timer i det spillet.

 

Destiny, derimot, blir nok spilt en del.

 

La spillhøsten begynne. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...