Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Ikke så imponert over Games of Gold så langt for One, men det er naturlig med tanke på det er såpass tidlig. Håper de styrer unna repriser framover allikevel.

 

Merker at jeg ikke bryr meg så mye denne måneden. Destiny er allerede forhåndskjøpt på Live og etter jeg har tatt en pause fra det er nok et annet spill jeg har lyst på ute.

 

 

Game for Gold - September

XboxOne

Crimson Dragon (forsetter fra August) 1. til 30. september

 

Super Time Force - 1. til 30. september

Xbox360

Monaco: What's Yours Is Mine -1. til 30. september

Halo: Reach - 16. til 30. september

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt bekymret over at så mange hyper Destiny opp i skyene og er mer enn villige til å betalte godt ovr 500 spenn for å forhåndsbestille det. Har folk aldri lært? Noen spill holder det de lover, men de færreste holder over tid. Se på Titanfall, for eksempel. Det var svært morsomt en liten stund, men det ble aldri noen konkurrent til BF og CoD. Vil ikke si det var en flopp, men definitivt en skuffelse. Og det er bare ett spill i en lang rekke skuffelser. Selv GTA5 var en skuffelse på mange måter. Så hvordan er dere så skråsikre på at Destiny leverer?

Lenke til kommentar

Siden den store xboxkafèen er død prøver jeg meg her.

Noen som har endret gamertag før? Endret på mandag kveld, og alt er som det skal bortsett fra i party chat.. der står det gamle gamertaget. Noen som har opplevd noe lignende før? Skal det være sånn? :p

 

Dette er selvfølgelig på Xbox 360. Har ikke vært på Xbox One etter jeg byttet gamertag.

Det kan henge litt etter i systemet, etter rundt ei uke skal alt være oppdatert.

Lenke til kommentar

Litt bekymret over at så mange hyper Destiny opp i skyene og er mer enn villige til å betalte godt ovr 500 spenn for å forhåndsbestille det. Har folk aldri lært? Noen spill holder det de lover, men de færreste holder over tid. Se på Titanfall, for eksempel. Det var svært morsomt en liten stund, men det ble aldri noen konkurrent til BF og CoD. Vil ikke si det var en flopp, men definitivt en skuffelse. Og det er bare ett spill i en lang rekke skuffelser. Selv GTA5 var en skuffelse på mange måter. Så hvordan er dere så skråsikre på at Destiny leverer?

Årets største release.

 

Ser heller ingen grunn til IKKE å kjøpe det. Spillet er verdt pengene for min del, og du kan kjøpe standard-versjon for rundt 370kr på Marketplace.

Lenke til kommentar

Ikke så imponert over Games of Gold så langt for One, men det er naturlig med tanke på det er såpass tidlig. Håper de styrer unna repriser framover allikevel.

 

Merker at jeg ikke bryr meg så mye denne måneden. Destiny er allerede forhåndskjøpt på Live og etter jeg har tatt en pause fra det er nok et annet spill jeg har lyst på ute.

 

 

 

Er delvis enig med deg der.

Litt av utfordringen for Xbox one sin del er nok at spillutvalget ikke er så alt for stort enda. Men Gold har gitt noen spill jeg nok ikke ville kjøpt ellers. På Xbox 360 så er jo saken en litt annen.

 

Men det jeg liker med games for gold er jo at du kan beholde spillene til evig tid selv om du sier opp gold.

Lenke til kommentar

Vi spilte jo betaen og smakte litt på potensialet der.

Jeg var litt "Destiny, vet ikke....."

Etter å ha testet betaen.

"Destiny, hell yeah....."

 

Samme her. Nesten et spill jeg så ned på som den største hypen av 2014. Etter betaen var jeg litt sånn, this shit i gotta have.

 

Kanskje jeg blir litt lei, kan se det. Men dette virker som et spill som jeg kanskje får valutaen for uansett. Akkurat som Boderlands, et spill jeg var veldig skeptisk til før originalen kom ut, men så satte jeg meg inn i det og digga det.

Lenke til kommentar

Er delvis enig med deg der.

Litt av utfordringen for Xbox one sin del er nok at spillutvalget ikke er så alt for stort enda. Men Gold har gitt noen spill jeg nok ikke ville kjøpt ellers. På Xbox 360 så er jo saken en litt annen.

 

Men det jeg liker med games for gold er jo at du kan beholde spillene til evig tid selv om du sier opp gold.

 

 

Kun 360-spillene, Xbox One-spillene kan du kun spille når du har Gold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi spilte jo betaen og smakte litt på potensialet der.

Jeg var litt "Destiny, vet ikke....."
Etter å ha testet betaen.
"Destiny, hell yeah....."

