Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ærlig talt det er litt halvkjipt at de to største bilspillene på vei nå er 30 fps. Jeg synes ikke framerate er så krise i de fleste spill, men akkurat bilspill er mye bedre med 60. Sånn sett prioriterte de helt riktig Forza 5, Gran Turismo 6 og Mario Kart 8. Dropper heller litt bling i sånne spille, om det betyr at det flyter bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ærlig talt det er litt halvkjipt at de to største bilspillene på vei nå er 30 fps. Jeg synes ikke framerate er så krise i de fleste spill, men akkurat bilspill er mye bedre med 60. Sånn sett prioriterte de helt riktig Forza 5, Gran Turismo 6 og Mario Kart 8. Dropper heller litt bling i sånne spille, om det betyr at det flyter bedre.

Jeg vet ikke hvordan det er med Driveclub, men i Forza Horizon's tilfelle har utviklerne anstrengt seg for å gjøre styringen så responsiv som mulig. Da FH1 kom ut var faktisk NFS Hot Pursuit fra Criterion det eneste bilspillet i 30fps som hadde mindre latency enn Horizon.

 

Får håpe at Playground legger seg på et lignende nivå denne gangen også, ...men det beste hadde jo selvfølgelig vært at det kjørte i 60fps.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg synes ærlig talt det er litt halvkjipt at de to største bilspillene på vei nå er 30 fps. Jeg synes ikke framerate er så krise i de fleste spill, men akkurat bilspill er mye bedre med 60. Sånn sett prioriterte de helt riktig Forza 5, Gran Turismo 6 og Mario Kart 8. Dropper heller litt bling i sånne spille, om det betyr at det flyter bedre.

 

Jeg er enig. Husker slaget i trynet når jeg skulle prøve Horizon på 360, i en periode med sterk lyst på ett nytt bilspill. Jeg hadde jo ikke fått med meg at spillet var 30fps..etter mange timer med Forza tidligere var det helt ekkelt å spille. Kontrollene var helt på trynet og spillet ellers bare døde for meg.

 

Men ok, jeg gir DriveClub en sjangse når det kommer så får vi se om det blir Horizon 2 også når jeg kjøpe One igjen.

Lenke til kommentar

Jeg likte storyen, jeg likte gameplayet. Jeg likte at de gjorde noe litt annet med sandkasse-sjangeren. Minimalt med skyting blant annet. Mer fokus på hånd-til-hånd. Spillet var akkurat passe langt og akkurat passe med ting å gjøre utenfor hovedoppdragene.

 

Føltes ikke som en GTA klone. Faktisk likte jeg det bedre enn GTAIV og GTAV.

Lenke til kommentar

 

Ah Sleeping Dogs. En av mine beste spillopplevelser fra forrige generasjon.

kan du begrunne hvorfor, jeg spilte spillet jeg også, mn det var ikke så bra for meg, hvorfor synes alle det er så innmari bra :)

 

Enkelt. Bra historie, bra gameplay, bra karakterer, bra dialog osv. Mye interessant å gjøre, og svært bra grafikk på toppen av det hele. Selvsagt kommer jo gameplay før grafikk, men bra grafikk gjør jo bra et bra spill bedre. :) Relativt original setting også. Er ikke mange spill her i vesten som er satt til Hong Kong.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Nærmeste vi kommer True Crime igjen og. Husker jeg hadde veldig gøy med Streets of L.A. på første Xboxen. Godt soundtrack, Big Trouble In Little Chinatown-ish og politi-historie og mer enn brukbart gameplay for sin tid. Husker jeg hadde mye fun med det, Sleeping Dogs er ikke så bra synes jeg, men kult at de gjør noe annet enn å bare å være GTA-klone i Hong Kong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...