Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Er det snakk om noe slikt altså? Hørtes helt topp ut! Men 24 timer? Hørtes uvirkelig mye ut ja!

 

ja, var et bilde fra preview gjengen hvor Max hadde 24 timer trail, men det kunne virke som det bare var spill i deals with gold, og veldig selektivt.

 

men kunne håpe på at de kunne utvidde dette til å gjelde alle spill, 1 timer trail hadde vært nok, på samme måte arcade tittlene var forgjegen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

spillet er der, men står "unavailable" men står også at man kan pre-loade spillet

så snart...

 

ser det er en hel bråte med forskjellige versjoner, er det Digital guardian ed. som inneholder alt?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Fikk epost fra Microsoft Store i dag. De har tydeligvis gått tom for Limited Edition-konsoller, altså Day One utgaven (den pakka som inkluderte Fifa 15, Forza 5 og Dance Central Spotlight).

 

Så i stedet får jeg nøyaktig samme bundle, pluss Kinect Sports Rivals i tillegg som ekstra kompensasjon.

Men for å se det fra et ståsted, hvorfor kunne de ikke spart én Limited til meg, har tross alt hatt inne samme bestilling i over et år nå. :p

 

Noen flere som har fått den samme eposten fra MS Store i dag?

Lenke til kommentar

Flere som sliter med Gold abb? Har kjøpt 1 mnd med gold, og har funka fint til nå. Men idag står det jeg må ha gold for og spille online.. Prøvde og kjøpe 1mnd til med gold, men står at jeg allerede har gold.

Xboxen er lokalisert til USA, og payment har jeg en adresse i LA. Hva kan jeg gjøre, og har noen andre vært borti dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

laster ned nå jeg... du må gå på games og finne en seksjon som heter "coming soon" der kan man kjøpe å laste ned

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Siden den store xboxkafèen er død prøver jeg meg her.

Noen som har endret gamertag før? Endret på mandag kveld, og alt er som det skal bortsett fra i party chat.. der står det gamle gamertaget. Noen som har opplevd noe lignende før? Skal det være sånn? :p

 

Dette er selvfølgelig på Xbox 360. Har ikke vært på Xbox One etter jeg byttet gamertag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...