Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Flere som sliter med Gold abb? Har kjøpt 1 mnd med gold, og har funka fint til nå. Men idag står det jeg må ha gold for og spille online.. Prøvde og kjøpe 1mnd til med gold, men står at jeg allerede har gold.

Xboxen er lokalisert til USA, og payment har jeg en adresse i LA. Hva kan jeg gjøre, og har noen andre vært borti dette?

Bestiller du Xbox live via xboxen ? Når du har valgt us store og kjøper Xbox live får du amerikansk Xbox live, mens du må ha europeisk for å få det til å fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Titanfall var også meget bra noen dager. Men etter to uker? Etter en måned? Og hva med f.eks Watch_Dogs? Aliens: Colonial Marines? Folk blir skuffet gang på gang på gang, likevel fortsetter folk å forhåndsbestille spill. Skjønner bare ikke hvorfor. Når vi i tillegg snakker digitale versjoner er det enda mindre grunn til å forhåndsbestille. Det blir jo ikke akkurat utsolgt.

Som sagt, Watch_Dogs, Battlefield 4, nyeste Call of Duty, Aliens: Colonial Marines og GTA5 var også "årets største release", og samtlige skuffet stort. Men for all del, bare forhåndsbestill alt dere vil. Det er dere som risikterer å gå i samme fellen om igjen og om igjen.

 

 

 

Det var dine ord og dine oppfatninger.

For meg var GTA V game of the year. Digget det fra ende til annen, og skal straks kjøpe det til PS4 når tilgjengelig.

Watch Dogs hadde jeg ingen hype mot. Leste litt om alle som var skuffet.

Kjøpte det selv, og digget det fra ende til annen.

Titanfall er jeg enig med deg i. Bortsett fra, at jeg likte det ikke engang noen dager.

Synes det var døvt fra start til de få timene jeg har lagt i spillet.

 

Jeg elsker CoD og BF-spillene. Tar de for det de er, og ikke mer. Storkoser meg med dem.

 

Men vi er alle forskjellige.

Jeg forstår ikke den store hypen rundt The Last of Us.

Det var et spill som ikke fenget meg så veldig.

Ei heller skjønner jeg hvorfor så mange synes Wolfenstein The New Order er så bra.

Kjøpte det etter flere anbefalte det, og for meg ble det et halvt bomkjøp så langt. (Er kommet til der hvor jeg leter etter en mappe bak en planke på rommet til Max).

 

En av grunnene til at folk forhåndsbestiller Destiny er å kunne pre-loade det.

Lenke til kommentar

Rettelse: 250GB 360 + 2 spill (listen over gyldige spill er ganske liten)

Jeg benyttet meg av det tilbudet. Jeg kjøpte en brukt 360 + mange spill for 2000kr (privat) og byttet inn hele sulamitten for Xbox One + Destiny og Tomb Raider. De øvrige spillene ga meg så mye innbytteverdi at jeg ikke trengte å betale mer enn 23 kroner for å fullføre kjøpet.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe en XBO så tidlig, men brikkene falt på plass på en slik måte at jeg rett og slett ble nødt til å gripe sjansen. :)



  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke spill kan byttes inn?

http://www.gamestop.no/XB1

Rettelse: 250GB 360 + 2 spill (listen over gyldige spill er ganske liten)

 

Jeg benyttet meg av det tilbudet. Jeg kjøpte en brukt 360 + mange spill for 2000kr (privat) og byttet inn hele sulamitten for Xbox One + Destiny og Tomb Raider. De øvrige spillene ga meg så mye innbytteverdi at jeg ikke trengte å betale mer enn 23 kroner for å fullføre kjøpet.

 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe en XBO så tidlig, men brikkene falt på plass på en slik måte at jeg rett og slett ble nødt til å gripe sjansen. :)

 

 

 

 

 

Så det nå at det gjald 2 spill, uansett så var prisen 2000 om man ikke byttet spill. Fotsatt billig mener nå jeg om man skal ha Xbox One og har en Xbox 360 liggende.

Lenke til kommentar

Rettelse: 250GB 360 + 2 spill (listen over gyldige spill er ganske liten)

Jeg benyttet meg av det tilbudet. Jeg kjøpte en brukt 360 + mange spill for 2000kr (privat) og byttet inn hele sulamitten for Xbox One + Destiny og Tomb Raider. De øvrige spillene ga meg så mye innbytteverdi at jeg ikke trengte å betale mer enn 23 kroner for å fullføre kjøpet.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe en XBO så tidlig, men brikkene falt på plass på en slik måte at jeg rett og slett ble nødt til å gripe sjansen. :)

 

Vurderer faktisk å slå til på dette tilbudet selv. Har både GTA5, TLOU og Tomb Raider på PS3 jeg kan ofre ettersom jeg i grunn ikke trenger disse til PS3 ( kjøpt/kjøpes på PS4) Uten Kinect er jo også i midt i blinken da den kunnet til bry uansett.

 

En rimelig brukt 360 vil uansett ikke være ett problem å finne ved senere anledning heller om jeg føler for det.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Destiny stor edtion kjøp å betalt, å nedlastes nå :) faen meg billig med deling av spill med en venn, vi betaler 283 kr hver for destiny stor edtion digitalt;) andre stor spill koster oss 180 kr , å bi har samme smak på spill å skal så å si ha alt som kommer i år :) Nå har NEXT GEN STARTA FOLKENS :D Gledes !!!!!!! :)

Lenke til kommentar

Destiny stor edtion kjøp å betalt, å nedlastes nå :) faen meg billig med deling av spill med en venn, vi betaler 283 kr hver for destiny stor edtion digitalt;) andre stor spill koster oss 180 kr , å bi har samme smak på spill å skal så å si ha alt som kommer i år :) Nå har NEXT GEN STARTA FOLKENS :D Gledes !!!!!!! :)

 

Hvordan har Next Gen startet? Destiny kommer på 360 også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...