Titanfall var også meget bra noen dager. Men etter to uker? Etter en måned? Og hva med f.eks Watch_Dogs? Aliens: Colonial Marines? Folk blir skuffet gang på gang på gang, likevel fortsetter folk å forhåndsbestille spill. Skjønner bare ikke hvorfor. Når vi i tillegg snakker digitale versjoner er det enda mindre grunn til å forhåndsbestille. Det blir jo ikke akkurat utsolgt.

 

Årets største release.

 

Ser heller ingen grunn til IKKE å kjøpe det. Spillet er verdt pengene for min del, og du kan kjøpe standard-versjon for rundt 370kr på Marketplace.

Som sagt, Watch_Dogs, Battlefield 4, nyeste Call of Duty, Aliens: Colonial Marines og GTA5 var også "årets største release", og samtlige skuffet stort. Men for all del, bare forhåndsbestill alt dere vil. Det er dere som risikterer å gå i samme fellen om igjen og om igjen.

Lenke til kommentar

 

Vi spilte jo betaen og smakte litt på potensialet der.

Jeg var litt "Destiny, vet ikke....."

Etter å ha testet betaen.

"Destiny, hell yeah....."

Titanfall var også meget bra noen dager. Men etter to uker? Etter en måned? Og hva med f.eks Watch_Dogs? Aliens: Colonial Marines? Folk blir skuffet gang på gang på gang, likevel fortsetter folk å forhåndsbestille spill. Skjønner bare ikke hvorfor. Når vi i tillegg snakker digitale versjoner er det enda mindre grunn til å forhåndsbestille. Det blir jo ikke akkurat utsolgt.

 

Årets største release.

 

Ser heller ingen grunn til IKKE å kjøpe det. Spillet er verdt pengene for min del, og du kan kjøpe standard-versjon for rundt 370kr på Marketplace.

Som sagt, Watch_Dogs, Battlefield 4, nyeste Call of Duty, Aliens: Colonial Marines og GTA5 var også "årets største release", og samtlige skuffet stort. Men for all del, bare forhåndsbestill alt dere vil. Det er dere som risikterer å gå i samme fellen om igjen og om igjen.

 

Skjønner ikke poenget ditt. Om du har lyst på et spill og kommer til å kjøpe det uansett, så er det jo en selvfølge at man forhåndsbestiller.

 

Jeg er ikke av typen som venter 1-2 måneder etter store releaser bare pga at det KANSKJE kommer til å koste en hundrelapp mindre. Da florerer nettet med spoilers uansett, så da er litt av poenget av å spille et spill for første gang borte.

 

Av spillene som du nevnte så var det Call of Duty og Aliens som skuffet for min del, men de forhåndsbestilte jeg heller aldri, og har ikke planer om å kjøpe de. Jeg kjøper spill jeg vet jeg kommer til å bli fornøyd med, og så langt har jeg ikke blitt skuffa over noe som helst jeg har kjøpt til dag en.

Lenke til kommentar

Litt bekymret over at så mange hyper Destiny opp i skyene og er mer enn villige til å betalte godt ovr 500 spenn for å forhåndsbestille det. Har folk aldri lært? Noen spill holder det de lover, men de færreste holder over tid. Se på Titanfall, for eksempel. Det var svært morsomt en liten stund, men det ble aldri noen konkurrent til BF og CoD. Vil ikke si det var en flopp, men definitivt en skuffelse. Og det er bare ett spill i en lang rekke skuffelser. Selv GTA5 var en skuffelse på mange måter. Så hvordan er dere så skråsikre på at Destiny leverer?

kom ikke her å sammenligne en massive open world fps shooter med titanfall. det er faen mæ som å sammenligne cod med skyrim. begge er fps. Destiny hadde meg på hype level 100 før betan, å har meg på hype level 100 etter beta. Grafikken, co op gameplay med venner , oppdragene , historien. Alt er ganske så bra planlagdt å satt opp etter hva de har sakt d skal være. 4,5 mill spilte betan, titanfall hadde langt ifra så mange ;) Destiny blir game of the year, overbevist. sjekka med gamesto idag alt det du får med i pre order digitalt koster 1599 på gamestop I Norge, så med andre ord 555kr digitalt = VERD D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvom jeg bruker PS4'en en del mer enn Xbox One, er det utrolig hvor dedikert xbox teamet er bak oppdateringer av konsollens dems. I løpet av et halvt år har det så og si ikke kommet noe til PS4, mens xbox har fått jevnlige oppdateringer.

 

Liker også at de oppdaterer/legger inn ting som får mest "votes" på feedback sida dems.

 

Utrolig flott av MS og komme med så mange oppdateringer

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...