Mala Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 http://news.xbox.com/api/mediacart/download/e40720b6f66c4df88ea6590f0528be1e Å herregud. 60fps halo, det så faktisk helt villt digg ut, ah, bringer tilbake minnene om lockout <3 Verdt å laste ned Ah smooth altså! Får se om jeg kanskje gir Halo online en sjangse denne gangen ut Aldri følt for det tidligere, mer som split-screen mayhem! Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Destiny stor edtion kjøp å betalt, å nedlastes nå faen meg billig med deling av spill med en venn, vi betaler 283 kr hver for destiny stor edtion digitalt;) andre stor spill koster oss 180 kr , å bi har samme smak på spill å skal så å si ha alt som kommer i år Nå har NEXT GEN STARTA FOLKENS Gledes !!!!!!! Hvordan har Next Gen startet? Destiny kommer på 360 også... og poenge ditt er? spill messig så er destiny et spill som er ventet til xbox one og ps4, dette har vært bungie sin plan lenge. Destiny planlagt i 2017 er mest trulig ps4 å xbox one only. de har tatt med 360 å ps3 for å tjene mere og fordi x1 å ps4 er for nye enda. Jeg ville aldri ha spillt Destiny på 360 om xbox one eller ps4 hadde kommet november neste år, å spillet fortsatt har kommet i år Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hvordan er det med deling av MMO pill? Vil dere begge kunne spille samtidig da? vess du tenke på Destiny så e ikke destiny under katogorien MMO, så korrdan det funke e æ ikke sekker på, men det ska testes når TESO kjæm. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hvordan er det med deling av MMO pill? Vil dere begge kunne spille samtidig da? vess du tenke på Destiny så e ikke destiny under katogorien MMO, så korrdan det funke e æ ikke sekker på, men det ska testes når TESO kjæm. Har du fått slag? 3 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hvordan er det med deling av MMO pill? Vil dere begge kunne spille samtidig da? vess du tenke på Destiny så e ikke destiny under katogorien MMO, så korrdan det funke e æ ikke sekker på, men det ska testes når TESO kjæm. Ja, begge kan spille samtidig på alle spill man deler 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 og poenge ditt er? spill messig så er destiny et spill som er ventet til xbox one og ps4, dette har vært bungie sin plan lenge. Destiny planlagt i 2017 er mest trulig ps4 å xbox one only. de har tatt med 360 å ps3 for å tjene mere og fordi x1 å ps4 er for nye enda. Jeg ville aldri ha spillt Destiny på 360 om xbox one eller ps4 hadde kommet november neste år, å spillet fortsatt har kommet i år Poenget er vel at Destiny strengt tatt ikke er noe "next gen"-spill. Det kommer også ut på forrige generasjon, og er såvidt jeg har fått med meg klin likt, bortsett fra når det gjelder grafikken. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 og poenge ditt er? spill messig så er destiny et spill som er ventet til xbox one og ps4, dette har vært bungie sin plan lenge. Destiny planlagt i 2017 er mest trulig ps4 å xbox one only. de har tatt med 360 å ps3 for å tjene mere og fordi x1 å ps4 er for nye enda. Jeg ville aldri ha spillt Destiny på 360 om xbox one eller ps4 hadde kommet november neste år, å spillet fortsatt har kommet i år Poenget er vel at Destiny strengt tatt ikke er noe "next gen"-spill. Det kommer også ut på forrige generasjon, og er såvidt jeg har fått med meg klin likt, bortsett fra når det gjelder grafikk Nettopp Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hvordan er det med deling av MMO pill? Vil dere begge kunne spille samtidig da? vess du tenke på Destiny så e ikke destiny under katogorien MMO, så korrdan det funke e æ ikke sekker på, men det ska testes når TESO kjæm. Har du fått slag? Slag ka du mein med d? Destiny e et vanlig spæll , det e itj ein mmo som koste dæ i månan , så har itj peiling på om koss det e å del spæll med venn på MMO spill som Elder scrolls online f eks sia du må betal i månan Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Slag ka du mein med d? Destiny e et vanlig spæll , det e itj ein mmo som koste dæ i månan , så har itj peiling på om koss det e å del spæll med venn på MMO spill som Elder scrolls online f eks sia du må betal i månan Jeg tror han mener at du skriver som en spinnvill barbar. Er en fordel om du holder deg til streit bokmål, så folk ikke blir så slitne av å lese. Retningslinjer: Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Endret 30. august 2014 av Okapi 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 PS expert selger xbox one for 2999 på lansering Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Slag ka du mein med d? Destiny e et vanlig spæll , det e itj ein mmo som koste dæ i månan , så har itj peiling på om koss det e å del spæll med venn på MMO spill som Elder scrolls online f eks sia du må betal i månan Jeg tror han mener at du skriver som en spinnvill barbar. Er en fordel om du holder deg til streit bokmål, så folk ikke blir så slitne av å lese. Retningslinjer: Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Trivelig med Trøndersk da Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Slag ka du mein med d? Destiny e et vanlig spæll , det e itj ein mmo som koste dæ i månan , så har itj peiling på om koss det e å del spæll med venn på MMO spill som Elder scrolls online f eks sia du må betal i månan Det at det ikke koster penger hver måned er ikke nok til at det ikke er et MMO.Er flust av MMOs som er gratis. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 MMO = massive multiplayer online (game), et spill som støtter veldig mange spillere online samtidig. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Destiny er ikke et MMO. Det har såklart innslag av diverse features fra MMO-spill, men det kan ikke kategoriseres som et. Det er jo knapt 10 folk som kan være rundt i spillverdenen med deg samtidig (med unntak av The Tower) og det følger typiske FPS spill når det kommer til oppdrag osv (det er ingen quest NPC's f.eks). 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Expert blir å ta 2999,- for Xbox One. http://www.expert.no/spillogunderholdningspillogkonsollxboxonespillkonsoll/xboxone500gb/p/30798/ Edit: noen var før meg. Endret 31. august 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg har et spørsmål som sikkert er besvart mange ganger, men jeg kan ikke finne noe. For oss som har hatt Xbone siden verdenslanseringen i fjor og sitter med utenlandske adresser og UK/US/andre MS butikker, blir vi nødt til og bytte region den 5.Sep eller kan vi fortsette og nyte av de flotte prisene fra den andre siden av dammen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 det er ingenting som tilsier at vi MÅ bytte Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 No Man`s Sky støtter masse spillere, men det er ikke et MMO, så da vet jeg ikke helt definisjonen på det. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 det er ingenting som tilsier at vi MÅ bytte Det er sant, men om de vil stenge oss ute og tvinge oss til og bytte er det bare og region lukke de spesifikke butikkene til hvert sitt land. Men hvis vi ser på 360 så er det høyst sannsynlig at det ikke skjer noe nytt og det bare er og fortsette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå